AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #841 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blør fortsatt endel- så dette er nok mensen.. 5 dager. Anonymkode: 307e5...103 Da stemmer det nok dessverre med at det er mensen. Gjør noe fint for deg selv og prøv til igjen ❤️ Anonymkode: f85cc...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blona Skrevet 3. mai 2023 #842 Del Skrevet 3. mai 2023 Helene90 skrev (7 timer siden): Det endte dessverre som jeg trodde, med mislykket forsøk. HCG var negativ i dag (den var 0). Men jeg såg den komme, så er med godt mot. Alt i alt er jeg egentlig takknemlig for at jeg kjenner kroppen min så godt som jeg gjør og var 99% sikker på resultatet før jeg i det hele tok blodprøven. Så får trekke ny ventekø lapp og prøve igjen neste syklus 😊 Frem med eggløsningstestene om ett par dager og påan igjen. Ååh, så synd. Men krysser fingrene for at det er på neste forsøk at det skal skje 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
colakake Skrevet 4. mai 2023 #843 Del Skrevet 4. mai 2023 Syns dere denne ser positiv ut? Regner med at den vil bli enda sterkere i morgen, men skal i gang med fryseforsøk og skal si ifra til sykehuset når jeg får positiv el-test. Så usikker må om jeg skal si ifra i dag eller vente til i morgen? Skal sette inn blasto på St Olavs, så vet ikke om det i såfall er best å si ifra en dag for tidlig eller en dag for sent? Hjelp 🙏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #844 Del Skrevet 4. mai 2023 colakake skrev (1 time siden): Syns dere denne ser positiv ut? Regner med at den vil bli enda sterkere i morgen, men skal i gang med fryseforsøk og skal si ifra til sykehuset når jeg får positiv el-test. Så usikker må om jeg skal si ifra i dag eller vente til i morgen? Skal sette inn blasto på St Olavs, så vet ikke om det i såfall er best å si ifra en dag for tidlig eller en dag for sent? Hjelp 🙏🏼 Vil absolutt si positiv. Men bruk digital, den gir mer nøyaktig svar. Kan du sende bilde til St.Olav? Anonymkode: 0ce56...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
colakake Skrevet 4. mai 2023 #845 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil absolutt si positiv. Men bruk digital, den gir mer nøyaktig svar. Kan du sende bilde til St.Olav? Anonymkode: 0ce56...af5 Ja, kan sende bilde til de. Kan eventuelt kjøpe en digital og ta i ettermiddag før jeg sier ifra til de da. Takk for svar forresten 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #846 Del Skrevet 4. mai 2023 colakake skrev (1 time siden): Syns dere denne ser positiv ut? Regner med at den vil bli enda sterkere i morgen, men skal i gang med fryseforsøk og skal si ifra til sykehuset når jeg får positiv el-test. Så usikker må om jeg skal si ifra i dag eller vente til i morgen? Skal sette inn blasto på St Olavs, så vet ikke om det i såfall er best å si ifra en dag for tidlig eller en dag for sent? Hjelp 🙏🏼 Den ser positiv ut ja, men fremover hvis du skal ta eggløsningstester, så anbefaler di fleste klinikker at man tar clearblue eggløsningstest som viser smileyfjes Anonymkode: 39868...753 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa87 Skrevet 4. mai 2023 #847 Del Skrevet 4. mai 2023 Noen her som vet ca ventetid på riksen om dagen? Fra de mottar henvisning🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #848 Del Skrevet 4. mai 2023 hufsa87 skrev (42 minutter siden): Noen her som vet ca ventetid på riksen om dagen? Fra de mottar henvisning🩷 Ca 1 år ventetid før du får forsamtale, deretter er det en ny ventetid på forsøk Anonymkode: 39868...753 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #849 Del Skrevet 4. mai 2023 hufsa87 skrev (2 timer siden): Noen her som vet ca ventetid på riksen om dagen? Fra de mottar henvisning🩷 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ca 1 år ventetid før du får forsamtale, deretter er det en ny ventetid på forsøk Anonymkode: 39868...753 For oss var det: Henvisning sendt i november 2022 Henvisning vurdert i desember 2022 Forsamtale februar 2023 Og så skal vi etter planen ha uttak nå i juni 😊 Anonymkode: d589f...4fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #850 Del Skrevet 4. mai 2023 hufsa87 skrev (4 timer siden): Noen her som vet ca ventetid på riksen om dagen? Fra de mottar henvisning🩷 For oss var det: - henvisning august - forsamtale januar - begynte første forsøk i april forhåpentligvis første innsett neste uke. 