Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hcg på 10, dpo 13 (de hadde satt opp feil dag). Ny blodprøve om noen dager. Utrolig kjedelig avslutning på noe som begynte så bra i dag (flere positive tester). 😏 Kommer aldri til å stole på en graviditetstest igjen (skulle vise fra 25 hcg, men slo tydelig ut på 10).

Anonymkode: c55b3...616

Krysser fingrene 🤞🏻 10 er lavt, trodde heller ikke hjemmetester slo ut så lavt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt blendahvit tidligtest idag òg, 14 dpo. Haugesund ringer imorgen for morgendagens resultat på vanlig test. Håpet er nok ute for denne gang😭💔 Jeg er helt knust. Vet ikke hvordan jeg skal håndtere all venting, sorg og frykt for at det aldri vil gå😭 Taklet det dårlig mellom første og andre (dette) forsøket, men nå føles det ennå mer håpløst. All tips mottas med stor takk ❤️

Ps. Må man vente en syklus (ca. 2 mnd) privat?

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camrod skrev (10 timer siden):

Huff, det verste er å være i limbo, når man ikke vet noe om noe enda🙄 Krysser fingrene for at det ikke er mensen på vei hos deg, men som du har sagt, er sjansen stor🥺

Tøft å stå i full jobb ja, skulle gjerne hatt gradert sykmelding, men orker ikke spørsmålene som kommer av det🙈 Vi har valgt å ikke være åpne om hva vi holder på med pga det blir så mye mas og snakk, men nå kjenner jeg det hadde vært greit å kunne fått litt støtte når det ikke går

Jeg har vært åpen med noen, men ikke på jobb. Orker heller ikke det.

Ble blendahvit test her i dag å. Så nå er håpet ute. Er egentlig kjempe nedfor, men klarer ikke reagere heller. Hva kan enn gjøre.. man må jo bare planlegge neste og ikke gi opp. ❤❤❤ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G1994 skrev (28 minutter siden):

Helt blendahvit tidligtest idag òg, 14 dpo. Haugesund ringer imorgen for morgendagens resultat på vanlig test. Håpet er nok ute for denne gang😭💔 Jeg er helt knust. Vet ikke hvordan jeg skal håndtere all venting, sorg og frykt for at det aldri vil gå😭 Taklet det dårlig mellom første og andre (dette) forsøket, men nå føles det ennå mer håpløst. All tips mottas med stor takk ❤️

Ps. Må man vente en syklus (ca. 2 mnd) privat?

Jeg må vente til neste syklus hvis ledig kapasitet.  Dvs en måned før jeg evt begynner hormonbehandling. Så blir nok iallefall 1 mnd privat å. Men der er fordelen at de har bedre kapasitet iallefall.  ❤ Føler veldig med deg. Testet også akkurat negativt på 14dpo. Er så kjipt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G1994 skrev (36 minutter siden):

Helt blendahvit tidligtest idag òg, 14 dpo. Haugesund ringer imorgen for morgendagens resultat på vanlig test. Håpet er nok ute for denne gang😭💔 Jeg er helt knust. Vet ikke hvordan jeg skal håndtere all venting, sorg og frykt for at det aldri vil gå😭 Taklet det dårlig mellom første og andre (dette) forsøket, men nå føles det ennå mer håpløst. All tips mottas med stor takk ❤️

Ps. Må man vente en syklus (ca. 2 mnd) privat?

Så leit ❤️

Det kommer an på. På St olavs fikk jeg uttak back to back, altså uttak - innsett - uttak - innsett, men da måtte jeg pushe endel for å få det, mye fordi da ville jula det året føre til lengre pause som jeg ikke ønsket å ha. Opplevde faktisk Spiren som mer konservativ på den måten. 

Dersom du har på frys får du sette inn med en gang så lenge klinikken har kapasitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 3 med Rekovelle i dag. Har noen av dere damer brukt denne og opplevd bivirkninger? Kjenner fint lite  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

G1994 skrev (42 minutter siden):

Helt blendahvit tidligtest idag òg, 14 dpo. Haugesund ringer imorgen for morgendagens resultat på vanlig test. Håpet er nok ute for denne gang😭💔 Jeg er helt knust. Vet ikke hvordan jeg skal håndtere all venting, sorg og frykt for at det aldri vil gå😭 Taklet det dårlig mellom første og andre (dette) forsøket, men nå føles det ennå mer håpløst. All tips mottas med stor takk ❤️

Ps. Må man vente en syklus (ca. 2 mnd) privat?

Kjenner meg SÅ igjen i det du skriver her. Denne uvissheten er som en "tortur" psykisk. Livet ellers er helt på vent. 

Har dessverre ingen tips. 

På Riksen er det pr nå først tid i mai for innsett av frys og juni for ny stimulering. Vi vurderer privat (og evt privat mellom ventetiden på Riksen). Ut fra nicket ditt vil jeg tro du er 10 år yngre enn meg, så du er jo enda i din beste alder for å kunne forsøke og lykkes ❤️ vi må ikke glemme at ca 60 prosent lykkes etter ivf nr 2. Det er altså 4 av 10 som må kjempe ekstra. Men gullegget vårt skal sitte, en vakker dag! 

Dpo 14 her også. Svak stigning i hcg ut fra hjemmetest i dag, men nå er vi forberedt av sykehuset på at dette er en graviditet utenfor livmoren eller noe annet galt som vil ende dårlig, så det føles ganske overveldende å vite at noe utvikler seg, men det vil bli borte. 

Anonymkode: c55b3...616

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (22 timer siden):

Tusen takk ❤️Føler med deg også og håper det lykkes for dere! Har du fått satt inn blastoen enda, eller venter du på det? 
Hva mente du forresten med at du har «brukt opp» alle forsøkene privat? Betalte dere for en pakke med tre forsøk som nå er brukt opp?  Jeg hadde ikke inntrykk av at de bare gir et visst antall forsøk på private klinikker.. men kanskje det varierer fra klinikk til klinikk 🙂

Jeg har også fått plass i det offentlige og skal gå rett på det hvis det siste på frys ikke sitter 🤞🏻

Skal sette inn etter bryllupet, mest sannsynlig i April 🥰 ja, vi kjøpte en pakke med 3 forsøk som nå er brukt opp. Kan sikkert ta fler men vil heller spare til evnt eggdonasjon og heller ta flere ivf forsøk offentlig 😊

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kjenner meg SÅ igjen i det du skriver her. Denne uvissheten er som en "tortur" psykisk. Livet ellers er helt på vent. 

Har dessverre ingen tips. 

På Riksen er det pr nå først tid i mai for innsett av frys og juni for ny stimulering. Vi vurderer privat (og evt privat mellom ventetiden på Riksen). Ut fra nicket ditt vil jeg tro du er 10 år yngre enn meg, så du er jo enda i din beste alder for å kunne forsøke og lykkes ❤️ vi må ikke glemme at ca 60 prosent lykkes etter ivf nr 2. Det er altså 4 av 10 som må kjempe ekstra. Men gullegget vårt skal sitte, en vakker dag! 

Dpo 14 her også. Svak stigning i hcg ut fra hjemmetest i dag, men nå er vi forberedt av sykehuset på at dette er en graviditet utenfor livmoren eller noe annet galt som vil ende dårlig, så det føles ganske overveldende å vite at noe utvikler seg, men det vil bli borte. 

Anonymkode: c55b3...616

Takk for motiverende ord. Rasjonelt vet jeg at jeg ennå er ung, at det er høy sannsynlighet for at det vil gå etc. Men irrasjonalitet kicker inn med en gang jeg møter motstand i prosessen. Vi får prøve å heve hodene, tenke at babyen kommer til slutt, og at noen måneder eller års venting er lite i det store bildet som er livet 😌

Utrolig leit å høre om den ekstra forvirrende perioden dere har hatt..❤️  Jeg håpte sånn, og var sikker på, at det ville gå godt for dere..!

Ang. venting - er det ingen medisinsk grunn til at man må ha en naturlig syklus mellom stimulering? Kunne jeg i teorien gått privat og offentlig annenhver mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G1994 skrev (22 minutter siden):

Takk for motiverende ord. Rasjonelt vet jeg at jeg ennå er ung, at det er høy sannsynlighet for at det vil gå etc. Men irrasjonalitet kicker inn med en gang jeg møter motstand i prosessen. Vi får prøve å heve hodene, tenke at babyen kommer til slutt, og at noen måneder eller års venting er lite i det store bildet som er livet 😌

Utrolig leit å høre om den ekstra forvirrende perioden dere har hatt..❤️  Jeg håpte sånn, og var sikker på, at det ville gå godt for dere..!

Ang. venting - er det ingen medisinsk grunn til at man må ha en naturlig syklus mellom stimulering? Kunne jeg i teorien gått privat og offentlig annenhver mnd?

Har tenkt til å spørre Riksen om dette i morgen (ang hvor ofte man kan prøve). I mitt tilfelle er det litt problematisk med syklus etter siste dosen vaksine, så jeg må benytte primolut (sånn sett ikke en naturlig syklus). Såå mange spørsmål som hele tiden dukker opp. Håper på å få et godt svar på det i morgen! Vil tro svaret også avhenger av om man skal benytte frys vs ny stimulering. 

Tror du har helt naturlige og normale tanker og følelser til denne store prosessen vi står i. Alt man ønsker er jo en (frisk) baby i armene ❤️

 

Anonymkode: c55b3...616

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som sliter litt med motivasjonen oppi alt? Jeg har å hatt et unormalt langt forsøk på grunn av forstyrrelser i syklusen og klarer ikke å "ta meg sammen" for å holde motet oppe. Kostholdet er som så og jeg går hjemme sykmeldt på 5 uka pga stress gjennom jobb. Har endelig fått mens to uker senere enn normalt og skal på kontroll igjen på fredag for å se om jeg endelig kan begynne på gonal f.


Skulle egentlig hatt uttak denne uka, og tar det hardere enn jeg regnet med. 
Men, sist kontroll, på fredag som var, fikk jeg mulighet til å avslutte synarela da jeg hadde gått på den i nesten 4 uker og var så sår i nesa, og fikk begynne på gonapeptyl i sprøyteform. 
Tenkte at dette er jo supert! En sprøyte om dagen i stedet for nesespray 3 ganger om dagen til gitte tidspunkter. Men, jeg antar dette er grunnen til at jeg er så nedfor. At det er bivirkninger av sprøytene. 
Sykmeldingen min går ut på onsdag og jeg skal tilbake til fastlegen samme dag. Er på ingen måte klar for å gå tilbake til jobb, men da har jeg vært sykmeldt i 6 uker, og føler på presset om å komme tilbake. Hater dette her... er så lei av alt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Pøls skrev (4 timer siden):

Andre som sliter litt med motivasjonen oppi alt? Jeg har å hatt et unormalt langt forsøk på grunn av forstyrrelser i syklusen og klarer ikke å "ta meg sammen" for å holde motet oppe. Kostholdet er som så og jeg går hjemme sykmeldt på 5 uka pga stress gjennom jobb. Har endelig fått mens to uker senere enn normalt og skal på kontroll igjen på fredag for å se om jeg endelig kan begynne på gonal f.


Skulle egentlig hatt uttak denne uka, og tar det hardere enn jeg regnet med. 
Men, sist kontroll, på fredag som var, fikk jeg mulighet til å avslutte synarela da jeg hadde gått på den i nesten 4 uker og var så sår i nesa, og fikk begynne på gonapeptyl i sprøyteform. 
Tenkte at dette er jo supert! En sprøyte om dagen i stedet for nesespray 3 ganger om dagen til gitte tidspunkter. Men, jeg antar dette er grunnen til at jeg er så nedfor. At det er bivirkninger av sprøytene. 
Sykmeldingen min går ut på onsdag og jeg skal tilbake til fastlegen samme dag. Er på ingen måte klar for å gå tilbake til jobb, men da har jeg vært sykmeldt i 6 uker, og føler på presset om å komme tilbake. Hater dette her... er så lei av alt.. 

