Gå til innhold

Anser det som trussel fra KID interiør


Eva-Lena

Anbefalte innlegg

ALLE DERE SOM ANGRIPER KID: send en unnskyldning til KID og si at dere beklager deres oppførsel her i dag! Det hadde hjulpet det hele!

Anonymkode: a8be9...f40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofakona skrev (25 minutter siden):

Caps lock person...se her .

Netflix er ikke svindel...men noen utgir seg for å være Netflix...oh da er det svindel...see...

Screenshot_20230318-222445.jpg

Jeg vet utmerket godt hva svindel er, så ikke vær frekk!

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er svindel. Sånne mailer får man ikke fra kid.

Anonymkode: a6d89...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ALLE DERE SOM ANGRIPER KID: send en unnskyldning til KID og si at dere beklager deres oppførsel her i dag! Det hadde hjulpet det hele!

Anonymkode: a8be9...f40

Du vet jo ikke hva svindel er. Dersom du tror folk mener at KID sender ut svindel Mail. Folk lurer på om noen har sendt en falsk Mail i KID sitt navn. Altså er de greie med KID. Men du derimot tenker jeg sverter KID sitt rykte. Hva slags kunder har KID egentlig…

Anonymkode: 0582b...260

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det der er svindel. Sånne mailer får man ikke fra kid.

Anonymkode: a6d89...267

Nå må du ta deg sammen! Hvis du har lest denne tråden så vet du at det ikke er sant. Jeg har sagt det haugevis av ganger at dette er en helt vanlige eposter å få! Det er ikke farlig, det er ikke svindel, det er helt vanlige eposter! Nå må folk roe seg ned!

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det der er svindel. Sånne mailer får man ikke fra kid.

Anonymkode: a6d89...267

Hvor mange ganger skal jeg gidde… DET ER EN MAIL FRA KID! Hvor vanskelig er det egentlig å se at dette ikke er svindel? https://kidno.customer.voyado.com/open/email/online/qHwbKsa9C0C116_JAKvsQw/l4PAkRkVmEuM-6l9AKmghw/wPE72SDWME69hK_JAKvsSA

Anonymkode: 417f4...7bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har fått den samme. (Så dere som sier det er spam, det er det ikke)

Anonymkode: 417f4...7bc

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg fikk samme Mail i dag. Er nok ekte. 

Anonymkode: dd4ec...a6d

Altså … At flere har fått samme mail er ikke et bevis på at den er ekte, tvert i mot. At mange får mailen, viser jo heller at det er spam og et svindelforsøk. 

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Den er fra Kid. Det er ikke svindel. 

Anonymkode: 417f4...7bc

Hvis du ser på webadressen, så er den ikke fra kid.no

Den er fra kidno, uten punktum foran no. Noe som viser at det faktisk er forsøk på svindel. 

 

Til AB…40: Jeg sier ikke at KID driver med svindel. Jeg sier at noen misbruker KID for å svindle andre. Men jeg tror at du skjønte det for mange sider siden, du våger bare ikke å innrømme at du har tatt feil.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor mange ganger skal jeg gidde… DET ER EN MAIL FRA KID! Hvor vanskelig er det egentlig å se at dette ikke er svindel? https://kidno.customer.voyado.com/open/email/online/qHwbKsa9C0C116_JAKvsQw/l4PAkRkVmEuM-6l9AKmghw/wPE72SDWME69hK_JAKvsSA

Anonymkode: 417f4...7bc

Hvorfor er da webadressen kidno.customer, og ikke kid.no?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (9 timer siden):

Det der er bare provoserende. Noe så utrolig teit!

Manipulerende, det er det det er! Wow..! Fytti for noe stygt!

Anonymkode: 6add7...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (3 minutter siden):

 

Altså … At flere har fått samme mail er ikke et bevis på at den er ekte, tvert i mot. At mange får mailen, viser jo heller at det er spam og et svindelforsøk. 

