Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jenta1983 skrev (Akkurat nå):

Takk for svar, jeg har brukt makesure sine 25 strimler, begynte i går 8dpo og testet og i dag, men bare negativt :(

9 dpo er fremdeles tidlig 

Anonymkode: d5eb4...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jenta1983 skrev (1 minutt siden):

Takk for svar, jeg har brukt makesure sine 25 strimler, begynte i går 8dpo og testet og i dag, men bare negativt :(

Det er da altfor tidlig å konkludere med at dette forsøket ikke har gått! 

Anonymkode: 93a0f...958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (2 minutter siden):

Takk for svar, jeg har brukt makesure sine 25 strimler, begynte i går 8dpo og testet og i dag, men bare negativt :(

9 dpo er absolutt aller tidligst du kan teste positivt. Avvent noen dager, det er iaf for tidlig å si det ikke gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (På 7.6.2023 den 13.42):

Masse lykke til!😀 Har du fått startet opp?☺️

Tusen takk! Fikk mensen i dag så første injeksjon i morgen😬 blir godt å komme igang nå😁 hvordan går det med deg?

Anonymkode: acf19...d31

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tusen takk! Fikk mensen i dag så første injeksjon i morgen😬 blir godt å komme igang nå😁 hvordan går det med deg?

Anonymkode: acf19...d31

Spennende! Godt å komme i gang!😀

Jeg er ca halvveis nå, startet nedreguleringen i dag, så nå begynner jeg å kjenne at magen blir full og at kroppen jobber😅 Skal på ultralyd nr 2 til uken, så det blir veldig spennende å se hvordan det ligger an da🥰🤞 Tentativt uttak neste mandag 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2023 den 14.32):

Spørsmål. Når man sender søknad om prøverør via lege på fertilitetsklinikk, hvordan vet man at søknaden er mottatt?

Sendt for ca 2 måneder siden, men ikke hørt noe. Kan jeg stole på at den er mottatt og at vi er inne i systemet, eller burde jeg ringe og sjekke?

Anonymkode: d0d1b...75f

Ville dobbeltsjekket. Legen min skulle henvise i november, da vi enda ikke hadde hørt noe i april spurte vi hva som tok tid. Viste seg at legen aldri hadde sendt henvisningen.

Anonymkode: e9a6e...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til alle fine damer ❤️❤️ jeg testet negativt i dag og 11dpo så da er løpet kjørt. Burde skimtes et eller annet nå ❤️ blir ikke flere innsett på oss ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (16 minutter siden):

Lykke til alle fine damer ❤️❤️ jeg testet negativt i dag og 11dpo så da er løpet kjørt. Burde skimtes et eller annet nå ❤️ blir ikke flere innsett på oss ❤️

Er du helt ferdig med IVF? ❤️

Anonymkode: d5eb4...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er du helt ferdig med IVF? ❤️

Anonymkode: d5eb4...7c0

Ja hadde første innsett med eggdonasjon nå, gikk ikke det heller ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (6 timer siden):

Ja hadde første innsett med eggdonasjon nå, gikk ikke det heller ❤️

Åhhh 😔❤️ mente dere hadde fått flere blastoer på frys fra eggdonasjon? Eller blander jeg sammen nå? 

Så leit at det ikke gikk 😔❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (1 time siden):

Åhhh 😔❤️ mente dere hadde fått flere blastoer på frys fra eggdonasjon? Eller blander jeg sammen nå? 

Så leit at det ikke gikk 😔❤️

Er 6 dager etter innsett i dag, bare negative tester siden 8dpo, altså siden fredag. Har 7 på frys men koster 20.000 pr innsett av de 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (2 minutter siden):

Er 6 dager etter innsett i dag, bare negative tester siden 8dpo, altså siden fredag. Har 7 på frys men koster 20.000 pr innsett av de 7

Spare og prøve et til kanskje da ❤️😔 har så vondt av dere 😔

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (22 minutter siden):

Er 6 dager etter innsett i dag, bare negative tester siden 8dpo, altså siden fredag. Har 7 på frys men koster 20.000 pr innsett av de 7

20 000,- pr innsett? Hvilken klinikk er dette?

Vi betaler 13 000,- pr innsett hos spiren. 

Og for å klare å bli gravid, så betyr ikke pengene noe. Har man ett høyt nok ønske om barn, så prøver man til det uendelige

Anonymkode: 39868...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

20 000,- pr innsett? Hvilken klinikk er dette?

Vi betaler 13 000,- pr innsett hos spiren. 