Motivasjonen sliter her også.. Prøver å leve sånn halvveis i en rutine som er bra for meg, men enkelte dager frister det mest å bare bli liggende i sengen og hoppe over noen dager 🙈😂 

Nå går jeg bare å venter på neste mensen for å komme i gang igjen.. Men føler man tar 1 steg frem og 2 tilbake under hver venterunde. Trenger bare at kroppen spiller LITT på lag nå. 

Lysere tider gjør humøret litt bedre, men det evige regnet ødelegger gleden litt 🙈  Liker ikke følelsen av å ikke kunne kontrollere noe som helst.. alt er opp til leger og kroppen.. Pausen vi hadde gjorde godt, men man blir raskt dratt tilbake av usikkerheten. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Pøls skrev (4 timer siden):

Andre som sliter litt med motivasjonen oppi alt? Jeg har å hatt et unormalt langt forsøk på grunn av forstyrrelser i syklusen og klarer ikke å "ta meg sammen" for å holde motet oppe. Kostholdet er som så og jeg går hjemme sykmeldt på 5 uka pga stress gjennom jobb. Har endelig fått mens to uker senere enn normalt og skal på kontroll igjen på fredag for å se om jeg endelig kan begynne på gonal f.


Skulle egentlig hatt uttak denne uka, og tar det hardere enn jeg regnet med. 
Men, sist kontroll, på fredag som var, fikk jeg mulighet til å avslutte synarela da jeg hadde gått på den i nesten 4 uker og var så sår i nesa, og fikk begynne på gonapeptyl i sprøyteform. 
Tenkte at dette er jo supert! En sprøyte om dagen i stedet for nesespray 3 ganger om dagen til gitte tidspunkter. Men, jeg antar dette er grunnen til at jeg er så nedfor. At det er bivirkninger av sprøytene. 
Sykmeldingen min går ut på onsdag og jeg skal tilbake til fastlegen samme dag. Er på ingen måte klar for å gå tilbake til jobb, men da har jeg vært sykmeldt i 6 uker, og føler på presset om å komme tilbake. Hater dette her... er så lei av alt.. 

Du er ikke alene. Føler SÅ med deg. Sykehuset ringte idag hvor jeg bekreftet negativ test. Fikk beskjed om at neste ledige for uttak er uke 22. Over tre måneder venting. Gikk rett ned i kjelleren. Hadde et videomøte på jobb rett etterpå, satt bare å kikket ned. Denne prosessen er så altoppslukende. Hele livet blir bare satt på vent. Vet ikke hvor de siste to årene har gått, all head space har gått til det vanvittig sterke barneønske, sorg og lengsel. Vurderer nå to ting: 1) psykolog. Har du/andre gått i terapi? 2) spare opp til privat forsøk. Har andre vekslet mellom offentlig og privat? Funker det, eller blir det kluss?

Ps. Vet noen av dine kolleger/ledere om hva du står i? Det hjelper veldig mtp. å komme tilbake på jobb. Selv om mange ikke vet det, hjelper det å få sympatiske blikk fra de som vet, og hjelp til å «skjermes» i de tøffeste periodene.

Store, gode klemmer til alle som er i kjelleren ❤️ Vi er der sammen ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ventetiden er så fæl!

Må vente ekstra lenge nå fordi jeg må operere endometiose før tredje og siste offentlige forsøk. Jeg får innkalling til endo-operasjon innen uke 31, deretter må jeg vente på selve operasjonen. Altså.. 🤯

Føler livet bare har handlet om venting og knuste drømmer i over to år nå. Og så kommer det kanskje til å gå et helt år før det kan skje noe igjen... Hva skal jeg gjøre med all denne ekstra usikkerheten? Jeg syntes det var lenge nok å vente til uke 19 for neste forsøk, men så blir det uendelig mye lenger.

Og hvorfor er det så lange køer i det offentlige? Vi som trenger IVF blir jo bare eldre og får lavere sjanse til å lykkes. Føles helt dust at det ikke er kortere ventetid, skikkelig unødvendig med all den ekstra ventingen som også mentalt går ut over personene det gjelder. Det er ventingen som er verst. Selv om mitt første uttak var et smertehelvete så ville jeg gjort det daglig hvis jeg kunne kuttet ned på ventingen.

