Gå til innhold

Anser det som trussel fra KID interiør


Eva-Lena

Anbefalte innlegg

Sofakona skrev (5 timer siden):

Hvordan det mail adressen ut fra Kid?

Jeg har vært borte, så har ikke fulgt med her. Dette er fra mailen jeg fikk idag. Ser jo ut som det er ekte.

 

19AA0C60-ECAE-40D1-84EE-CAF694125344.jpeg

2B577344-E000-44F4-ABC9-38D443D5498C.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg orket ikke lese hele tråden, men den veldig sinna personen misforstod rimelig grovt her ...

Trodde at alle dere andre som tenkte det kanske var svindel, mente at det i såfall var KID som sendte ut svindel-epost, mens virkeligheten jo var at dere stilte spørsmål ved om det faktisk var fra KID eller om det kanskje var fra svindlere 😄

Du sinte person: Ingen mente at KID svindler kundene sine, så du trenger ikke være så sint! 🙂

Anonymkode: fa827...5d8

Du kommer inn her bare for å være frekk! Fy! Jeg tror det er du som misforstår grovt her.

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (16 minutter siden):

Jeg har vært borte, så har ikke fulgt med her. Dette er fra mailen jeg fikk idag. Ser jo ut som det er ekte.

 

19AA0C60-ECAE-40D1-84EE-CAF694125344.jpeg

2B577344-E000-44F4-ABC9-38D443D5498C.jpeg

Ja, dette er en helt normal epost fra KID -- ikke noe svindel her. Nå må folk våkne og slutte å kalle dette svindel!!

Anonymkode: a8be9...f40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (1 time siden):

Kanskje svindel.

Ellers er det jo digg å ikke være medlem lenger, så får du 40% på en vare når du melder deg inn igjen. 😅

Eller, de har sikkert et system som stopper det. Hvis denne mailen er legit.

HVORFOR KALLER DU DETTE "KANSKJE SVINDEL"!!! Les tråden, da hadde du forstått at det IKKE er svindel, men derimot en helt vanlig epost. Dette har jeg forklart sikkert ti ganger -- det er ikke svindel. 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er 100% ikke fra KID. Det ser man på hele skrivemåten. 

Anonymkode: 7c670...2b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi det er fra Kid Interiør, samme utseende på nyhetsbrev og samme epostadresse som de alltid sender fra. 

Anonymkode: 417f4...7bc

NETTOPP! DET ER DETTE IKKE FOLK FORSTÅR! Alt hadde vært mye lettere om folk bare forstod dette. Men neida, alle skal bare spre hat om KID og lage masse rykter om svindel når det ikke er sant. Alle som har sagt slemme ting om KID, nå syns jeg dere skal sende en epost til KID og be om unnskyldning!

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det der er 100% ikke fra KID. Det ser man på hele skrivemåten. 

Anonymkode: 7c670...2b0

Nå farer du bare med usannheter, og det tror jeg du veit også! Dette er en helt vanlig epost, får slike hele tida. DET ER IKKE UNORMALT Å FÅ SLIKE EPOSTER! 

Anonymkode: a8be9...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

HVORFOR KALLER DU DETTE "KANSKJE SVINDEL"!!! Les tråden, da hadde du forstått at det IKKE er svindel, men derimot en helt vanlig epost. Dette har jeg forklart sikkert ti ganger -- det er ikke svindel. 

Anonymkode: a8be9...f40

Jeg har registrert din iherdige kamp med å forsvare KID. 

Jeg liker den butikken selv. Det å bli «truet» med å ikke få være i klubben fordi jeg ikke har handlet der siden før jul er for drøyt. Jeg mottar Mail fra KID hver eneste uke og åpner de for å se tilbudene. 
Så ifølge KID sine egne regler så har jeg både åpnet Mail og handlet der de siste 30 månedene.

Jeg kommer til å bare la de fjerne meg fra klubben. Det er veldig mye fint på Princess også og her jeg bor er de nærmest vegg i vegg.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har aldri fått denne mailen fra Kid, dette lukter svindel lang vei!

Anonymkode: 75018...50d

Jeg fikk samme Mail i dag. Er nok ekte. 

