Gå til innhold

Anser det som trussel fra KID interiør


Eva-Lena

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bare husk at når du får mail at det er en gammel dame som vil gi deg 3 millioner kroner..for du er den hun stoler på... ikke gi henne din informasjon...for det er svindel...eller når skatteetaten ber om dine konto nr og informasjon...

Husk at bare for at det kommer fra Kid, Netflix, Rema 1000 etc..betyr det ikke at det er ekte

Anonymkode: 81f5b...d65

Hva er det du roter med her?? ENTEN SÅ KOMMER DET FRA ET FIRMA ELLER IKKE!!!! Hvis eposten er fra firmaet er det ekte og ikke svindel. Er det fra noen som UTGIR seg for å være det ene eller andre firmaet, da er det muligens forsøk på svindel, trolling eller hva det måtte være. I DENNE SAKEN HAR DETTE ALDRI VÆRT NOE SPØRSMÅL!! Det var tydelig fra starten av at eposten fra KID var fra nettopp KID!! 

 

Mardina skrev (Akkurat nå):

kommer ikke til å skje! 😂 😂 ikke fra meg i hvertfall 😂 Og jeg har ikke engang nevnt KID en eneste gang (før nå da) 😂

HVORFOR!?? Det er det eneste riktige å gjøre! 🙁

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

 

HVORFOR!?? Det er det eneste riktige å gjøre! 🙁

Anonymkode: a8be9...f40

Riktig kun for deg, i så fall 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (Akkurat nå):

Riktig kun for deg, i så fall 😂

Jeg syns iallefall at det eneste riktige for dere er å si BEKLAGER til KID!!! Forslag til en slik beklagelse finner du tidligere i tråden. Har nevnt dette mange ganger -- begynner nesten å bli slitsomt! 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg syns iallefall at det eneste riktige for dere er å si BEKLAGER til KID!!! Forslag til en slik beklagelse finner du tidligere i tråden. Har nevnt dette mange ganger -- begynner nesten å bli slitsomt! 

Anonymkode: a8be9...f40

Orker ikke lese 13 sider, men hvorfor unnskylde til KID? Det er vel ingen her som har gjort KID noe?

Anonymkode: 531da...112

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg syns iallefall at det eneste riktige for dere er å si BEKLAGER til KID!!! Forslag til en slik beklagelse finner du tidligere i tråden. Har nevnt dette mange ganger -- begynner nesten å bli slitsomt! 

Anonymkode: a8be9...f40

Tror nok neppe at du får noen her inne til å gjøre det. Det er ingen som tar deg seriøst lenger uansett 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Orker ikke lese 13 sider, men hvorfor unnskylde til KID? Det er vel ingen her som har gjort KID noe?

Anonymkode: 531da...112

Ja, det er jommen slitsomt å gå igjennom noen sider på nettet, gitt. HER ER FORSLAG TIL BEKLAGELSE DU BURDE SENDE: 

"Jeg beklager med dette at jeg XXX har svertet KID sitt rykte ved å spre løgner på Kvinneguiden den 18. mars 2023. Jeg velger med dette å trekke tilbake alt jeg har sagt og beklager med dette min oppførsel."

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mardina skrev (3 minutter siden):

Tror nok neppe at du får noen her inne til å gjøre det. Det er ingen som tar deg seriøst lenger uansett 😊

iKKE VÆR SÅ NEGATIV!

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er jommen slitsomt å gå igjennom noen sider på nettet, gitt. HER ER FORSLAG TIL BEKLAGELSE DU BURDE SENDE: 

"Jeg beklager med dette at jeg XXX har svertet KID sitt rykte ved å spre løgner på Kvinneguiden den 18. mars 2023. Jeg velger med dette å trekke tilbake alt jeg har sagt og beklager med dette min oppførsel."

Anonymkode: a8be9...f40

Hvorfor skal jeg sende noe?

Anonymkode: 531da...112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du troller og spammer ned tråden Anonymkode: a8be9...f40

La nå folk lure uten å ødelegge.

 

Anonymkode: 002a1...4f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal jeg sende noe?

Anonymkode: 531da...112

HVORFOR FØLGER DU IKKE MED I TRÅDEN? Har du ikke fått med deg noen ting?... Hele lørdagen brukte dere på å spre rykter om KID, at eposten som trådstarter nevner var svindel osv. Dere visste bedre, men løy likevel som bare det! Dere ønsket bare å sverte KID. Og med det ødela dere også lørdagen min siden jeg måtte bruke hele dagen på å imøtegå alle disse løgnene. Så dere burde nesten beklage til meg også, egentlig. 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (11 minutter siden):

He he dette er urolig morsomt...🤣🤣 For et innlegg 

Er det morsomt at mange av dere brukte hele lørdagen på å sverte KID!! (og med det også ødela hele lørdagen min!)

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det morsomt at mange av dere brukte hele lørdagen på å sverte KID!! (og med det også ødela hele lørdagen min!)

Anonymkode: a8be9...f40

Det er morsomt for alle andre en du har skjønt dette.. ikke du...ingen har svertet kid..vi alle her inne liker Kid.

Men mange trodde dette var spam eller svindel...igjen IKKE fra KID.... men noen som utgav seg å være Kid...( Igjen IKKE KID)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Orker ikke lese 13 sider, men hvorfor unnskylde til KID? Det er vel ingen her som har gjort KID noe?

Anonymkode: 531da...112

Nei! Ikke spør. Nå kommer tråden bare til å bli enda lengre. Vedkommende har tilsynelatende et lidenskapelig forhold til KID 🤣

Anonymkode: b104f...15b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i Kid, har fått med meg hele diskusjonen. På vegne av bedriften beklager jeg innholdet i mailen. Den ble skrevet av en svenske "hej". 

Anonymkode: 75abf...ded

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (4 minutter siden):

Det er morsomt for alle andre en du har skjønt dette.. ikke du...ingen har svertet kid..vi alle her inne liker Kid.

Men mange trodde dette var spam eller svindel...igjen IKKE fra KID.... men noen som utgav seg å være Kid...( Igjen IKKE KID)

Du får nesten bestemme deg om du skal skrive anonymt eller under "fullt navn"... Å bytte mellom de to i samme tråd er bare tåpelig. 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det morsomt at mange av dere brukte hele lørdagen på å sverte KID!! (og med det også ødela hele lørdagen min!)

Anonymkode: a8be9...f40

Jeg håper du får jobb på PR-avdelingen til KID. Det har du fortjent. Du kan i hvert fall skilte med «fremoverlent», «proaktiv» og «brenner for KID».

Anonymkode: b104f...15b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg jobber i Kid, har fått med meg hele diskusjonen. På vegne av bedriften beklager jeg innholdet i mailen. Den ble skrevet av en svenske "hej". 

Anonymkode: 75abf...ded

Å nei... Vi forstod ikke at det var en svenske som skreiv det. Flott vi fikk oppklart det! 🤣

Anonymkode: a8be9...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo😂😂😂 Bare å lese Hej overskriften så sier jo det alt😂 åpenbart svindel 

Anonymkode: 62f33...b96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får nesten bestemme deg om du skal skrive anonymt eller under "fullt navn"... Å bytte mellom de to i samme tråd er bare tåpelig. 

Anonymkode: a8be9...f40

Jeg har bare skrevet som meg :) da har jeg eventuelt kommet når anonym knappen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...