Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et perfekt 5-dagers inn og to på frys. De sa ironisk nok at vi er gode til å lage embryoer. Åpenbart bare ikke selv 😅

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Krysser fingrene for at vi begge ikke trenger flere runder!🤞 her blir det fyremadel og fostiomon før ultralyd 😁 spent på hvordan kroppen reagerer🙉

Anonymkode: acf19...d31

Masse lykke til!😀 Har du fått startet opp?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (På 5.6.2023 den 15.55):

So spanande! Kryssar fingrane for eit fint innsett på onsdag.

Vi skal og ha innsett på onsdag, om alt går som det skal. På St. olala gir dei ikkje oppdatering om ståa på egga, med mindre dei ikkje utviklar seg som dei skal, litt kjedelig å ikkje få vite korleis det går med egga, og kor mange ein evnt har. Men kryssar fingrane for at alt er fint, og at vi ikkje får telefon!

Hvordan gikk det idag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SynneD skrev (14 minutter siden):

Hvordan gikk det idag? :)

Veldig fint!

Kom inn eit kvarter før tida, innsett eit blasto, samt at vi fekk to på frys. So er det berre å krysse fingrane og håpe på det beste! 🤞🤞

Endret av abderitt
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav hcg (får vite stigning i morgen, men...), menskramper og brun spotting... dette går nok ikke vegen, så da får vi bare vente på syklus og innsett av blasto, da.

Så glad vi har to på frys nå, så føles det hvert fall ikke som å starte helt blankt igjen. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål. Når man sender søknad om prøverør via lege på fertilitetsklinikk, hvordan vet man at søknaden er mottatt?

Sendt for ca 2 måneder siden, men ikke hørt noe. Kan jeg stole på at den er mottatt og at vi er inne i systemet, eller burde jeg ringe og sjekke?

Anonymkode: d0d1b...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk svar på henvisning med vurdering ganske raskt etter sendt søknad (gikk i posten til OUS 23.08, svar sendt 02.09) men fikk da beskjed om at vi fikk time innen uke 5 året etter.

Vi trodde også at klinikken (Hausken) hadde sendt søknad, men viste seg at det ikke var gjort når vi undersøkte med de.

 

edit: det var blant annet et søknadsskjema vi måtte fylle ut som skulle være med

Endret av SynneD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SynneD said:

Vi fikk svar på henvisning med vurdering ganske raskt etter sendt søknad (gikk i posten til OUS 23.08, svar sendt 02.09) men fikk da beskjed om at vi fikk time innen uke 5 året etter.

Vi trodde også at klinikken (Hausken) hadde sendt søknad, men viste seg at det ikke var gjort når vi undersøkte med de.

Jeg ser nå vi skulle hørt fra OUS 2 uker etter mottatt søknad. De burde ha mottatt søknad fra oss for ca 6 uker siden. Blir nå veldig irritert hvis legen ikke har sendt søknaden.. telefonen er selvsagt stengt nå, så får bare prøve på mandag.

Anonymkode: d0d1b...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (18 timer siden):

Lav hcg (får vite stigning i morgen, men...), menskramper og brun spotting... dette går nok ikke vegen, så da får vi bare vente på syklus og innsett av blasto, da.

Så glad vi har to på frys nå, så føles det hvert fall ikke som å starte helt blankt igjen. 

Krysser alt for at det går bra ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (1 time siden):

Krysser alt for at det går bra ❤️❤️

Takk! ❤️

Skikkelig blødning i dag tidlig, så denne graviditeten ble bare en forsinkelse på hele prosessen son jeg fryktet. Noe så irriterende. Men, da får vi bare prøve å nyte sommerferien, og lengte til innsett i august.

Håper det går bra fortsatt med deg! ❤️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (2 minutter siden):

Takk! ❤️

Skikkelig blødning i dag tidlig, så denne graviditeten ble bare en forsinkelse på hele prosessen son jeg fryktet. Noe så irriterende. Men, da får vi bare prøve å nyte sommerferien, og lengte til innsett i august.

Håper det går bra fortsatt med deg! ❤️

❤️❤️ Satte inn på tirsdag men testet negativt i dag, blir nok nytt innsett i august 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (17 minutter siden):

❤️❤️ Satte inn på tirsdag men testet negativt i dag, blir nok nytt innsett i august 

Æsj, så trist da 😔 men, du har vel flere i reserve, og sjansen øker for hver gang! 🤞 skulle du teste så tidlig altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (13 minutter siden):

Æsj, så trist da 😔 men, du har vel flere i reserve, og sjansen øker for hver gang! 🤞 skulle du teste så tidlig altså? 

Har ikke testdag før 20 juni 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta1983 skrev (18 timer siden):

Har ikke testdag før 20 juni 

Da er det fortsatt håp for denne runden 🤞😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (19 timer siden):

Har ikke testdag før 20 juni 

Det er jo faktisk 10 dager til (11 igår). Det hadde jo vært veldig en veldig tidlig positiv test.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er vant til å teste fra 8 dpo, btuker dere strimlene som måler 10 eller 25? Er det stor forskjell på de testene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jenta1983 skrev (3 minutter siden):

Dere som er vant til å teste fra 8 dpo, btuker dere strimlene som måler 10 eller 25? Er det stor forskjell på de testene? 

Den som måler 10 slår ut tidligere enn den på 25 åpenbart? 😊

Anonymkode: d5eb4...7c0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den som måler 10 slår ut tidligere enn den på 25 åpenbart? 😊

Anonymkode: d5eb4...7c0

Hehe bare jeg som er blond og forklarte meg litt dårlig. Er bare at jeg har testet i går 8dpo og i dag 9dpo, kanskje fir tidlig nå å teste med den med 25 som jeg har testet med disse dagene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (24 minutter siden):

Hehe bare jeg som er blond og forklarte meg litt dårlig. Er bare at jeg har testet i går 8dpo og i dag 9dpo, kanskje fir tidlig nå å teste med den med 25 som jeg har testet med disse dagene 

Min erfaring er at de med følsomhet 10 og 25 slår ut like tidlig :-) 25 er minimum de slår ut på, de viser strek på mye lavere hcg. Min mening er at den store variasjonen på når testene viser strek er på merke, ikke følsomhet. Metode fks er elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (1 minutt siden):

Min erfaring er at de med følsomhet 10 og 25 slår ut like tidlig 🙂 25 er minimum de slår ut på, de viser strek på mye lavere hcg. Min mening er at den store variasjonen på når testene viser strek er på merke, ikke følsomhet. Metode fks er elendig.

Takk for svar, jeg har brukt makesure sine 25 strimler, begynte i går 8dpo og testet og i dag, men bare negativt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...