Gå til innhold

Anser det som trussel fra KID interiør


Eva-Lena

Anbefalte innlegg

Scam eller ei, det er uansett ikke stort å henge seg opp i.

Anonymkode: 5d5b0...19c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 19.33):

Jeg fikk samme Mail i dag. Er nok ekte. 

Anonymkode: dd4ec...a6d

Tips avisene da. 

Er ikke grei markedsføring å true kunder til å handle mer 

Anonymkode: 7c670...2b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Tips avisene da. 

Er ikke grei markedsføring å true kunder til å handle mer 

Anonymkode: 7c670...2b0

HERRE MIN HATT!! Hvordan kan du si noe sånt? Har du ikke lest tråden. Les hele tråden, så kom tilbake! 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes virkelig vi skal fortsette en uke til. Det er viktig å bli ferdig med ting. 

Anonymkode: a8be9...f40

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 22.12):

Jeg synes virkelig vi skal fortsette en uke til. Det er viktig å bli ferdig med ting. 

Anonymkode: a8be9...f40

Så enig, så enig. 

Anonymkode: 75018...50d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 22.12):

Jeg synes virkelig vi skal fortsette en uke til. Det er viktig å bli ferdig med ting. 

Anonymkode: a8be9...f40

Det er bare for deg å fortsette, du holder jo dette fint gående selv!

Anonymkode: b4f42...280

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/22/2023 at 7:42 PM, AnonymBruker said:

VIKTIG MELDING! DEBATTEN MÅ FORTSETTE!

Det virker nå som flere ønsker å legge tråden død. Det er ikke greit. Jeg syns iallefall vi burde fortsette en uke til, fordi det er mange løse tråder vi må ordne opp i! Og veldig mange av dere må komme fram og ta inn over dere hva dere har gjort galt. Det er altfor enkelt, som flere av dere prøver på, bare å skyve det hele vekk og ønske tråden død. DET ER REIN FEIGHET, SPØR DU MEG!! Jeg tror at en ukes tid til er nok til å løse hele saken for godt.

Og når dere har gjort selvkritikk her i tråden, så kan dere sende beklagelsen til KID på epost. Det er veldig viktig å innse hva man har gjort feil og lære av det! 

Anonymkode: a8be9...f40

Helt enig la oss fortsette

Anonymkode: 531da...112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Helt enig la oss fortsette

Anonymkode: 531da...112

Enig.

Jeg vil gjerne også diskutere hvor dårlige varer de selger hos KID. Kjøpte et laken der, ble hull med en gang, Mens de jeg kjøper hos Princess, holder mye lenger.

Så kanskje KID selger laken som bare gir seg ut for å være laken, men som egentlig bare er noe svindelgreier?

Anonymkode: fa827...5d8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Enig.

Jeg vil gjerne også diskutere hvor dårlige varer de selger hos KID. Kjøpte et laken der, ble hull med en gang, Mens de jeg kjøper hos Princess, holder mye lenger.

Så kanskje KID selger laken som bare gir seg ut for å være laken, men som egentlig bare er noe svindelgreier?

Anonymkode: fa827...5d8

Tror du kan ha rett, tror hele KID bare er en stor scam

Anonymkode: 531da...112

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 11.26):

Enig.

Jeg vil gjerne også diskutere hvor dårlige varer de selger hos KID. Kjøpte et laken der, ble hull med en gang, Mens de jeg kjøper hos Princess, holder mye lenger.

Så kanskje KID selger laken som bare gir seg ut for å være laken, men som egentlig bare er noe svindelgreier?

Anonymkode: fa827...5d8

HAR DU BEVIS??? Kom med bevis ellers betyr det ingen ting. Jeg tror du bløffer. Tingene hos KID holder god kvalitet! 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 18.04):

Tror du kan ha rett, tror hele KID bare er en stor scam

Anonymkode: 531da...112

NÅ MÅ DU GI DEG!! Etter alt vi har vært igjennom i denne tråden så kommer du med påstanden om at KID bedriver svindel. Du er ikke riktig vel bevart, sier nå jeg. KID SVINDLER IKKE SINE KUNDER!! Alle vet dette. 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE KID-HATERE OG RYKTESPREDERE MÅ BEKLAGE SEG NÅ!

Etter så lang tid er det fortsatt flere i tråden som nekter å innse at de tok feil av KID. Nå kommer det også fram flere som påstår at KID i seg selv er en rein svindelbedrift. Dette går ikke an!! LES TRÅDEN! DA FORSTÅR DERE AT KID IKKE BEDRIVER SVINDEL! Nå synes jeg virkelig at dere må beklage til KID på epost! (Forslag til dette finnes tidligere i tråden.)

