Eva-Lena 1 397 4 632 Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Jeg mottok en Mail idag, bilde vedlagt. Jeg handlet inn flere julegaver hos KID for en ganske bra sum 5-6000. Har ikke hatt behov for å handle der senere. Nå savner de meg og vil slette mitt medlemskap om jeg ikke handler noe hos de i løpet av de neste 2 mnd. Det er mas fra de som gjorde at jeg ble medlem og nå skal se kaste meg ut igjen fordi jeg ikke har handlet hos de siden rett før jul. Jeg klarer meg veldig bra uten medlemskapet, men dette synes jeg var lite gjennomtenkt av KID å sende ut slike Mail. Er det flere som har mottatt samme Mail idag? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sola de 55 111 31 198 Skrevet 18. mars Populært innlegg #2 Del Skrevet 18. mars Må være svindel. Jeg har vært medlem der og handlet med lange mellomrom i mange år og aldri fått slik mail. Er du sikker på at det er fra kid og ikke svindeladresse? 66 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg 275 2 370 Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Jeg er ikke medlem der, men det var en veldig spesiell Mail å sende ut syns jeg 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million 22 251 58 628 Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars De skriver "hej" med J? Det er jo ikke god norsk akkurat. Flaut. Sjekk avsenderadressen. Det kan være svindel. Bedrifter pleier ikke å true med å kaste folk ut av klubbene sine, de vil jo ha dem der lengst mulig. 42 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 328 22 725 559 Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars Så frekt av dem! Takk for at du la ut! Anonymkode: fc09d...07d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg 275 2 370 Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars baremeg skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke medlem der, men det var en veldig spesiell Mail å sende ut syns jeg Jo, jeg er visst medlem der. Gikk igjennom mailene mine nå🙊 Jeg har ikke mottatt denne mailen og jeg husker ikke sist jeg handlet der 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 328 22 725 559 Skrevet 18. mars #7 Del Skrevet 18. mars Er medlem der og har ikke fått en sånn Mail, men så er jeg kritisk til Mail jeg mottar. Har ikke handlet på kid på to år. Anonymkode: 9febc...4b1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 328 22 725 559 Skrevet 18. mars #8 Del Skrevet 18. mars Jeg ville trodd det var svindel og slettet med en gang jeg så overskriften på svensk. Men om det nå skulle være fra KID, hvorfor er det en "trussel"? De kommer jo med et tilbud, det er bare å velge selv om man vil handle eller fortsette å være medlem. Anonymkode: d5c83...47d 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni 3 352 17 582 Skrevet 18. mars #9 Del Skrevet 18. mars Million skrev (4 minutter siden): De skriver "hej" med J? Det er jo ikke god norsk akkurat. Flaut. Sjekk avsenderadressen. Det kan være svindel. Bedrifter pleier ikke å true med å kaste folk ut av klubbene sine, de vil jo ha dem der lengst mulig. Dette fikk meg til å tenke på en mail jeg fikk fra Petworld i vinter. Overskiften på mailen var "Takk for nå:) " Setter bare inn mailteksten som sitat under her. Må si jeg oppfattet det som ekstremt sytete og pushy å få en sånn mail. Men kan jo hende det er vanligere enn jeg trodde. Nå skal det sies at jeg syns denne var langt mindre frekk enn den i hovedinnlegget, da. Man måtte uansett trykke på en knapp for å fortsette å få nyhetsbrev. Sitat Hei Søgni, Vel, aldri si aldri. Vi tar kontakt en siste gang fordi vi ikke har sett deg i det siste! Her hos Petworld Oslo As, ønsker vi å respektere innboksen din og bare sende e-poster du ønsker å motta. Hvis du ikke mottar innholdet du forventet, eller vi har kommet litt sterkt frem, kan du gjerne endre abonnementspreferansene dine. Vi håper du er villig til å gi oss en ny kikk, og finne noe i butikken vår som du gjerne vil kjøpe! Gjør du det, kan du bruke koden WELCOMEBACK og få 10 % rabatt på en valgfri handel. Er du derimot fortsatt ikke interessert vil vi fjerne deg fra dette nyhetsbrevet etter 5 dager. Til neste gang, Gjengen i Petworld Oslo AS 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 328 22 725 559 Skrevet 18. mars #10 Del Skrevet 18. mars Klassisk melding fra KID. Får slike hele tida. Slitsomt, men holder ut! Ikke gi opp! Anonymkode: a8be9...