Gå til innhold

Anser det som trussel fra KID interiør


Eva-Lena

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du tuller, ikke sant? Eller ser du virkelig ikke at dette er en Mail fra kid?  
 

https://kidno.customer.voyado.com/open/email/online/qHwbKsa9C0C116_JAKvsQw/l4PAkRkVmEuM-6l9AKmghw/wPE72SDWME69hK_JAKvsSA

Anonymkode: 417f4...7bc

Vi anser ditt medlemskap som aktivt dersom du har  åpnet en e-post fra oss, eller gjort et kjøp som kundeklubbmedlem de siste 30 månedene. Når du bruker våre tjenester og handler på kid.no inngår du en avtale med oss, som også inkluderer våre standard Kjøpsvilkår 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofakona skrev (Akkurat nå):

Se hva jeg skrev lenger opp

Jeg handlet for 5-6000 før jul og åpner alltid mailen de sender.  Blir spennende å se om jeg blir kastet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE HAR VÆRT LITT AV EN LØRDAG! Har brukt nesten hele dagen på dette, og det slutter aldri! Begynte med dette rundt lunch-tider og har avlyst flere avtaler i kveld for å sitte her og tilbakebevise alle løgnene.

Anonymkode: a8be9...f40

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (Akkurat nå):

Jeg handlet for 5-6000 før jul og åpner alltid mailen de sender.  Blir spennende å se om jeg blir kastet ut.

Da er det nok svindel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

DETTE HAR VÆRT LITT AV EN LØRDAG! Har brukt nesten hele dagen på dette, og det slutter aldri! Begynte med dette rundt lunch-tider og har avlyst flere avtaler i kveld for å sitte her og tilbakebevise alle løgnene.

Anonymkode: a8be9...f40

Dette er det rareste jeg har sett på lenge!

Anonymkode: 35f2c...09a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

Jeg handlet for 5-6000 før jul og åpner alltid mailen de sender.  Blir spennende å se om jeg blir kastet ut.

Det er vel bare å melde seg inn igjen i så fall? Men en merkelig praksis av kid, trodde jo de ønsker å ha flest mulig folk i kundeklubben sin. 

Anonymkode: 417f4...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (1 minutt siden):

Da er det nok svindel 

NEI, DET ER IKKE SVIDEL! Hvor mange ganger må jeg si at KID ikke svindler sine medlemmer. Nå syns jeg du skal sende den unnskyldningsmeldingen til KID som jeg foreslo i stad!

Anonymkode: a8be9...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Sjekk adresse den er sendt fra 😉

Den er fra Kid. Det er ikke svindel. 

Anonymkode: 417f4...7bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den er fra Kid. Det er ikke svindel. 

Anonymkode: 417f4...7bc

Såpass ja det var dårlig syns jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

NEI, DET ER IKKE SVIDEL! Hvor mange ganger må jeg si at KID ikke svindler sine medlemmer. Nå syns jeg du skal sende den unnskyldningsmeldingen til KID som jeg foreslo i stad!

Anonymkode: a8be9...f40

Du kan få legge deg nå.... så kan du drømme om Kid...og puste med magen...og holde deg unna caps Lock 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den er fra Kid. Det er ikke svindel. 

Anonymkode: 417f4...7bc

TUSEN TAKK AT DU ER ENIG MED MEG! Det er kjempe-kjempebra at det er flere som oss som står imot alle ryktene!

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (Akkurat nå):

Du kan få legge deg nå.... så kan du drømme om Kid...og puste med magen...og holde deg unna caps Lock 

Gå og legg deg selv, du! Du bare sprer rykter og dårlig stemning. Istedet for å komme med fakta, så bare snakker du ned meg! Jeg prøver bare å få fram sannheten -- nemlig at KID ikke svindler sine medlemmer. Du burde faktisk sende unnskyldninga til KID som jeg har foreslått for enkelte av dere!

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

NEI, DET ER IKKE SVIDEL! Hvor mange ganger må jeg si at KID ikke svindler sine medlemmer. Nå syns jeg du skal sende den unnskyldningsmeldingen til KID som jeg foreslo i stad!

Anonymkode: a8be9...f40

HVORFOR SKAL NOEN  UNNSKYLDE SEG FOR Å SPØRRE OM DEN MAILEN ER EKTE ELLER IKKE?

ER DEN EKTE SÅ ER JO DET BARE FINT. ER DEN UEKTE SÅ ER DET GREIT Å FÅ BEKREFTET OG KANSKJE ATTPÅTIL ADVARER ANDRE OM DEN ERFALSK.

JEG BRUKER CAPS LOOK SÅ DU KANSKJE SKJØNNER HVA VI MENER.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

HVORFOR SKAL NOEN  UNNSKYLDE SEG FOR Å SPØRRE OM DEN MAILEN ER EKTE ELLER IKKE?

ER DEN EKTE SÅ ER JO DET BARE FINT. ER DEN UEKTE SÅ ER DET GREIT Å FÅ BEKREFTET OG KANSKJE ATTPÅTIL ADVARER ANDRE OM DEN ERFALSK.

JEG BRUKER CAPS LOOK SÅ DU KANSKJE SKJØNNER HVA VI MENER.

Jeg har blitt beskyldt flere ganger i dag for å være den desperate som bruker capslock osv. Nå viser det seg at det er du og dere som er de desperate! Dere ønsker bare å ødelegge ryktet til KID -- og det er ikke greit. 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gå og legg deg selv, du! Du bare sprer rykter og dårlig stemning. Istedet for å komme med fakta, så bare snakker du ned meg! Jeg prøver bare å få fram sannheten -- nemlig at KID ikke svindler sine medlemmer. Du burde faktisk sende unnskyldninga til KID som jeg har foreslått for enkelte av dere!

Anonymkode: a8be9...f40

Andre skaper dårlig stemning?

Vet om en annen i denne tråden som sprer dårlig stemning og som aldri gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gå og legg deg selv, du! Du bare sprer rykter og dårlig stemning. Istedet for å komme med fakta, så bare snakker du ned meg! Jeg prøver bare å få fram sannheten -- nemlig at KID ikke svindler sine medlemmer. Du burde faktisk sende unnskyldninga til KID som jeg har foreslått for enkelte av dere!

Anonymkode: a8be9...f40

Nei....kid svindler ikke sine medlemmer...men falske kid gjør det...for du vet at det finnes folk som lager falsk mail?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har blitt beskyldt flere ganger i dag for å være den desperate som bruker capslock osv. Nå viser det seg at det er du og dere som er de desperate! Dere ønsker bare å ødelegge ryktet til KID -- og det er ikke greit. 

Anonymkode: a8be9...f40

Herregud, du skjønner jo ingentig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caps lock person...se her .

Netflix er ikke svindel...men noen utgir seg for å være Netflix...oh da er det svindel...see...

Screenshot_20230318-222445.jpg

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...