Hvis du ser på webadressen, så er den ikke fra kid.no

Den er fra kidno, uten punktum foran no. Noe som viser at det faktisk er forsøk på svindel. 

 

Til AB…40: Jeg sier ikke at KID driver med svindel. Jeg sier at noen misbruker KID for å svindle andre. Men jeg tror at du skjønte det for mange sider siden, du våger bare ikke å innrømme at du har tatt feil.

Tuller du? 😂🤪 Den er fra kid! Den er sendt fra [email protected]! Samme adressen som KID alltid bruker. 

Anonymkode: 417f4...7bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er da webadressen kidno.customer, og ikke kid.no?

Fordi det er et nyhetsbrev! Ikke en del av nettsidene deres! 

Anonymkode: 417f4...7bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det virkelig er en mail fra KID og ikke svindel, så er det jo helt greit å få en sånn mail. De ber deg bare om å logge inn for å oppdatere brukeren og vise at du fremdeles ønsker å være medlem. Hvis du ikke handler noe særlig på KID, så er det vel like greit å melde deg ut. 

Anonymkode: b0c4e...7c5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

ALLE DERE SOM ANGRIPER KID: send en unnskyldning til KID og si at dere beklager deres oppførsel her i dag! Det hadde hjulpet det hele!

Anonymkode: a8be9...f40

Sinnataggen 😂 tror du virkelig ledelsen i kid og alle som jobber der leser her inne? :hoho: Går butikken du jobber i dårlig siden du er så hissig og gjør alt for å forsvare kid? Er det svindel kommer det IKKE fra kid, men noen som utgir seg for å være dem. 

Anonymkode: 4e9f5...9f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må folk forstå! KID er ikke ute etter å svindle deg! Epostene fra KID som vises til i denne tråden er ikke falske. Jeg har forsøkt å få fram dette siden lunch-tider i dag. Det vil si at jeg har brukt hele lørdagen min på denne tråden. (Måtte faktisk avlyse flere avtaler.) Hvis dere ønsker å gjøre det godt igjen, så syns jeg dere skal sende en skikkelig unnskyldning til KID på epost. Jeg har gitt et forslag til dette tidligere i denne tråden. Be om unnskyldning! Det er ikke snilt å lyve og spre rykter! 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 19.46):

NÅ ER DET DU SOM FARER MED TULL HER! Det er ikke noe å lure på om KID sender sånne eposter eller ikke. Får sånne eposter hele tiden, det er ikke noe å lure på! SLIKE EPOSTER EKSISTERER! Nå har jeg i dag allerede måtte avlyse avtaler sånn at jeg kan sitte her å tilbakebevise alle løgnene dere kommer med -- ER DU FORNØYD MED DET, KANSKJE?

Anonymkode: a8be9...f40

Altså, wtf 😂

Anonymkode: aad13...15e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som svarer som ikke vet hva svindel eller svindelforsøk ser ut som.

Jeg ser ingen forsøk på svindling i e-posten. Det er ingen lenke å klikke på, ingenting. Man oppfordres til å logge inn på nettbutikken eller møte opp i fysisk butikk. Det finnes ikke tryggere måter å handle på enn det. Må være verdens dårligste svindler som er på gang her.

Lær dere hvordan svindelforsøk ser ut så blir dere tryggere på nett.

Anonymkode: e7f99...875

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at handelen du gjorde i desember ble registert på riktig telefonnummer og konto? Logg deg inn på min side på kid.no og oppdater kundeinfo. Mest sannsynlig så får du denne mailen fordi de er lovpålagt å slette kontoen din når den har vært inaktiv en stund pga. GDPR. Og det er absolutt ingen trussel involvert i det ordlaget der. Det er mer en «hei ✋🏻 ikke glem oss 😇» 

Anonymkode: cf000...acc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, 11 sider om Kid 🍿

Anonymkode: 5db4f...1e6

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...