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 328 22 725 559 Skrevet 18. mars #11 Del Skrevet 18. mars Vært medlem av Kid i mange år, handler kanskje 1-3 ganger i året. Har aldri mottatt en lignende mail, får veldig vibber på spam. Om ikke er det vel bare å la seg «utmelde» og melde seg inn på et senere tidspunkt? Anonymkode: 2abf3...e2f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp 8 125 35 087 Skrevet 18. mars #12 Del Skrevet 18. mars Jeg får en del mail fra KID, men sletter de uten å ha lest de. Stort sett takker jeg kun ja til å bli medlem om jeg trenger noe der og da som kan være gunstig med rabatten butikken gir. Ellers er jeg møkkalei av å høre "Er du medlem?" "Ønsker du å bli det?" "Det er dumt av deg å takke nei når kjøpet blir så veldig billigere og blabla..." Stort sett er jeg villig til å betale dyrere for å slippe den støyen der. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona 3 590 5 796 Skrevet 18. mars #13 Del Skrevet 18. mars Hvordan det mail adressen ut fra Kid? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 328 22 725 559 Skrevet 18. mars #14 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vært medlem av Kid i mange år, handler kanskje 1-3 ganger i året. Har aldri mottatt en lignende mail, får veldig vibber på spam. Om ikke er det vel bare å la seg «utmelde» og melde seg inn på et senere tidspunkt? Anonymkode: 2abf3...e2f HVA ER DET DU SIER??! Jeg får slike meldinger hele tida! Ikke prat tull. Helt normalt å få slike meldinger. Anonymkode: a8be9...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 328 22 725 559 Skrevet 18. mars #15 Del Skrevet 18. mars De er pålagt å slette deg innen to år eller noe, hvis medlemskapet ikke er aktivt. Datatilsynet eller noen som krever slikt. Anonymkode: 9e381...590 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 328 22 725 559 Skrevet 18. mars #16 Del Skrevet 18. mars Hos alle bedrifter skal det også være mulig å melde seg av sånn mailer med tilbud. Logg inn og fjern samtykket. Så ser du i samme slengen om det tilbudet ligger der og er reellt. Anonymkode: d5c83...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 328 22 725 559 Skrevet 18. mars #17 Del Skrevet 18. mars Dersom det er fra Kid, har de ikke regustrert at du handlet før jul. I medlemsvilkårene står det: Vi anser ditt medlemskap som aktivt dersom du har åpnet en e-post fra oss, eller gjort et kjøp som kundeklubbmedlem de siste 30 månedene. Anonymkode: fa827...5d8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 328 22 725 559 Skrevet 18. mars #18 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom det er fra Kid, har de ikke regustrert at du handlet før jul. I medlemsvilkårene står det: Vi anser ditt medlemskap som aktivt dersom du har åpnet en e-post fra oss, eller gjort et kjøp som kundeklubbmedlem de siste 30 månedene. Anonymkode: fa827...5d8 Der ser dere alle sammen! KID er ikke så ille som noen av dere prøver å påstå! SLUTT MED DENNE HEKSEJAKTEN PÅ KID! Anonymkode: a8be9...f40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni 3 352 17 582 Skrevet 18. mars #19 Del Skrevet 18. mars Jeg for min del, har ingenting imot det juridiske i kjøpsvilkår der jeg blir fjernet som abonnement etter så så lang tid etter siste kjøp, eller, jeg hadde i det minste ikke hengt meg opp i det. Nå er jeg ingen jurist, så jeg antar at de selvsagt står fritt til å lage sånne regler. Det jeg reagerte på, var å bli oppsøkt med en passiv-aggressiv mail, der de beklaget for å ikke være interessante nok til at jeg gadd å kjøpe noe der, og samtidig ydmykt nedlatet seg til å tilby meg en rabatt hvis de hadde misforstått at jeg mislikte innholdet deres nok til å ikke kjøpe mer oftere. Som kunde, så setter jeg ikke pris på en så uttalt forventning om å bruke penger med jevne mellomrom hos en bedrift på denne måten. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 328 22 725 559 Skrevet 18. mars #20 Del Skrevet 18. mars Herlighet er det flere butikker som holder på sånn. Fikk denne av Lyko selv. Får litt sånn «livets harde skole»/ «incel»/ «personlighetsforstyrrelse»- vibber. Anonymkode: 804ee...1ad 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå