Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022


Wera1

Anbefalte innlegg

smartie skrev (3 minutter siden):

Tarjei som Patrick Swayze 😍

Hun fikk en god erstatter for Egor må jeg si, da 👏🏽👏🏽

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løkbolle skrev (Akkurat nå):

Stemte for første gang på Katrine i kveld, kun på grunn av Tarjei 🥰

Samme her. Han og Rikke er de nydeligste proffdanserne🤩 De fortjener å vinne synes jeg. Pluss at de danser med partnere som også kan danse. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som reagerer på lyset i år? Det er så mye blinking og flashing at det går jo nesten ikke an å se enkelte av dansene.. håper for øvrig Alexander ryker i kveld - det var kjedelig..

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (5 minutter siden):

Katrine og Tarjei! 😍 Så utrolig nydelig det var!!!

Ja 😍 og jeg elsker den sangen hungry eyes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ingenting på stemmesiden her på Tv2.no hos meg :( Står bare logoen til SvD øverst, men ikke noe innhold på siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..........! skrev (1 minutt siden):

Noen andre som reagerer på lyset i år? Det er så mye blinking og flashing at det går jo nesten ikke an å se enkelte av dansene.. håper for øvrig Alexander ryker i kveld - det var kjedelig..

Synes også at Alexander er litt kjedelig å se på dessverre. Synes også noen av koreografiene de har levert er litt middelmådige. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er så mye strengere mot Jørgine enn mange av de andre?! Reagerte på det sist uke, men synes også hun får mindre positive tilbakemeldinger enn mange av de andre?! 
eksempelvis : hvor lite ros hun fikk sist uke for å ha trent med en annen hele uken, samt at hun danser med en skadet parter i dag. Sammenliknet med hvor mye dette blir rost/vektlagt for Kathrine i dag. 
De virker liksom litt tilbakeholdne med ros til denne synes jeg. 
 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarjei var hèlt utenomjordisk i dag :hjerte: Håper Egor er tilbake om et par program, og at det blir en ny Patrick Swayze dans. Jeg har så lyst til å se Egor i den rollen... :fnise:

Agnete, Cengiz og Katrine :klappe:  

 

Endret av Christina82
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tradegy skrev (På 24.9.2022 den 22.22):

Tarjei var hèlt utenomjordisk i dag :hjerte: Håper Egor er tilbake om et par program, og at det blir en ny Patrick Swayze dans. Jeg har så lyst til å se Egor i den rollen... :fnise:

Agnete, Cengiz og Katrine :klappe:  

 

Vell, da blir du nokk skuffet. Egon er ute å kommer ikke tilbake. Det har blitt sagt både under sendingen i dag og i dansebobla. Spør du meg så synes jeg at det er helt greit. Kathrine har aldri danser så bra som hun gjorde i dag, og det skal nokk Tarjei ha mye kreds for. De danset veldig bra i sammen. Føler at folk har stemt på Kathrine tidligere bare pga. de liker Egor, men det er i hovedsak Kathrine det handler om her😊.

Endret av Christina82
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som irriterer meg over kameravinklene og lyset denne sesongen? Jeg skjønner at det i all hovedsak er et underholdningsprogram, men det er veldig vanskelig å helheten i enkelte av dansene når fotarbeidet ikke synes i det hele tatt. I dag var det spesielt irriterende da Cengiz og Rikke danset, og det er litt trist siden de er så dyktige dansere.

Jeg lar meg egentlig ikke irritere spesielt mye av Morten, men jeg synes han blir litt overivrig når han kommenterer Jørgine. For meg virker det nesten som at han prøver å vinne anerkjennelsen hennes. Hun er en flink danser, hardtarbeidende og utrolig sterk, for all del, men hun er ikke i verdensklasse liksom. Det ser helt rått ut rent fysisk når hun danser, men for min del mangler hun innlevelsen som gjør at det føles som formidling av følelser gjennom dans.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har skikkelig crush på Cengiz og Rikke altså... De er jo helt nydelige begge to, en nydelig match og en fantastisk utstråling når de danser sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten irriterer meg faktisk så grenseløst at jeg tok meg tid til å sende inn en sur klage til tv2. Jeg har elsket skal vi danse i alle de år, men om han fortsatt er dommer neste år så er det takk og farvel fra meg... Håper mange nok sier ifra om hva vi mener. 

Sånn ellers heier jeg på Cengiz, og jeg ville helst hatt ut Kari idag. :) 

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg blir skikkelig sur hvis ikke Cengiz vinner i år, han og Rikke😍 Såååå gøy å se på de, blir rørt hver lørdag❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...