🤞 Anonymkode: 2e7be...43b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blona Skrevet 5. mai 2023 #851 Del Skrevet 5. mai 2023 (endret) Er det flere som er kjent med skyggestrek på Babyplan sine graviditetstester? Jeg skal opprinnelig ha mensen i morgen, og har skikkelig menssmerter, tok en sånn billigtest fra Babyplan, og får strek, men svak, fikk det også i går. Kasta selvsagt stripsen i går, så vet ikke om den er sterke i dag. 6 dager siden innsett av blastocyst, så er på dpo 11. Har jo så lyst at det skal være spiren som sitter, at det er det streken vil vise, men siden jeg har såpass menssmerter, tenker jeg at det må være skyggestrek. Og jada, jeg vet det bare er å vente på mensen, eller ta ny test om noen dager, men denne ventinga og grublinga er helt lidelig. Dette er vårt andre fryseforsøk. Endret 5. mai 2023 av blona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #852 Del Skrevet 5. mai 2023 blona skrev (4 timer siden): Vet ikke hvordan jeg får lastet opp bilde her, men er det flere som er kjent med skyggestrek på Babyplan sine graviditetstester? Jeg skal opprinnelig ha mensen i morgen, og har skikkelig menssmerter, tok en sånn billigtest fra Babyplan, og får strek, men svak, fikk det også i går. Kasta selvsagt stripsen i går, så vet ikke om den er sterke i dag. 6 dager siden innsett av blastocyst, så er på dpo 11. Har jo så lyst at det skal være spiren som sitter, at det er det streken vil vise, men siden jeg har såpass menssmerter, tenker jeg at det må være skyggestrek. Og jada, jeg vet det bare er å vente på mensen, eller ta ny test om noen dager, men denne ventinga og grublinga er helt lidelig. Dette er vårt andre fryseforsøk. Da jeg ble gravid så hadde jeg masse menslignende symptomer. Endte i kjemisk da, men. Anonymkode: 0ce56...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #853 Del Skrevet 5. mai 2023 blona skrev (6 timer siden): Vet ikke hvordan jeg får lastet opp bilde her, men er det flere som er kjent med skyggestrek på Babyplan sine graviditetstester? Jeg skal opprinnelig ha mensen i morgen, og har skikkelig menssmerter, tok en sånn billigtest fra Babyplan, og får strek, men svak, fikk det også i går. Kasta selvsagt stripsen i går, så vet ikke om den er sterke i dag. 6 dager siden innsett av blastocyst, så er på dpo 11. Har jo så lyst at det skal være spiren som sitter, at det er det streken vil vise, men siden jeg har såpass menssmerter, tenker jeg at det må være skyggestrek. Og jada, jeg vet det bare er å vente på mensen, eller ta ny test om noen dager, men denne ventinga og grublinga er helt lidelig. Dette er vårt andre fryseforsøk. Jeg hadde veldig sterke mens symptomer når jeg ble gravid. Hver gang jeg gikk på do, forventet jeg å se blod. Tok en test 10 dager etter innsett, og den var helt klar positiv. Brukte babyplan. Anonymkode: a19ab...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #854 Del Skrevet 5. mai 2023 Hei alle sammen. Har et mislykket ivf nå. Fikk en blødning og fikk beskjed av St. Olavs at jeg uansett skulle teste når den tid kom. De sa ikke noe spesielt om at jeg skulle fortsette med lutinus frem til testdag. Noen som vet? Prøvde å ringe de idag- men de ringte ikke tilbake. Ikke særlig alright å drive med de tbl x 3 i tillegg til blødning… Anonymkode: 307e5...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blona Skrevet 5. mai 2023 #855 Del Skrevet 5. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde veldig sterke mens symptomer når jeg ble gravid. Hver gang jeg gikk på do, forventet jeg å se blod. Tok en test 10 dager etter innsett, og den var helt klar positiv. Brukte babyplan. Anonymkode: a19ab...e96 Har du noe erfaring med svakt strek/ skyggestrek på Babyplan sine tester? Jeg har strek, men det er så svakt. Dagene går så sykt sakte, men jeg tror innerst inn at det er et skyggestrek, dog det var betryggende å høre at flere har menssmerter og allikevel gravid. Jeg frykter å gå på do, da jeg er også forventer å se blod. Endret 5. mai 2023 av blona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #856 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei alle sammen. Har et mislykket ivf nå. Fikk en blødning og fikk beskjed av St. Olavs at jeg uansett skulle teste når den tid kom. De sa ikke noe spesielt om at jeg skulle fortsette med lutinus frem til testdag. Noen som vet? Prøvde å ringe de idag- men de ringte ikke tilbake. Ikke særlig alright å drive med de tbl x 3 i tillegg til blødning… Anonymkode: 307e5...103 Jeg har 4 ivf forsøk bak meg, og på alle har jeg fått beskjed om å Fortsette på progesteronstøtte frem til en blodprøve har bekreftet ikke gravid Anonymkode: 39868...753 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blona Skrevet 5. mai 2023 #857 Del Skrevet 5. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei alle sammen. Har et mislykket ivf nå. Fikk en blødning og fikk beskjed av St. Olavs at jeg uansett skulle teste når den tid kom. De sa ikke noe spesielt om at jeg skulle fortsette med lutinus frem til testdag. Noen som vet? Prøvde å ringe de idag- men de ringte ikke tilbake. Ikke særlig alright å drive med de tbl x 3 i tillegg til blødning… Anonymkode: 307e5...103 Jeg tror de vil at man skal fortsette, men jeg avsluttet Lutinus på mitt første forsøk, når jeg på dpo 14 fikk negativ test, og blødde såpass mye at jeg skjønte det var mensen. Lutinus er noe herk. På vårt andre forsøk nå, så går jeg på Cyclogest, de er bedre synes jeg. Mn de vil nok at du helst skal gå på de frem til blodprøve, da man kan ha "mensen" og samtidig være gravid. Endret 5. mai 2023 av blona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 6. mai 2023 #858 Del Skrevet 6. mai 2023 Er det noen som vi fortelle hva gangen i egguttaket er på riksen? Jeg har fått paracet, voltaren og en halv beroligende tablett som jeg skal ta på morgenen. men det virker litt lite? Får man mer når man er på sykehuset? Leste et sted at man får intravenøst et eller annet, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #859 Del Skrevet 6. mai 2023 sommerfugl154 skrev (25 minutter siden): Er det noen som vi fortelle hva gangen i egguttaket er på riksen? Jeg har fått paracet, voltaren og en halv beroligende tablett som jeg skal ta på morgenen. men det virker litt lite? Får man mer når man er på sykehuset? Leste et sted at man får intravenøst et eller annet, stemmer det? Du må dessverre spørre etter mer. Og for guds skyld spør!! Den første gangen jeg bare tok dette så hadde jeg ekstremt vondt. Andre gangen etterspurte jeg mer smertestillende og beroligende og da var uttaket en lek i forhold. Legen andre gangen virket mer erfaren og hadde en annen teknikk, men likevel. Helt sykt at man bare får en Paracet som smertestillende når du skal stikke en tykk nål gjennom invollene og de skal holde på en stund frem og tilbake og ut og inn... Anonymkode: 0ce56...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #860 Del Skrevet 6. mai 2023 Du får lokalbedøvelse i tillegg. sommerfugl154 skrev (32 minutter siden): Er det noen som vi fortelle hva gangen i egguttaket er på riksen? Jeg har fått paracet, voltaren og en halv beroligende tablett som jeg skal ta på morgenen. men det virker litt lite? Får man mer når man er på sykehuset? Leste et sted at man får intravenøst et eller annet, stemmer det? Anonymkode: d5eb4...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå