Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frk.Pøls skrev (6 timer siden):

Jeg er 86 modell, blir 37 i år 😊

Hvordan går det å begynne på Synarela? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i gang med Gonal F, 250 ie nå. Fikk mensen på tirsdag (kom den dagen den skulle), begynte med sprøyte onsdag og i går torsdag mistet jeg mensen. Har alltid hatt den i 5-6 dager. Noen andre som har opplevd kortere mens pga hormonstimulering? Har kort protokoll, ingen medisiner før start med Gonal F. 

Anonymkode: 12daa...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.  Kupper litt feil tråd, men trenger å få luftet dette med noen som har erfaring.. Før jul var vi inne for inseminasjon, ble dessverre ikke gravid og fikk mens i romjulen som forventet. Skulle hatt mens for to uker siden og var klart får nytt forsøk, men jeg har fremdeles ikke fått mens. 

Vil ikke plage legen med dette da de har nok å gjøre, men kan mens være to uker forsinket når jeg fikk den til riktig tid etter innsett? Er bekymret da jeg alltid får den til riktig tid,.

Har tatt test igjen og den var negativ, så er ikke gravid. Skjønner ikke hvorfor den er sen og er så lei meg for at jeg ikke får tatt nytt innsett nå.. 

Anonymkode: 2d65f...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei.  Kupper litt feil tråd, men trenger å få luftet dette med noen som har erfaring.. Før jul var vi inne for inseminasjon, ble dessverre ikke gravid og fikk mens i romjulen som forventet. Skulle hatt mens for to uker siden og var klart får nytt forsøk, men jeg har fremdeles ikke fått mens. 

Vil ikke plage legen med dette da de har nok å gjøre, men kan mens være to uker forsinket når jeg fikk den til riktig tid etter innsett? Er bekymret da jeg alltid får den til riktig tid,.

Har tatt test igjen og den var negativ, så er ikke gravid. Skjønner ikke hvorfor den er sen og er så lei meg for at jeg ikke får tatt nytt innsett nå.. 

Anonymkode: 2d65f...f2f

Jeg var også sånn. Ikke 2 uker, men 10 dager for sen. Ble helt normal igjen etter den gangen. Kanskje det samme? 

Anonymkode: a19ab...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg var også sånn. Ikke 2 uker, men 10 dager for sen. Ble helt normal igjen etter den gangen. Kanskje det samme? 

Anonymkode: a19ab...e96

Var foresten ingen problemer for meg og sykehuset at innsett ble utsatt 10 dager. 😊

Anonymkode: a19ab...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Idag har jeg startet på forsøk nummer 3. Har på de to tidligere forsøkene fått ut endel egg, men ingen som har utviklet seg til mer enn dag 4. Så har aldri kommet så langt som å sette inn noe. Har derfor ikke de største forhåpningene dette forsøket, men håper selvsagt 🤞 lykke til alle andre som holder på med forsøk nå 😊

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klinikken ringte aldri forrige uke og meldte om egguttak på donor, slik jeg hadde regnet med... vi aner jo ikke akkurat når egguttaket er, men ut fra hva de sa, hadde jeg håpet på forrige uke.

Nå blir dagene litt lange, vi venter sånn og er så spent på hvor mange egg det blir, hvor mange som blir befruktet og som klarer seg til blasto!

Venting er jammen noe vi med IVF må bli gode på... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det skrives en del om tester.. allerede fra fem dager etter innsett og gjentatt testing. Er dette vanlige graviditetstester? 

Mulig rart spørsmål, men jeg er helt ny ift ivf, er i gang med menopur/fyremadel nå og ultralyd neste uke..

Anonymkode: 0f25d...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er noe ventetid på å sette inn egg som er på frys på St.Olavs? Vi har tatt blodprøver og fått i de attestene vi skulle, men fikk ikke tak i noen på telefon på fredag.. 

Håper at vi kanskje kan sette inn denne syklusen 🤞🏼 Er på dag 4 nå.

Anonymkode: 435f6...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ser det skrives en del om tester.. allerede fra fem dager etter innsett og gjentatt testing. Er dette vanlige graviditetstester? 

Mulig rart spørsmål, men jeg er helt ny ift ivf, er i gang med menopur/fyremadel nå og ultralyd neste uke..

Anonymkode: 0f25d...af5

Hva mener du? Jeg tok å Menopur og fyremadel. Man får en test dato av klinikken etter innsett men er ikke så lett å vente på den😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theresecsk skrev (Akkurat nå):

Hva mener du? Jeg tok å Menopur og fyremadel. Man får en test dato av klinikken etter innsett men er ikke så lett å vente på den😂

Om det er vanlig graviditetstester som folk tar fra fem dager etter insetting og hvis det er det, om dette er noe vi blir veiledet om fra klinikken? 

Som sagt, helt nytt alt dette for meg.. Vet at f.eks clearblue graviditetstest står fra første dag etter uteblitt mens. Så jeg lurer da på om det er noen annen type test som brukes, som kan brukes tidligere 😉

Anonymkode: 0f25d...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om det er vanlig graviditetstester som folk tar fra fem dager etter insetting og hvis det er det, om dette er noe vi blir veiledet om fra klinikken? 