Og for å klare å bli gravid, så betyr ikke pengene noe. Har man ett høyt nok ønske om barn, så prøver man til det uendelige

Anonymkode: 39868...753

Er spiren men det er eggdonasjon. Litt annen pris da. Handler ikke bare om penger men psyken og det fysiske og. Hatt 7 forsøk 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (22 minutter siden):

Spare og prøve et til kanskje da ❤️😔 har så vondt av dere 😔

Klinikken sa at det var tidlig enda. Er over en uke til testdag enda ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (3 minutter siden):

Klinikken sa at det var tidlig enda. Er over en uke til testdag enda ❤️

Ja, det er tidlig. En blasto svever rundt I 1-3 dager før den fester seg også, og selv om mange ser en strek tidlig, så vet man ikke helt sikkert. Det er en grunn til at de oppgir testdag. Ville nok ha fortsatt på evt medisiner og levd riktig frem til testdag uansett. 

Skjønner godt påkjenningen, men likevel.. dere er så heldige som fikk så mange blastoer! Vi fikk to, og jeg er "livredd" for at ingen av de vil feste seg. .

Snakket med klinikken i dag, og vi kan ha forsøk på neste mens. SAen skjedde så tidlig at jeg trenger ikke ha en syklus mellom. Så da kanskje det blir i juli da, avhengig av når syklusen er i gang igjen 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vilde78 skrev (54 minutter siden):

Ja, det er tidlig. En blasto svever rundt I 1-3 dager før den fester seg også, og selv om mange ser en strek tidlig, så vet man ikke helt sikkert. Det er en grunn til at de oppgir testdag. Ville nok ha fortsatt på evt medisiner og levd riktig frem til testdag uansett. 

Skjønner godt påkjenningen, men likevel.. dere er så heldige som fikk så mange blastoer! Vi fikk to, og jeg er "livredd" for at ingen av de vil feste seg. .

Snakket med klinikken i dag, og vi kan ha forsøk på neste mens. SAen skjedde så tidlig at jeg trenger ikke ha en syklus mellom. Så da kanskje det blir i juli da, avhengig av når syklusen er i gang igjen 

Så bra ❤️❤️klinikken min er stengt i juli 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (58 minutter siden):

Ja, det er tidlig. En blasto svever rundt I 1-3 dager før den fester seg også, og selv om mange ser en strek tidlig, så vet man ikke helt sikkert. Det er en grunn til at de oppgir testdag. Ville nok ha fortsatt på evt medisiner og levd riktig frem til testdag uansett. 

Skjønner godt påkjenningen, men likevel.. dere er så heldige som fikk så mange blastoer! Vi fikk to, og jeg er "livredd" for at ingen av de vil feste seg. .

Snakket med klinikken i dag, og vi kan ha forsøk på neste mens. SAen skjedde så tidlig at jeg trenger ikke ha en syklus mellom. Så da kanskje det blir i juli da, avhengig av når syklusen er i gang igjen 

Hvilken klinikk er åpen i juli? Medicus er stengt, der vi hører til.

 

jenta1983 skrev (1 time siden):

Er 6 dager etter innsett i dag, bare negative tester siden 8dpo, altså siden fredag. Har 7 på frys men koster 20.000 pr innsett av de 7

Kanskje du klarer å finne en styrke i deg når dette tapet ikke er så ferskt. Har dere barn fra før? ❤️ Det er lov å føle for å gi opp, jeg har vært der selv. Men så har ønsket om barn grepet meg etter en stund igjen og vi har fortsatt. IVF er ganske grusomt når man prøver over lang tid. Vi har enda ikke blitt gravide etter 3 år i mølla... Hvilken klinikk tilhører du? Hva skjer med blastoene som ligger i fryseren?

Anonymkode: 0ce56...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilken klinikk er åpen i juli? Medicus er stengt, der vi hører til.

 

Kanskje du klarer å finne en styrke i deg når dette tapet ikke er så ferskt. Har dere barn fra før? ❤️ Det er lov å føle for å gi opp, jeg har vært der selv. Men så har ønsket om barn grepet meg etter en stund igjen og vi har fortsatt. IVF er ganske grusomt når man prøver over lang tid. Vi har enda ikke blitt gravide etter 3 år i mølla... Hvilken klinikk tilhører du? Hva skjer med blastoene som ligger i fryseren?

Anonymkode: 0ce56...af5

Jeg er bare 11dpo så klinikken sa det enda var veldig tidlig og kunne være positivt på testdag.  De på frys blir destruert hvis jeg ikke bruker de. 

Anonymkode: 5e9b4...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (9 timer siden):

Lykke til alle fine damer ❤️❤️ jeg testet negativt i dag og 11dpo så da er løpet kjørt. Burde skimtes et eller annet nå ❤️ blir ikke flere innsett på oss ❤️

Hei Kjære deg! 
Langtids "Ivf`er" på pause her frem til nytt søskenforsøk i september.

Forstår uendelig godt at du tror løpet er kjørt, men, om det hjelper å høre en annen ivf-ers erfaring, så testet ikke jeg positivt med sønnen min før 14 dpo, den var til og med ganske svak. Han ble nettopp 4 år og er frisk og rask 🙂 Det er ikke kjørt før mensen kommer! ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...