Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Becka skrev (2 timer siden):

Jeg har kjøpt test nå i dag. Usikker på om jeg skal teste i kveld. Vet at det kan være litt tidlig.. har fått beskjed om testdag 16 dager etter embryo transfer. Som da blir til torsdag. 🙈

Jeg klarte ikke holde meg, testdag mandag men tok en i kveld🤦‍♀️  Clearblue ultratidlig, den var negativ gitt🙄 5 dager til forventet mens, men tror nok testen er korrekt. Men likevel litt usikker siden det er tidlig og ikke var morgenurin. Angrer på at jeg ikke ventet, så anbefaler deg å vente. Da er du ihvertfall sikker på svaret❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi tatt vår 15 test denne uka.. Alle er negative. Dpo 11 i dag. Prøvd både strimler, clear blue og metod. Morgen og kveld. Blodprøve på mandag. For en tung påkjenning dette er. 

Tanken på ventetid for nytt uttak... Og alderen vår som tikker. Grusomt! 

Anonymkode: c55b3...616

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde testet i dag hvis jeg var deg, eller i morgen tidlig hvis du har veldig utvannet urin på kvelden.

Men det er meg da, jeg hadde ikke gått i kjelleren av negativ test. Gjør du det så er det litt tidlig.

Anonymkode: 0ce56...af5

Ja jeg testet i dag. Kjøpte en billig test og tok den i kveld. Den var negativ. Jeg er 11 dpo. Selvom det var hakke for tidlig, hadde jeg håpt antydning til en svak strek... så jeg ble jo veldig skuffet. Dette er virkelig hardt ja. Alt man går igjennom for å komme til dette... jeg har liksom hatt symptomer på tidlig graviditet også! Men visste lutinus kunne gi samme symptomer. Så alt man kjenner på er bare vas. 🥺 Mitt ❤ går ut til dere alle i samme situasjon.  

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camrod skrev (1 time siden):

Jeg klarte ikke holde meg, testdag mandag men tok en i kveld🤦‍♀️  Clearblue ultratidlig, den var negativ gitt🙄 5 dager til forventet mens, men tror nok testen er korrekt. Men likevel litt usikker siden det er tidlig og ikke var morgenurin. Angrer på at jeg ikke ventet, så anbefaler deg å vente. Da er du ihvertfall sikker på svaret❤️

Jeg kom dessverre i akkurat samme situasjon som deg. ❤❤ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt paff i sted.. jeg testet jo negativt tidligere i dag. Er på 11 dpo. Og i kveld hadde jeg litt blod på papiret. Bare bittelitt! 🤔🤔 det skal sies, at mitt egg som ble satt inn, ikke var ferdig delt i varmeskap,  men satt inn rett etter befruktning omtrent. Kan det være en festeblødning på så sent som 11 dpo?? 

Åh, håper det ikke bare er hjerne og kroppen som lurer meg. Blir jo små gærn av det her... 🙉🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene90 skrev (5 timer siden):

Ville ventet med å slutte på alle medisiner frem til du har fått bekreftet på klinikk/sykehus at det er negativt. 

Klinikken har ikke nevnt noe om blodprøve.. Kan jeg bare møte opp på lab på sykehuset og be om hcg testing mandag morgen eller må jeg ha rekvisisjon? Fulgte iallefall rådet ditt...tatt progesteron sprøyte, blodfortynnende i dag, og progesteron stikkpille(Progynova) nå i kveld (i morges tok jeg ikke, da jeg trodde jeg skulle slutte og klinikken aldri svarte meg😞) Men nå er problemet at jeg er tom for Progynova, kjøpte ikke ny pakke da jeg gikk ut fra at jeg ikke skulle fortsette pga neg test. Har crinone, men det er 90 mg progesteron. Progynova står det 200 mg... What to do?😯😞 

Anonymkode: 0f25d...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da har vi tatt vår 15 test denne uka.. Alle er negative. Dpo 11 i dag. Prøvd både strimler, clear blue og metod. Morgen og kveld. Blodprøve på mandag. For en tung påkjenning dette er. 

Tanken på ventetid for nytt uttak... Og alderen vår som tikker. Grusomt! 