Dere er bare slemme mot KID, og det er ikke greit! Tenk om noen på internett skrev at dere var svindlere. Det hadde dere ikke likt, tenker jeg. Derfor synes jeg dere skal ta selvkritikk og sende en beklagelse til KID nå med en eneste gang. Dere må forstå at det ikke er greit å hate KID og spre masse usanne rykter. Jeg blir helt matt av det hele...

Anonymkode: a8be9...f40

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ALLE KID-HATERE OG RYKTESPREDERE MÅ BEKLAGE SEG NÅ!

Etter så lang tid er det fortsatt flere i tråden som nekter å innse at de tok feil av KID. Nå kommer det også fram flere som påstår at KID i seg selv er en rein svindelbedrift. Dette går ikke an!! LES TRÅDEN! DA FORSTÅR DERE AT KID IKKE BEDRIVER SVINDEL! Nå synes jeg virkelig at dere må beklage til KID på epost! (Forslag til dette finnes tidligere i tråden.)

Dere er bare slemme mot KID, og det er ikke greit! Tenk om noen på internett skrev at dere var svindlere. Det hadde dere ikke likt, tenker jeg. Derfor synes jeg dere skal ta selvkritikk og sende en beklagelse til KID nå med en eneste gang. Dere må forstå at det ikke er greit å hate KID og spre masse usanne rykter. Jeg blir helt matt av det hele...

Anonymkode: a8be9...f40

Guuud faaader Bodiil...no må du roe dæ ned litt. KID e forkortelse for Kvalitet In Doing. 😘😘😘 alle vet jo det.

Anonymkode: 65670...0ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ALLE KID-HATERE OG RYKTESPREDERE MÅ BEKLAGE SEG NÅ!

Etter så lang tid er det fortsatt flere i tråden som nekter å innse at de tok feil av KID. Nå kommer det også fram flere som påstår at KID i seg selv er en rein svindelbedrift. Dette går ikke an!! LES TRÅDEN! DA FORSTÅR DERE AT KID IKKE BEDRIVER SVINDEL! Nå synes jeg virkelig at dere må beklage til KID på epost! (Forslag til dette finnes tidligere i tråden.)

Dere er bare slemme mot KID, og det er ikke greit! Tenk om noen på internett skrev at dere var svindlere. Det hadde dere ikke likt, tenker jeg. Derfor synes jeg dere skal ta selvkritikk og sende en beklagelse til KID nå med en eneste gang. Dere må forstå at det ikke er greit å hate KID og spre masse usanne rykter. Jeg blir helt matt av det hele...

Anonymkode: a8be9...f40

Du holder på enda ja 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 At du ikke er gått lei av det du driver med. 😂 😂 Fikk du sparken fra Kid? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

HAR DU BEVIS??? Kom med bevis ellers betyr det ingen ting. Jeg tror du bløffer. Tingene hos KID holder god kvalitet! 

Anonymkode: a8be9...f40

La dessverre svindel-lakenet i tekstilinnsamlingsboksen. Skal huske å ta bilde neste gang.

Anonymkode: fa827...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

La dessverre svindel-lakenet i tekstilinnsamlingsboksen. Skal huske å ta bilde neste gang.

Anonymkode: fa827...5d8

Ble det hull i voksenlakenet eller i lakenet  i en barne/ungdomsseng? Min erfaring er at det blir raskere småhull i senger der barn/ungdom sitter med dongeribukser osv. - Et sånt laken utsettes for mer og raskere slitasje. Det være seg fra Kid eller Princess/Europris/Nille etc.

Anonymkode: 65670...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, AnonymBruker said:

NÅ MÅ DU GI DEG!! Etter alt vi har vært igjennom i denne tråden så kommer du med påstanden om at KID bedriver svindel. Du er ikke riktig vel bevart, sier nå jeg. KID SVINDLER IKKE SINE KUNDER!! Alle vet dette. 

Anonymkode: a8be9...f40

Jeg vet ikke det, tør ikke handle mer på KID er så redd for å bli svindlet

Anonymkode: 531da...112

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

La dessverre svindel-lakenet i tekstilinnsamlingsboksen. Skal huske å ta bilde neste gang.

Anonymkode: fa827...5d8

Kanskje du kan fiske det opp fra innsamlingscontaineren og ta et bilde likevel. Hvis umulig å fiske opp -- vent til containeren tømmes og be arbeiderne hente den ut for deg! Kom igjen -- ikke gjør ting så vanskelig! 

Anonymkode: a8be9...f40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke det, tør ikke handle mer på KID er så redd for å bli svindlet

Anonymkode: 531da...112

Dette er ekstreme påstander! Du bør snarest sende en beklagelse til KID på epost!! (Forslag til dette finnes tidligere i tråden.) 

Anonymkode: a8be9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vet ikke det, tør ikke handle mer på KID er så redd for å bli svindlet

Anonymkode: 531da...112

Samme her, tør nesten ikke å gå forbi KID engang :ninja:

Anonymkode: 6a31e...1e6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...