Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sommerfugl154 skrev (22 timer siden):

Tusen takk! Jeg får tappet en del væske i dag så det vil nok lindre en del. Jeg begynte å teste allerede en dage etter innsett 🫣 Men mest siden jeg skulle teste ut ovitrellen, så ble veldig overrasket da vi fikk positiv test 4dpt

men det er jo veldig mange som ikke ser noen ting før dag 6-7 så man må ikke bli demotivert av negative tester da💞

i dag hadde hcg tredoblet seg, så den var på 450 i dag 🌱🤞🏻 Kjedelig å ligge på sykehuset, men forhåpentligvis blir det verdt det in the end!

Krysser fingrene for deg! At du blir bedre og at alt går din vei nå 🤞🏼👏🏼  Hadde to streker på tidligtest i går, svake da men synes den andre så rosa ut. Bare å smøre seg med tålmod 🥵 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 av 9 egg befruktet... kjenner jeg er litt skuffet eller bekymret for det, at 4 ikke ble befruktet virker da litt mye... 

Men, da er det bare å krysse fingrene for perfekt utvikling 🤞 vil så gjerne ha minst 2 blastocyster 😬🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (5 timer siden):

5 av 9 egg befruktet... kjenner jeg er litt skuffet eller bekymret for det, at 4 ikke ble befruktet virker da litt mye... 

Men, da er det bare å krysse fingrene for perfekt utvikling 🤞 vil så gjerne ha minst 2 blastocyster 😬🤞

Jeg fikk ut 14 egg, av disse ble 9 befruktet men bare 1 utviklet seg til blastocyst. Alt kan skje.

Lykke til

Anonymkode: 39868...753

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (5 timer siden):

5 av 9 egg befruktet... kjenner jeg er litt skuffet eller bekymret for det, at 4 ikke ble befruktet virker da litt mye... 

Men, da er det bare å krysse fingrene for perfekt utvikling 🤞 vil så gjerne ha minst 2 blastocyster 😬🤞

Jeg hadde nesten samme som deg! 4 av 9. Og fire ble blasto som ble fryst :) 

Anonymkode: 8e999...b87

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (5 timer siden):

5 av 9 egg befruktet... kjenner jeg er litt skuffet eller bekymret for det, at 4 ikke ble befruktet virker da litt mye... 

Men, da er det bare å krysse fingrene for perfekt utvikling 🤞 vil så gjerne ha minst 2 blastocyster 😬🤞

Jeg fikk 9 egg ut, 5 ble befruktet, 1 ble satt inn (3 dagers) og 1 blastocyst fryst. testet positivt forrige helg 🤩  og testene blir sterkere og sterke nå ! krysser fingrene for at det sitter. 🤞

 

Krysser fingrene for at du også får 2 stk. 🤗

Anonymkode: 2e7be...43b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ❤️ jeg skal snart ha innsett med donoregg, er i naturlig syklus og var på ul i dag, livmorslimhinne ble målt til 8.3 mm, ledende folikkel målt til 10.5 mm. Ny UL til tirsdag og var visst ikke noe vits i å begynne teste før mandag. Andre som har vært på 2 UL tidligere og at folikkel har vokst seg stor nok til da? Kan det være mulighet for at livmorslimhinnen blir for stor? På forhånd takk for svar :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta1983 skrev (2 timer siden):

Hei ❤️ jeg skal snart ha innsett med donoregg, er i naturlig syklus og var på ul i dag, livmorslimhinne ble målt til 8.3 mm, ledende folikkel målt til 10.5 mm. Ny UL til tirsdag og var visst ikke noe vits i å begynne teste før mandag. Andre som har vært på 2 UL tidligere og at folikkel har vokst seg stor nok til da? Kan det være mulighet for at livmorslimhinnen blir for stor? På forhånd takk for svar :)

Tar du noen medisiner i fryseforsøket, isåfall trenger du ikke være redd for at den blir for tykk. Jeg opplevde en gang ved ett ivf forsøl at slimhinnen var 18 mm tykk 5 dager før egginnsett, likevel ble egget satt inn

Anonymkode: 39868...753

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tar du noen medisiner i fryseforsøket, isåfall trenger du ikke være redd for at den blir for tykk. Jeg opplevde en gang ved ett ivf forsøl at slimhinnen var 18 mm tykk 5 dager før egginnsett, likevel ble egget satt inn

Anonymkode: 39868...753

Nei helt naturlig syklus ❤️ takk for svar ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (3 timer siden):

Hei ❤️ jeg skal snart ha innsett med donoregg, er i naturlig syklus og var på ul i dag, livmorslimhinne ble målt til 8.3 mm, ledende folikkel målt til 10.5 mm. Ny UL til tirsdag og var visst ikke noe vits i å begynne teste før mandag. Andre som har vært på 2 UL tidligere og at folikkel har vokst seg stor nok til da? Kan det være mulighet for at livmorslimhinnen blir for stor? På forhånd takk for svar :)

Lykke til! Håper sånn på at jeg kommer dit snart også 🤞

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 egg henger fortsatt med på dag 2. Nå får vi ikke høre noe før tirsdag, siden det er langhelg. Da får vi vite om noen, eller hvor mange som ble fryst ned 🤞 dette blir en lang helg.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (39 minutter siden):

Nei helt naturlig syklus ❤️ takk for svar ❤️

Hvordan gikk det med donoreggene dine? Hvor mange fikk dere, og hvor mange på frys? Står jo midt i det samme selv nå ❤️🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (6 minutter siden):