Drittdag! Trodde jeg hadde fått dato for operasjonen da jeg fikk sms om mottat epost på helsenorge. Men det sto bare at endo-søknad var mottatt og at jeg får dato for operasjon innen uke 31... selvfølgelig er det mulig jeg hører noe innen det, men hva er sjansen? De estimerer vel svartid utifra hvor lang køen er. Har noen erfaring med dette?

Anonymkode: 0ce56...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at det er flere som synes det er vanskelig om dagen. Synes vi er noen tøffe damer som står i dette her!  Jeg er 6 DPT i dag (9DPO) og klarte ikke vente lenger med å teste. Ble selvfølgelig negativt. Lurer på om noen av dere vet hvordan pågangen i Porsgrunn er nå? Er det lang ventetid for et nytt innsett? Vet at jeg fortsatt kan lykkes på dette forsøket, men har begynt å se fremover mot neste forsøk også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.. jeg og kona mi skal også i gang med IVF. Det er jeg som skal gå gravid. Pga lang ventetid skal vi ta det privat, men jeg kjenner at jeg blir litt pessimistisk når jeg leser her. Føler så utrolig med alle dere som har det vanskelig om dagen og som har slitt i så mange år ❤️ det unner jeg virkelig ingen. For oss er alt litt annerledes da vi ikke har prøvd å bli gravid enda (litt vanskelig med to damer😅) før det nå blir IVF.. men jeg tenker mye på hvor mange runder vi vil trenge. Det er ingen billig affære dette her. Jeg får mensen neste uke men siden det skjer så mye i mars blir første forsøket vårt startet slutten av mars. Skulle gjerne bare begynt med en gang men ja.. ønsker alle dere så masse lykke til med forsøkene❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helene90 skrev (18 timer siden):

Motivasjonen sliter her også.. Prøver å leve sånn halvveis i en rutine som er bra for meg, men enkelte dager frister det mest å bare bli liggende i sengen og hoppe over noen dager 🙈😂 

Nå går jeg bare å venter på neste mensen for å komme i gang igjen.. Men føler man tar 1 steg frem og 2 tilbake under hver venterunde. Trenger bare at kroppen spiller LITT på lag nå. 

Lysere tider gjør humøret litt bedre, men det evige regnet ødelegger gleden litt 🙈  Liker ikke følelsen av å ikke kunne kontrollere noe som helst.. alt er opp til leger og kroppen.. Pausen vi hadde gjorde godt, men man blir raskt dratt tilbake av usikkerheten. 

Går gått mange steg frem og tilbake her og, graver seg jo ned på stedet hvil med denne "fremgangen". 
Sliter med følelsen av å ikke ha kontroll selv, har vært så mange ganger frem og tilbake på sykehuset at jeg nesten kan fornavnene til legene 😂 Våknet til rådyr utenfor huset i dag, det var veldig hyggelig og hjalp overraskende mye på humøret 😊 Det føltes godt å finne glede i noe som var så lite 🙂

 

G1994 skrev (17 timer siden):

Du er ikke alene. Føler SÅ med deg. Sykehuset ringte idag hvor jeg bekreftet negativ test. Fikk beskjed om at neste ledige for uttak er uke 22. Over tre måneder venting. Gikk rett ned i kjelleren. Hadde et videomøte på jobb rett etterpå, satt bare å kikket ned. Denne prosessen er så altoppslukende. Hele livet blir bare satt på vent. Vet ikke hvor de siste to årene har gått, all head space har gått til det vanvittig sterke barneønske, sorg og lengsel. Vurderer nå to ting: 1) psykolog. Har du/andre gått i terapi? 2) spare opp til privat forsøk. Har andre vekslet mellom offentlig og privat? Funker det, eller blir det kluss?

Ps. Vet noen av dine kolleger/ledere om hva du står i? Det hjelper veldig mtp. å komme tilbake på jobb. Selv om mange ikke vet det, hjelper det å få sympatiske blikk fra de som vet, og hjelp til å «skjermes» i de tøffeste periodene.

Store, gode klemmer til alle som er i kjelleren ❤️ Vi er der sammen ❤️

Takk for gode ord! ❤️ Er ufattelig kjipt å få den telefonen. Sist jeg fikk den var det ei som var helt ny, så man kunne høre på henne at hun var kjempe letta for sin egen del at jeg sa jeg allerede visste det var negativt. Trist hele greia. 
Forrige gang, altså for snart 5 år siden, var jeg åpent om alt, snakket med jobben og familien, oppdaterte alle om alt. Og jeg ble gravid på første forsøk! Har en nydelig gutt på snart 4 år som er vår verden ❤️ 

Denne gangen har vi ikke sagt noe til noen. Rett og slett for å slippe alle spørsmålene om hvordan det går, eller alle "det ordner seg til slutt" samtalene. Vi har holdt på med søskenforsøk i over ett år nå, men har bare hatt to innsett fordi ventetiden er så sabla lang. Jeg angrer ikke på at jeg ikke ønsket å fortelle noen, men det er virkelig ensomt til tider. Har en god dialog med fastlegen, men det er jo ikke akkurat det samme. Heldigvis snakker jeg og mannen godt sammen og i går sa han at jeg ser at du sliter, men jeg elsker deg og er her for deg uansett. Da begynte jeg bare å grine, det var så godt å høre ❤️ Jeg er veldig heldig, selv om det er ekstra kjip akkurat nå.


Og jeg går jo selvfølgelig og håper på at dette er siste gangen.. dette er siste gangen!

Jeg tror ikke jeg hadde fikset å sjonglere forsøk privat og offentlig om hverandre. Det koster for mye i forhold til hva medisiner og alle sykehusbesøk gjør med kroppen og sinnet mitt. Sikkert mange som klarer det, men der må jeg sette en grense for min egen del.

Jeg har lederstilling selv og ingen av mine ansatte vet hvorfor jeg er borte. Ønsker ikke at de skal vite det heller, jeg er en del eldre enn de og på et helt annet sted i livet. Sjefen min vet heller ikke hva som skjer, annet enn at jeg er frem og tilbake på sykehuset og at medisinene ikke fungerer som planlagt. Hun er helt fantastisk, men jeg klarer ikke å fortelle henne om det i detalj.. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månestråla skrev (1 time siden):

Hei alle sammen.. jeg og kona mi skal også i gang med IVF. Det er jeg som skal gå gravid. Pga lang ventetid skal vi ta det privat, men jeg kjenner at jeg blir litt pessimistisk når jeg leser her. Føler så utrolig med alle dere som har det vanskelig om dagen og som har slitt i så mange år ❤️ det unner jeg virkelig ingen. For oss er alt litt annerledes da vi ikke har prøvd å bli gravid enda (litt vanskelig med to damer😅) før det nå blir IVF.. men jeg tenker mye på hvor mange runder vi vil trenge. Det er ingen billig affære dette her. Jeg får mensen neste uke men siden det skjer så mye i mars blir første forsøket vårt startet slutten av mars. Skulle gjerne bare begynt med en gang men ja.. ønsker alle dere så masse lykke til med forsøkene❤️

Hei!
Prøv å ikke bli påvirket av historiene til oss som har det vanskelig eller har holdt på lenge ❤️ Er mange, mange solskinnshistorier der ute, men de blir ofte ikke skrevet om.


Første gangen vi skulle i gang med ivf høsten 2018 gikk alt på skinner! Jeg ble gravid på første forsøk og fødte en perfekt liten gutt i mai året etter. Er mange fine historier der ute, husk på det når dere skal i gang 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag med Fyremadel i dag. Den var ikke noe hyggelig  :ler: Føltes som om jeg hadde blitt stukket av veps første 20 minuttene

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 time siden):

Første dag med Fyremadel i dag. Den var ikke noe hyggelig  :ler: Føltes som om jeg hadde blitt stukket av veps første 20 minuttene

Masse lykke til @Fame 😊 fyremadel svir skikkelig!! Vond å stikke gjennom huden også 😩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...