Anonymkode: dd4ec...a6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå har jeg sittet oppe på forumet i flere timer for å svare alle dere KID-hatere og ryktespredere! Det er VELDIG SLITSOMT å måtte gjøre dette i flere TIMER! Kan dere ikke bare HØRE på det jeg sier! DET ER IKKE SVINDEL! HØR PÅ HVA JEG SIER! HØØØØR! Dette skjer hele tiden! Jeg får slike eposter fra flere butikker -- hele tiden! Dere veit dette også, men dere prøver å spre rykter og hat mot KID! Som sagt tidligere -- dere burde sende en unnskyldning til KID snarest!

Anonymkode: a8be9...f40

Du vet det ikke er et barn vi snakker om her? Det er en butikk 😅

Anonymkode: dd4ec...a6d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk samme Mail i dag. Er nok ekte. 

Anonymkode: dd4ec...a6d

SELVFØLGELIG er epostene ekte. Har sagt det samme i hele dag -- det er ikke svindel. NÅ MÅ FOLK VÅKNE!

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

NETTOPP! DET ER DETTE IKKE FOLK FORSTÅR! Alt hadde vært mye lettere om folk bare forstod dette. Men neida, alle skal bare spre hat om KID og lage masse rykter om svindel når det ikke er sant. Alle som har sagt slemme ting om KID, nå syns jeg dere skal sende en epost til KID og be om unnskyldning!

Anonymkode: a8be9...f40

Men er jo du som sprer hat som påstår at kid sender sånne håpløse mailer. Ser du ikke at du stiller dem i et dårlig lys?

Anonymkode: 0582b...260

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt store deler av lørdagen min på å sitte her og slå tilbake mot alle KID-haterne og ryktesprederne. SKulle mye heller ha vært med venner og kjære på en lørdag, men neida, jeg må sitte her og tilbakebevise alle ryktene. DET ER IKKE SVINDEL! 

Anonymkode: a8be9...f40

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

HVA I ALL VERDEN!! Har du ikke fulgt med i tråden?? Her har jeg gjentatte -- på tydelig vis -- forsøkt å forklare for dere at dette ikke er svindel, men HELT NORMALT! jEG synes ærlig talt dere burde sende en unnskyldning til KID! 

Anonymkode: a8be9...f40

Er det du som også har et aggressivt engasjement for american bully?? 🧐🧐

Anonymkode: 7a97f...b03

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, trussel faktisk. For ett løvblad. 

Anonymkode: aad13...15e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det der er 100% ikke fra KID. Det ser man på hele skrivemåten. 

Anonymkode: 7c670...2b0

Unnskyld meg, men du blir nok ingen etterforsker 😅 Det er selvfølgelig et ekte nyhetsbrev fra kid. Nå må dere slutte😂🙈

Anonymkode: 417f4...7bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men er jo du som sprer hat som påstår at kid sender sånne håpløse mailer. Ser du ikke at du stiller dem i et dårlig lys?

Anonymkode: 0582b...260

NÅ ER DET DU SOM FARER MED TULL HER! Det er ikke noe å lure på om KID sender sånne eposter eller ikke. Får sånne eposter hele tiden, det er ikke noe å lure på! SLIKE EPOSTER EKSISTERER! Nå har jeg i dag allerede måtte avlyse avtaler sånn at jeg kan sitte her å tilbakebevise alle løgnene dere kommer med -- ER DU FORNØYD MED DET, KANSKJE?

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

NÅ ER DET DU SOM FARER MED TULL HER! Det er ikke noe å lure på om KID sender sånne eposter eller ikke. Får sånne eposter hele tiden, det er ikke noe å lure på! SLIKE EPOSTER EKSISTERER! Nå har jeg i dag allerede måtte avlyse avtaler sånn at jeg kan sitte her å tilbakebevise alle løgnene dere kommer med -- ER DU FORNØYD MED DET, KANSKJE?

Anonymkode: a8be9...f40

Da tenker jeg du har et problem med ditt forhold til KID og bør vurdere å få hjelp

Anonymkode: 0582b...260

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da tenker jeg du har et problem med ditt forhold til KID og bør vurdere å få hjelp

Anonymkode: 0582b...260

dU FÅR mene hva du vil! Jeg tror du har et problem med ditt forhold til SANNHETEN!

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIKTIG MELDING! NÅ GÅR JEG UT EN LITEN TUR, MEN KOMMER TILBAKE TIL TRÅDEN ETTERPÅ!

Anonymkode: a8be9...f40

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...