Anonymkode: c55b3...616

Jeg er så enig.. Det er virkelig en tung påkjenning å gå gjennom😞 Jeg hadde så tro på de to gullklumpene vi fikk satt inn...iallefall at en skulle klare seg. Men nå lyser negativ test imot oss🥺Virkelig hjerteskjærende 😭 Og vi kan ikke ha flere forsøk.. tom for ord og tårer😞❤️

Anonymkode: 0f25d...af5

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Klinikken har ikke nevnt noe om blodprøve.. Kan jeg bare møte opp på lab på sykehuset og be om hcg testing mandag morgen eller må jeg ha rekvisisjon? Fulgte iallefall rådet ditt...tatt progesteron sprøyte, blodfortynnende i dag, og progesteron stikkpille(Progynova) nå i kveld (i morges tok jeg ikke, da jeg trodde jeg skulle slutte og klinikken aldri svarte meg😞) Men nå er problemet at jeg er tom for Progynova, kjøpte ikke ny pakke da jeg gikk ut fra at jeg ikke skulle fortsette pga neg test. Har crinone, men det er 90 mg progesteron. Progynova står det 200 mg... What to do?😯😞 

Anonymkode: 0f25d...af5

Jeg går offentlig, og der settes det alltid opp blodprøve på test dag for å sjekke hcg. Fått beskjed om å alltid møte til denne selv om jeg har negativ test hjemme dagen før eller samme morgen. Ved sist forsøk hadde jeg negativ test hjemme, men påvist hcg stigning på blodprøve (tallene var lave) men var gravid, exu da som ikke ble oppdaget før midten av uke 7.. Men vet ikke hvordan det gjøres om man er privat.. 

Ang medisiner.. så vet jeg ikke.. mulighet for søndagsåpent apotek i området? Eller svar fra klinikk i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene90 skrev (1 minutt siden):

Jeg går offentlig, og der settes det alltid opp blodprøve på test dag for å sjekke hcg. Fått beskjed om å alltid møte til denne selv om jeg har negativ test hjemme dagen før eller samme morgen. Ved sist forsøk hadde jeg negativ test hjemme, men påvist hcg stigning på blodprøve (tallene var lave) men var gravid, exu da som ikke ble oppdaget før midten av uke 7.. Men vet ikke hvordan det gjøres om man er privat.. 

Ang medisiner.. så vet jeg ikke.. mulighet for søndagsåpent apotek i området? Eller svar fra klinikk i morgen? 

Oi... så rart de ikke nevnte noe om blodprøve. Men de satte opp testdag 18.02, sa jeg skulle ta kontakt på melding så fort jeg hadde testet..selv om det er helg og uansett resultat. De har ikke telefontid i helg, så kun melding var beskjeden.  Jeg sendte melding før kl 8 i morges, fortsatt ingen tilbakemelding😞 

Skal sjekke om det er søndagsåpent apotek noe sted i nærheten. 

Anonymkode: 0f25d...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Klinikken har ikke nevnt noe om blodprøve.. Kan jeg bare møte opp på lab på sykehuset og be om hcg testing mandag morgen eller må jeg ha rekvisisjon? Fulgte iallefall rådet ditt...tatt progesteron sprøyte, blodfortynnende i dag, og progesteron stikkpille(Progynova) nå i kveld (i morges tok jeg ikke, da jeg trodde jeg skulle slutte og klinikken aldri svarte meg😞) Men nå er problemet at jeg er tom for Progynova, kjøpte ikke ny pakke da jeg gikk ut fra at jeg ikke skulle fortsette pga neg test. Har crinone, men det er 90 mg progesteron. Progynova står det 200 mg... What to do?😯😞 

Anonymkode: 0f25d...af5

Beklager jeg skrev feil.. cyclogest ikke progynova jeg har tatt

Anonymkode: 0f25d...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (2 timer siden):

Jeg ble litt paff i sted.. jeg testet jo negativt tidligere i dag. Er på 11 dpo. Og i kveld hadde jeg litt blod på papiret. Bare bittelitt! 🤔🤔 det skal sies, at mitt egg som ble satt inn, ikke var ferdig delt i varmeskap,  men satt inn rett etter befruktning omtrent. Kan det være en festeblødning på så sent som 11 dpo?? 

Åh, håper det ikke bare er hjerne og kroppen som lurer meg. Blir jo små gærn av det her... 🙉🙉

Ååh🤞🤞 Ingen erfaring med festeblødning, men krysser alt jeg har for at det er det du har nå❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 12.09):

Testet i dag, 10 dpo, helt hvitt. Skikkelig nedtur her hjemme i dag. Unnskylder testene og tenker at det kanskje er for tidlig. 

