Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022


Wera1

Anbefalte innlegg

Miss perfect skrev (1 minutt siden):

Morten er litt bedre i dag synes jeg.. lest her inne? 😂

Samtidig kan han avgjøre mye med å gi Iselin en mer og Kathrine en under fagdommerne.

Viktig at vi som heier på Cengiz nå stemmer!! Jeg legger merke til at han heier og ler og virker oppriktig glad når de andre får gode tilbakemeldinger. Ikke alle som gjør det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miss perfect skrev (8 minutter siden):

Morten er litt bedre i dag synes jeg.. lest her inne? 😂

Syns han er like irriterende som før.. kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig om tatoveringene hans og hvilken betydning de har.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 minutter siden):

Hvis ikke Kari og Iselin er i duellen i kveld er det noe feil! 

FOR EN KVELD!!!

Ja, men det handler også om hvem folk synes er fine å ha med. Det er jo konseptet. 
 

Uansett- jeg har stemt Cengiz!!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (39 minutter siden):

Modig (og dumt?) av Kari å ta en så lite «følsom» hyllest når flere av de andre tar tårevåte (noe tilgjorte?) mer følsomme hyllester. 

Hvem var det hun gjorde hyllest til? Fikk ikke det med meg 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Never_ending skrev (Akkurat nå):

Hvem var det hun gjorde hyllest til? Fikk ikke det med meg 😕

Elvis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 minutt siden):

Ja, men det handler også om hvem folk synes er fine å ha med. Det er jo konseptet. 

Ja, jeg vet ...

Men det er så veldig forskjell på de 2 og alle de andre parene i kveld!

Kari bør ryke, etter duell med Iselin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (6 minutter siden):

Hvis ikke Kari og Iselin er i duellen i kveld er det noe feil! 

FOR EN KVELD!!!

Ja, for en kveld. Så mye fin dans. Ble rørt av mange av dansene i kveld og vanligvis blir jeg det kun av cengiz. Enig i at Kari og Iselin bør komme i duell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrine fortjente ikke den 9’eren fra Morten! Gir ALDRI mening når de proffe gir 10 og han 9 eller dårligere… 

hu burde fått tre 10’ere 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig høyt nivå i kveld💃 For første gang er jeg enig med tanke på dømming. Håper folket stemmer etter danseferdighetene. 💃🕺

Mine topp 3 i kveld :

Cengiz - Jørgine - Aleksander🧡

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (1 time siden):

Samtidig kan han avgjøre mye med å gi Iselin en mer og Kathrine en under fagdommerne.

Viktig at vi som heier på Cengiz nå stemmer!! Jeg legger merke til at han heier og ler og virker oppriktig glad når de andre får gode tilbakemeldinger. Ikke alle som gjør det. 

Kanskje det var nettopp det som skjedde? Utrolig uansett at Iselin slapp duellen og at Kathrine havnet der.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (3 minutter siden):

Kanskje det var nettopp det som skjedde? Utrolig uansett at Iselin slapp duellen og at Kathrine havnet der.

Det kan hende - og ufortjent. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cerruti skrev (12 timer siden):

Samtidig kan han avgjøre mye med å gi Iselin en mer og Kathrine en under fagdommerne.

Viktig at vi som heier på Cengiz nå stemmer!! Jeg legger merke til at han heier og ler og virker oppriktig glad når de andre får gode tilbakemeldinger. Ikke alle som gjør det. 

Geipen på Jørgine ble bare mer å mer synlig ettersom tiern'e haglet på de andre deltakerne. Hun har en dårlig egenskap å ikke unne andre bra resultater. Cengiz viste glede for seg selv å de andre. Heier på Cengiz.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (8 minutter siden):

Geipen på Jørgine ble bare mer å mer synlig ettersom tiern'e haglet på de andre deltakerne. Hun har en dårlig egenskap å ikke unne andre bra resultater. Cengiz viste glede for seg selv å de andre. Heier på Cengiz.

Ja hun kommenterte vel selv også at hun skulle ønske at ikke så mange fikk tre tiere i kveld. Vi heier på Cengiz.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt for Agnete som fikk et angsanfall på direkten i går ifølge tv 2. Hun merket det da det var like før de skulle fortelle hvem som vant duellen.

Ei tøff dame som er åpen om egne psykiske plager.

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre enn meg som synes det kommer rare utsagn fra den mannlige programlederen? Hvorfor valgte han å le høyt når dommer Merete fortalte at en av hennes helter var basert på at hun var opptatt av kampen mot rasisme, og derfor hadde som en av sine helter mannen bak 'I have a dream(eller noe i den dur)'..? Skjønte han ikke hvem hun mente ? Eller bare MÅ han alltid rakke ned på andre med dårlige forsøk på humor 😅 Kan umulig bare være meg som irriterer seg over han i blant?🤔

Endret av Elidaa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...