Gå til innhold

Anser det som trussel fra KID interiør


Eva-Lena

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

det er jo du selv som har valgt å avlyse avtaler for å sitte og svare her inne, så du kan egentlig bare takke deg selv! Og hvordan fikk du støtte av kid egentlig? En tommel opp fra en helt vanlig ansatt i en kid-butikk kan jo være hva som helst! Ikke tror jeg de i kundeservicen ønsker haugevis av mail angående denne tråden, jeg tror nemlig hun som svarte meg fikk seg en god latter i går når hun leste mailen min!🤣

Anonymkode: b4f42...280

Frekk er du også! Sier jeg kan takke meg selv og greier -- ikke snilt sagt, synes jeg. Grunnen til at jeg har måttet avlyse så mange avtaler og slikt, er jo dere! Alt hatet deres og alle løgnene deres mot både KID og meg selv! Jeg er sikker på at KID støtter meg -- det er det jeg har fått inntrykk av. De skriver jo i eposten at de mener jeg er en kunde som bare er glad i KID.

Jeg synes du burde gå i deg selv, egentlig. 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Frekk er du også! Sier jeg kan takke meg selv og greier -- ikke snilt sagt, synes jeg. Grunnen til at jeg har måttet avlyse så mange avtaler og slikt, er jo dere! Alt hatet deres og alle løgnene deres mot både KID og meg selv! Jeg er sikker på at KID støtter meg -- det er det jeg har fått inntrykk av. De skriver jo i eposten at de mener jeg er en kunde som bare er glad i KID.

Jeg synes du burde gå i deg selv, egentlig. 

Anonymkode: a8be9...f40

Jeg har ikke skrevet noe hat om verken deg eller kid, og at du kan takke deg selv er jo sant... jeg bare sendte en mail til dem og postet svaret jeg fikk! Og så hadde jeg noen spørsmål til deg, så jeg tenker at det heller er du som må gå i deg selv om det er noen som trenger det!

Ja, og så sparte jeg penger fordi jeg handlet hos Princessbutikken istedenfor hos KID, men det er jo ikke stygt gjort mot dem, for jeg kan jo ikke noe for at de ikke hadde tilbud på det jeg skulle kjøpe!

Anonymkode: b4f42...280

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok folkens...hetter om dere lurer på om dere har fått spam av butikker eller ikke.. ikke skriv om det på kg...for da er du en hater av butikken.. ikke en som trenger info og fakta. Skatteetaten sendte meg mail i går og sa at jeg ville få igjen 1 million kroner...men de trengte mitt passord,kode og personnummer...så nå gleder jeg meg til å bli millionær...for man jo stole på alle mail man får ikke sant ? 🤣

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (1 time siden):

Ok folkens...hetter om dere lurer på om dere har fått spam av butikker eller ikke.. ikke skriv om det på kg...for da er du en hater av butikken.. ikke en som trenger info og fakta. Skatteetaten sendte meg mail i går og sa at jeg ville få igjen 1 million kroner...men de trengte mitt passord,kode og personnummer...så nå gleder jeg meg til å bli millionær...for man jo stole på alle mail man får ikke sant ? 🤣

DU ER IKKE MORSOM! 

Anonymkode: a8be9...f40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Denne må opp igjen

Anonymkode: 531da...112

Nei takk, det må den aldeles ikke. 20 sider med dårlig humor fra en som prøver altfor hardt å være morsom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy_B skrev (5 minutter siden):

Nei takk, det må den aldeles ikke. 20 sider med dårlig humor fra en som prøver altfor hardt å være morsom. 

Joda, dårlig humor kan være veldig morsomt!😂

Anonymkode: b4f42...280

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Joda, dårlig humor kan være veldig morsomt!😂

Anonymkode: b4f42...280

Det kan det😂

Anonymkode: 531da...112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...