Anonymkode: c55b3...616

Har du testet igjen?💕 Jeg testet idag igjen, 12 dpo, også helt hvitt. Nå begynner håpet å skrante🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok håpet ute for denne runden🙄 13 dager etter innsett av 3 dagers, negativ test på morgenurin i dag og blødning i natt. Mensen er på vei😣 Har egentlig visst det, men hadde et håp likevel. Må man stå over en syklus før man kan starte på nytt forsøk? Vi fikk ingen på frys på første så blir hele runden en gang til🥺

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Oi... så rart de ikke nevnte noe om blodprøve. Men de satte opp testdag 18.02, sa jeg skulle ta kontakt på melding så fort jeg hadde testet..selv om det er helg og uansett resultat. De har ikke telefontid i helg, så kun melding var beskjeden.  Jeg sendte melding før kl 8 i morges, fortsatt ingen tilbakemelding😞 

Skal sjekke om det er søndagsåpent apotek noe sted i nærheten. 

Anonymkode: 0f25d...af5

Hei, jeg ville bare si at jeg har heller ikke fått beskjed om noen blodprøve. Kun test på testdag, og svar på melding. ( offentlig , men jeg bor 2 timer unna klinikken også )

Da jeg gikk privat fikk jeg beskjed om blodprøve, men jeg tok bare test, og ga beskjed. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camrod skrev (6 minutter siden):

Da er nok håpet ute for denne runden🙄 13 dager etter innsett av 3 dagers, negativ test på morgenurin i dag og blødning i natt. Mensen er på vei😣 Har egentlig visst det, men hadde et håp likevel. Må man stå over en syklus før man kan starte på nytt forsøk? Vi fikk ingen på frys på første så blir hele runden en gang til🥺

Neei, så kjipt 🥺🫶🏼 Jeg måtte vente en syklus mellom første og andre (dette) forsøket i det offentlige.. pluss litt ekstra venting pga. liten kapasitet (fikk Progynova for utsetting) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camrod skrev (7 minutter siden):

Da er nok håpet ute for denne runden🙄 13 dager etter innsett av 3 dagers, negativ test på morgenurin i dag og blødning i natt. Mensen er på vei😣 Har egentlig visst det, men hadde et håp likevel. Må man stå over en syklus før man kan starte på nytt forsøk? Vi fikk ingen på frys på første så blir hele runden en gang til🥺

❤❤  jeg fikk beskjed om at man må stå over 1 syklus ja. 😔 har heller ingen på frys, så blir samme her i såfall. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

G1994 skrev (1 time siden):

Har du testet igjen?💕 Jeg testet idag igjen, 12 dpo, også helt hvitt. Nå begynner håpet å skrante🥺

Testet blendahvitt i dag tidlig, dpo 12. Blodprøve i morgen. 

Hadde virkelig en så god følelse på at dette skulle gå bra. Fikk beskjed om 4 mnd ventetid før neste uttak. 

Anonymkode: c55b3...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Testet blendahvitt i dag tidlig, dpo 12. Blodprøve i morgen. 

Hadde virkelig en så god følelse på at dette skulle gå bra. Fikk beskjed om 4 mnd ventetid før neste uttak. 

Anonymkode: c55b3...616

Søren òg altså 🥺🥺 Så mange her inne som får negative tester i disse dager. Alt vi må forholde oss til og stå i. Folk sku bare visst. Godt vi har hverandre i det minste ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Oi... så rart de ikke nevnte noe om blodprøve. Men de satte opp testdag 18.02, sa jeg skulle ta kontakt på melding så fort jeg hadde testet..selv om det er helg og uansett resultat. De har ikke telefontid i helg, så kun melding var beskjeden.  Jeg sendte melding før kl 8 i morges, fortsatt ingen tilbakemelding😞 

Skal sjekke om det er søndagsåpent apotek noe sted i nærheten. 

Anonymkode: 0f25d...af5

Er det st Olavs du hører til? I så fall måler de ikke hcg og beskjeden er å stoppe medisin ved negativ test på testdag (som er 14 dager etter innsett og da skulle en graviditet vist tydelig på en hjemmetest). 

Har du flere på frys? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G1994 skrev (20 minutter siden):

Søren òg altså 🥺🥺 Så mange her inne som får negative tester i disse dager. Alt vi må forholde oss til og stå i. Folk sku bare visst. Godt vi har hverandre i det minste ❤️

Uhm, gikk å dobbeltsjekket testen nå, og da er det en svak svak strek på den 🧐 Prøvde med en annen test nå og da er det helt hvitt. Helt skjelven. Skal ta enda en nå... Testetøs blitt. 

Ja, dette er tøffere enn jeg trodde. "Alle andre" produserer barn så enkelt som ingenting... Føles så urettferdig. 

Anonymkode: c55b3...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...