Gå til innhold

Anser det som trussel fra KID interiør


Eva-Lena

Anbefalte innlegg

Trussel? De sletter medlemskapet ditt, big deal… 

Anonymkode: 397a3...c5f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok ts....vi har forstått at du har Kid i ditt hjerte ...du forsvarer jo dette som det skulle vært om død og liv....

MEN ....du skriver jo i toppen at de sender trussel til deg...så hvorfor blir du sur når vi sier det kanskje er svindel? Hadde det ikke hørt fint om det var svindel mail...som truet deg...??? Du som elsker kid 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

HVORFOR KALLER DU DETTE "KANSKJE SVINDEL"!!! Les tråden, da hadde du forstått at det IKKE er svindel, men derimot en helt vanlig epost. Dette har jeg forklart sikkert ti ganger -- det er ikke svindel. 

Anonymkode: a8be9...f40

Ro ned, det kan ikke være bra for deg dette. Kunne du ikke bare droppet å svare hvis jeg irriterer deg? 

Og du? Man leser ikke alltid en hel tråd før man svarer, viktige opplysninger må trådstarter (deg i dette tilfellet) skrive i hovedinnlegget og ikke langt uti tråden. For ellers får du svar som mitt og mange andre sitt. 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns uansett at det er helt greit å ha meninger om alt fra tjenester/varer til kundebehandling som forbruker, og ikke minst å kritisere ulike fremgangsmåter for markedsføring, som sagt reagerte jeg selv på ordlyden i en langt mildere e-post fra en annen bedrift selv.

Og noen ganger er noen uheldig med en nyanse eller to med ordlyden de bruker for å beskrive noe. Men, ja.. Noen ganger deltar man i en tråd i god tro, og så kommer man tilbake noen timer etterpå og så bare...🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (26 minutter siden):

Ok ts....vi har forstått at du har Kid i ditt hjerte ...du forsvarer jo dette som det skulle vært om død og liv....

MEN ....du skriver jo i toppen at de sender trussel til deg...så hvorfor blir du sur når vi sier det kanskje er svindel? Hadde det ikke hørt fint om det var svindel mail...som truet deg...??? Du som elsker kid 

Det er ikke Anonymkode: a8be9...f40 som er trådstarter (ts) i denne tråden. Slik jeg forstår det er det to forskjellige personer. :)

TS er oppgitt over ordlyden i e-posten, fordi den antyder at man må ha handle jevnlig for å ikke bli kastet ut av kundeklubben.

Anonymkode: a8be9...f40 er en annen person, som synes at brukerne i denne tråden kommer med feilaktige påstander om KID Interiør.

Dette har utviklet seg til veldig mange innlegg om én markedsføringse-post fra KID Interiør, så jeg skjønner at det er lett å miste oversikten.

Tommel opp til hen som jobber med markedsføring og tok seg tid til å forklare litt hvordan reklame på e-post fungerer. Det er ikke hver dag jeg faktisk lærer noe nytt på KG, men i dag gjorde jeg det. :)

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TILBAKE NÅ! Ser her at noen forsøker seg på at jeg er trådstarter -- det er tull. Jeg er ikke trådstarter -- slutt med all denne løgnen! 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

VIKTIG MELDING! NÅ GÅR JEG UT EN LITEN TUR, MEN KOMMER TILBAKE TIL TRÅDEN ETTERPÅ!

Anonymkode: a8be9...f40

Jeg tror du kan bli borte. Denne tråden er allerede alt for lang, temaet og «problemstillingen» tatt i betraktning.

Anonymkode: b104f...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker bare å spre sannheten, NEMLIG AT DETTE IKKE ER SVINDEL. Men så ønsker folk å spre rykter om meg og lyve om meg! Tenke seg til!! Folk burde skamme seg. Noen påstår at jeg forsvarer KID på liv og død -- javel, jeg bare sier at det ikke er svindel og at KID ikke svindler sine medlemmer! 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg forsøker bare å spre sannheten, NEMLIG AT DETTE IKKE ER SVINDEL. Men så ønsker folk å spre rykter om meg og lyve om meg! Tenke seg til!! Folk burde skamme seg. Noen påstår at jeg forsvarer KID på liv og død -- javel, jeg bare sier at det ikke er svindel og at KID ikke svindler sine medlemmer! 

Anonymkode: a8be9...f40

Du er ts?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du kan bli borte. Denne tråden er allerede alt for lang, temaet og «problemstillingen» tatt i betraktning.

Anonymkode: b104f...15b

Dette virker nesten som en trussel. Hvorfor ønsker du å holde meg unna tråden --- kanskje du pønsker ut noe lumsk??

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (Akkurat nå):

Du er ts?

Hvorfor skulle jeg vært det. NEI, JEG ER IKKE TRÅDSTARTER! FÅ DET INN!

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg forsøker bare å spre sannheten, NEMLIG AT DETTE IKKE ER SVINDEL. Men så ønsker folk å spre rykter om meg og lyve om meg! Tenke seg til!! Folk burde skamme seg. Noen påstår at jeg forsvarer KID på liv og død -- javel, jeg bare sier at det ikke er svindel og at KID ikke svindler sine medlemmer! 

Anonymkode: a8be9...f40

Det er ingen her som mener at Kid svindler noen som helst. 

Men det er noen som har ment at sele eposten kan være svindel (og da er det jo ikke fra Kid - men fra de som forsøker å svindle noen i Kid sitt navn)

Dette er nå for lengst oppklart ved at en postet linken og at eposten TS startet tråden med da viselig ikke er en falsk (svindel) mail (som uansett aldri hadde vært sendt av Kid). Ingen firma prøver å svindle seg selv.

Håper det var oppklarende 😊

Anonymkode: 35f2c...09a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ingen her som mener at Kid svindler noen som helst. 