Hvordan gikk det med donoreggene dine? Hvor mange fikk dere, og hvor mange på frys? Står jo midt i det samme selv nå ❤️🤞

Der jeg hører til så får vi ikke vite noe før eggene er på frys, men fikk 8 blasto på frys ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (Akkurat nå):

Der jeg hører til så får vi ikke vite noe før eggene er på frys, men fikk 8 blasto på frys ❤️

Åtte blasto? Det er jo helt vilt! Åh så bra!! 🥳

Huff, jeg er redd vi ikke får noen på frys igjen jeg altså, vi har jo så sjukt med uflaks 😔

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vilde78 skrev (1 minutt siden):

Åtte blasto? Det er jo helt vilt! Åh så bra!! 🥳

Huff, jeg er redd vi ikke får noen på frys igjen jeg altså, vi har jo så sjukt med uflaks 😔

Ja ble helt satt ut ❤️❤️ krysser alt jeg har for dere ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvordan jeg skal takle at også tredje og siste forsøk feilet. Vi har ressursene for å gå privat, men hvor lenge skal man holde på? Jeg føler alle får det til relativt enkelt, men her er vi på 3 året IVF uten resultat...

Nå sist satte vi inn en perfekt blasto, men selv den ville ikke feste seg... jeg har så mange spørsmål om hvorfor ikke. Gjør jeg noe galt? Kanskje det ikke er meningen at jeg skal ha barn. Jeg vil, men det føles ikke som det er min skjebne å få det? Er det uetisk å fortsette å prøve?

Mannen har veldig dårlig sæd, han ønsker ikke donor.

Jeg er 38 år. Det er nå eller aldri.

Anonymkode: 0ce56...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg aner ikke hvordan jeg skal takle at også tredje og siste forsøk feilet. Vi har ressursene for å gå privat, men hvor lenge skal man holde på? Jeg føler alle får det til relativt enkelt, men her er vi på 3 året IVF uten resultat...

Nå sist satte vi inn en perfekt blasto, men selv den ville ikke feste seg... jeg har så mange spørsmål om hvorfor ikke. Gjør jeg noe galt? Kanskje det ikke er meningen at jeg skal ha barn. Jeg vil, men det føles ikke som det er min skjebne å få det? Er det uetisk å fortsette å prøve?

Mannen har veldig dårlig sæd, han ønsker ikke donor.

Jeg er 38 år. Det er nå eller aldri.

Anonymkode: 0ce56...af5

Når du har et så sterkt ønske om barn hadde jeg ikke latt det stoppe i at mannen «ikke ønsker donor». Hva om det var dine egg det var noe galt med? Hadde han ment det samme da? 
jeg hadde vært redd for å angre senere. Og 50 % av alle ekteskap tar slutt, man kan bare tenke seg til hva prosentandelen blir hvis man inkluderer samboerskap. Hva om det tar slutt en dag, og du sitter der ufrivillig barnløs fordi han tok fra deg muligheten?

jeg ville tatt en skikkelig alvorsprat 🌼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg aner ikke hvordan jeg skal takle at også tredje og siste forsøk feilet. Vi har ressursene for å gå privat, men hvor lenge skal man holde på? Jeg føler alle får det til relativt enkelt, men her er vi på 3 året IVF uten resultat...

Nå sist satte vi inn en perfekt blasto, men selv den ville ikke feste seg... jeg har så mange spørsmål om hvorfor ikke. Gjør jeg noe galt? Kanskje det ikke er meningen at jeg skal ha barn. Jeg vil, men det føles ikke som det er min skjebne å få det? Er det uetisk å fortsette å prøve?

Mannen har veldig dårlig sæd, han ønsker ikke donor.

Jeg er 38 år. Det er nå eller aldri.

Anonymkode: 0ce56...af5

Jeg ville prøvd privat før jeg gav opp sånn rent personlig. Har hørt om flere venninner som har gått offentlig og mislykkes, men i det private har man både tid og kapasitet til å tilpasse mye mer. 

Anonymkode: 8e999...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her! 

Eg og kona er igang med første IVF-runde no! Skal på ultralyd på tysdag for å sjekke ståa etter stimulering, og so vert det å fly opp til Trondheim for egguttak seinare til veka! 🤞

Synes IVF er litt skummelt, særleg for kva vi har vore vandt med tidlegare. Vi har tre mislukka IUI-forsøk bak oss, som var mykje mindre komplisert. Men veit at IVF har ei større suksessrate, so er glad for å endeleg få vere igong! 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (12 minutter siden):

Melder meg inn her! 

Eg og kona er igang med første IVF-runde no! Skal på ultralyd på tysdag for å sjekke ståa etter stimulering, og so vert det å fly opp til Trondheim for egguttak seinare til veka! 🤞

Synes IVF er litt skummelt, særleg for kva vi har vore vandt med tidlegare. Vi har tre mislukka IUI-forsøk bak oss, som var mykje mindre komplisert. Men veit at IVF har ei større suksessrate, so er glad for å endeleg få vere igong! 😊

Masse lykke til! 🤞❤️

Anonymkode: 0ce56...af5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lurer på om jeg kan få noen beroligende ord 😊 har vært i ivf-karusellen siden 2020. Første innsett endte i SA i uke 5, deretter fire negative innsett. Tirsdag satte jeg inn det sjette og siste egget fra fryseren, og i dag testet jeg positivt. Nå er jeg glad, men livredd, ønsker å slippe jubelen løs, men tør ikke. Råd? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...