Som sagt, helt nytt alt dette for meg.. Vet at f.eks clearblue graviditetstest står fra første dag etter uteblitt mens. Så jeg lurer da på om det er noen annen type test som brukes, som kan brukes tidligere 😉

Anonymkode: 0f25d...af5

Helt vanlig tester. Man får test dato av klinikken. Jeg kjøpte strimmel og cb digital ved forventet mens for jeg kjente jo at noe skjedde etter innsett. Å da ble det gravid :) så vi snakker bare om vanlig tester 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Theresecsk skrev (2 minutter siden):

Jeg tok test 7 dager etter blasto )blasto betyr innsett etter 5 dager så da var jeg jo 12 dpo 😀

Takk for utdypende informasjon❤️

Anonymkode: 0f25d...af5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theresecsk skrev (28 minutter siden):

Jeg tok test 7 dager etter blasto )blasto betyr innsett etter 5 dager så da var jeg jo 12 dpo 😀

Jeg fikk mens forrige lørdag, startet da med menopur. Nå har jeg så symptomer på eggløsning, men etter vanlig måneder å regne er jo det alt for tidlig. Er det vanlig? Eller begynner bare symptomene tidligere pga alle hormonene? 

Har du forresten merket noen bivirkninger av menopur/fyremadel?

Anonymkode: 0f25d...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg fikk mens forrige lørdag, startet da med menopur. Nå har jeg så symptomer på eggløsning, men etter vanlig måneder å regne er jo det alt for tidlig. Er det vanlig? Eller begynner bare symptomene tidligere pga alle hormonene? 

Har du forresten merket noen bivirkninger av menopur/fyremadel?

Anonymkode: 0f25d...af5

Du får ikke eggeløsning før du er ferdig med Menopur og fyremadel når du tar otrivielle sprøyta skal du på uttak dagen etterpå:) da ser man hvor mange egg man har dagen etter ringer dem deg om noen er befrukta :) jeg gikk på veldig høy dose høyeste med kort protokoll. Jeg gikk opp 3 kg, forstoppa, stor mage, hodepine. Jeg fikk ut 8 egg, 4 befrukta, 2 overlevde til 5 dagers blasto. Idag har jeg 1 på frys å ble gravid på første innsett :)  er 4+4. jeg tok 412,5 dose daglig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Takk for utdypende informasjon❤️

Anonymkode: 0f25d...af5

Lykke til♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theresecsk skrev (2 timer siden):

Hei det kan være at dere hadde sex «litt tidlig» eller pga litinus. Men blør du som mensen?? Om du blør som mensen eller mer og flere dager på rad går du nok mellom en «abort» det rosa på tuppen kan være festeblod men «mensen» over flere dager er nok mensen. Veldig usikker. Jeg satt inn blasto 5 dagers den 16. testet positivt den 23 1 uke etter 12 dpo. Har ikke hatt blod eller noe rosa i det heletatt alle får ikke feste blødning heller. Har du stoppet på litinus? Da kan man blø men det skal du ikke enda, du skal gå på litinus i allefall 1,5 uke til. Du får se imorgen mtp blødningen din. 

I følge sykehuset kunne vi ha sex etter innsett så lenge jeg ikke blødde i forbindelse med innsett. Er lettere enn mensen og kanskje mer «rosa» ja, med noe mørkere innimellom. Men har ikke smerter, kun «murringer» som jeg egentlig har hatt hele veien. Tenker det er rart at testen er sterkere i dag hvis det går feil vei? Fikk forøvrig 1-2 på ukesindikator i dag også, og det var ikke på morgenurin. Har ikke sluttet på Lutinus nei, skal gå på den til og med sykehusets testdato som er 5. februar. Kjente det var litt sårt under samleie i går, så mulig jeg bare er sår. Tenker at jeg ser an til i morgen, og har det ikke gitt seg kommer til å spørre om blodprøver. Orker ikke å fundere på dette en uke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus12345 skrev (26 minutter siden):

I følge sykehuset kunne vi ha sex etter innsett så lenge jeg ikke blødde i forbindelse med innsett. Er lettere enn mensen og kanskje mer «rosa» ja, med noe mørkere innimellom. Men har ikke smerter, kun «murringer» som jeg egentlig har hatt hele veien. Tenker det er rart at testen er sterkere i dag hvis det går feil vei? Fikk forøvrig 1-2 på ukesindikator i dag også, og det var ikke på morgenurin. Har ikke sluttet på Lutinus nei, skal gå på den til og med sykehusets testdato som er 5. februar. Kjente det var litt sårt under samleie i går, så mulig jeg bare er sår. Tenker at jeg ser an til i morgen, og har det ikke gitt seg kommer til å spørre om blodprøver. Orker ikke å fundere på dette en uke 😊

Da er du sikkert gravid ♥️Håper jeg. Men ring dem eller send dem en mld å fortell. Håper det går veien din, min testdag er 1/2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theresecsk skrev (5 minutter siden):

Da er du sikkert gravid ♥️Håper jeg. Men ring dem eller send dem en mld å fortell. Håper det går veien din, min testdag er 1/2:)

Jeg skal ringe i morgen 😊 Tusen takk, lykke til du også! ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...