Men det er noen som har ment at sele eposten kan være svindel (og da er det jo ikke fra Kid - men fra de som forsøker å svindle noen i Kid sitt navn)

Dette er nå for lengst oppklart ved at en postet linken og at eposten TS startet tråden med da viselig ikke er en falsk (svindel) mail (som uansett aldri hadde vært sendt av Kid). Ingen firma prøver å svindle seg selv.

Håper det var oppklarende 😊

Anonymkode: 35f2c...09a

nEI, det var ikke oppklarende. Folk har her i tråden -- i hele dag -- forsøkt å påstå at KID sender ut svindel.. jeg har hundre ganger tilbakebevist denne store løgnen. Har brukt store deler av min lørdag på disse løgnene. 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

nEI, det var ikke oppklarende. Folk har her i tråden -- i hele dag -- forsøkt å påstå at KID sender ut svindel.. jeg har hundre ganger tilbakebevist denne store løgnen. Har brukt store deler av min lørdag på disse løgnene. 

Anonymkode: a8be9...f40

Nei, da har du brukt store deler av lørdagen din på noe du har misforstått er jeg redd. 

Og du - jeg forstår at du (også) liker Kid (det er det mange av oss i denne tråden som også gjør). Men du er ikke nødt til å påta deg ansvaret dersom det spres feil informasjon på nettet. Heldigvis 😊

Anonymkode: 35f2c...09a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har bare utviklet og utviklet seg i hele dag. Masse løgner hele tiden. Det påstås at KID sender ut svindel til sine medlemmer. Jeg har tilbakebevist dette hele dagen -- ingen vil høre på meg! Så ønsket flere at jeg skulle dele personlige eposter og legge ut mitt privatliv -- det er ikke greit! OG NÅ DEN NYE STORE LØGNEN: AT JEG ER TRÅDSTARTER! Folk burde skamme seg. Tenk at jeg må bruke hele lørdagen min på dette! Det er mye annet jeg heller skulle gjort. NOK EN GANG: Flere av dere burde virkelig sende en unnskyldning til KID! 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette har bare utviklet og utviklet seg i hele dag. Masse løgner hele tiden. Det påstås at KID sender ut svindel til sine medlemmer. Jeg har tilbakebevist dette hele dagen -- ingen vil høre på meg! Så ønsket flere at jeg skulle dele personlige eposter og legge ut mitt privatliv -- det er ikke greit! OG NÅ DEN NYE STORE LØGNEN: AT JEG ER TRÅDSTARTER! Folk burde skamme seg. Tenk at jeg må bruke hele lørdagen min på dette! Det er mye annet jeg heller skulle gjort. NOK EN GANG: Flere av dere burde virkelig sende en unnskyldning til KID! 

Anonymkode: a8be9...f40

Herlighet. INGEN mener at Kid sender ut svindel - men noen mente at eposten kanskje var svindel.

Jeg tror faktisk ikke du har godt av å være på nett for å være helt ærlig. 

Anonymkode: 35f2c...09a

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her kjenner jeg at jeg blot svimmel...en ts som mener de gir trussel..en som forsvarer Kid med nebb og klør 🤣🤣

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette har bare utviklet og utviklet seg i hele dag. Masse løgner hele tiden. Det påstås at KID sender ut svindel til sine medlemmer. Jeg har tilbakebevist dette hele dagen -- ingen vil høre på meg! Så ønsket flere at jeg skulle dele personlige eposter og legge ut mitt privatliv -- det er ikke greit! OG NÅ DEN NYE STORE LØGNEN: AT JEG ER TRÅDSTARTER! Folk burde skamme seg. Tenk at jeg må bruke hele lørdagen min på dette! Det er mye annet jeg heller skulle gjort. NOK EN GANG: Flere av dere burde virkelig sende en unnskyldning til KID! 

Anonymkode: a8be9...f40

Haha nå tuller du vel? De som sier det er svindel betyr jo at de mener det er noen som prøver å utgi seg for å være KID for å svindle. Ikke at KID sender ut svindel

 

men dette vet du vel. Antar du tuller 

Anonymkode: 0582b...260

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow, trussel faktisk. For ett løvblad. 

Anonymkode: aad13...15e

Jeg bryr meg nada om KID fjerner meg fra klubben sin, jeg synes bare det lyser lang vei at hvis jeg ikke kjøper noe snart, så er jeg ikke ønsket lenger.

Jeg handler mat på forskjellige butikker. Syns jeg ser Kiwi sender meg en Mail om at nå er det lenge siden du handlet hos Kiwi feks Hamar. Hvis du ikke handler her snart, så er du ikke lenger velkommen hit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette har bare utviklet og utviklet seg i hele dag. Masse løgner hele tiden. Det påstås at KID sender ut svindel til sine medlemmer. Jeg har tilbakebevist dette hele dagen -- ingen vil høre på meg! Så ønsket flere at jeg skulle dele personlige eposter og legge ut mitt privatliv -- det er ikke greit! OG NÅ DEN NYE STORE LØGNEN: AT JEG ER TRÅDSTARTER! Folk burde skamme seg. Tenk at jeg må bruke hele lørdagen min på dette! Det er mye annet jeg heller skulle gjort. NOK EN GANG: Flere av dere burde virkelig sende en unnskyldning til KID! 

Anonymkode: a8be9...f40

Istedenfor å trolle gjennom 8 sider og klage over at du har måtte bruke lørdagen din på dette, så kunne du heller valgt å ignorere tråden og ikke svart i det hele tatt..... 

OG SLUTT MED DEN SKRIKINGEN!!! 😂 Du framstår ikke særlig seriøs på den måten 😂 Kanskje på tide å logge av Kvinneguiden for i kveld 🤔

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...