Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022


Wera1

Anbefalte innlegg

fotosyntesen skrev (3 timer siden):

Ren spekulasjon, men har Egor trent forholdsmessig altfor mye vekter i forhold til dans i det siste? Kan det være årsaken til skadene?

Når han var aktiv i tidligere i produksjonen hadde han langt mindre muskler, veltrent selvsagt, med ikke så bulk-aktig.

Ikke umulig. Han var mye mer muskuløs i år enn før, ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tradegy skrev (3 timer siden):

Egor er skikkelig sta, så jeg avskriver ikke han uansett hvor urealistisk det måtte være.

Men Tarjei er en mesterlig danser, selv om jeg mener kjemien bærer preg av at de har en ny relasjon. 

Men han har jo en råskap og passion i blikket alene 🥰

🤞for at stabeiset Egor vender tilbake 🙏

Det har ikke noe med å være sta og gjøre. Han har ikke vikar og er ute med skade, han har trukket seg fra året sesong. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg leste at Egor hadde trent masse og gått ned 11 kg for å forberede seg på årets sesong. Utrolig kjipt å måtte trekke seg pga. skade.

Jeg synes Cengiz, Nate og Jørgine var best i kveld, men enig i at Jørgine bør jobbe med formidlingen. Det fikk hun også tilbakemeldinger på.

Agnetes dans synes jeg var kjempebra, selv om den tydeligvis ikke var så bra danseteknisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler greia med Jørgine at hun behandler dans som sport, mens Chengiz gjør det til kunst. Jørgine får meg ikke til å føle, det gjør Chengiz og til dels Nate.

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var dumt at Victor røk ut, jeg. Synes det var et par-tre stykker som burde gått ut før han i alle fall. Vet at jeg er i mindretall, men jeg synes han og Philip hadde en god kjemi. De har lagt ut noen videoer sammen på Victor sin youtubekanal, og de er veldig morsomme sammen.

De to første dansene deres var ikke helt optimale, men synes de tre siste var veldig bra. 

Jeg synes også Philip fortjener all mulig skryt. Han er bare 22 år, og på 3 sesonger av Skal vi danse har han allerede danset med en i rullestol og en mann. Koreografiene hans med spesielt Birgit var helt fantastiske. Gleder meg til å følge han videre, og håper han blir med i mange sesonger. 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgine sin dansing er FOR teknisk. Ja, det er perfekt, men ligger ikke noe sjel i det, og rører meg ikke. Dans skal få deg til å føle noe. Gode dansere får tårene fram i meg og rører meg på en helt spesiell måte. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hva Kari Traa har gjort på den ene skulderen sin? Så det veldig tydelig i forrige uke da hun danset argentinsk tango, og ser det igjen nå på dansebobla!  Er det en tidligere skade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

18 hours ago, Janzypants said:

Noen som vet hva Kari Traa har gjort på den ene skulderen sin? Så det veldig tydelig i forrige uke da hun danset argentinsk tango, og ser det igjen nå på dansebobla!  Er det en tidligere skade?

Hun har pådratt seg brannsår etter å ha øvd for intenst på sklia/rekvisitten under Cindy Lauper låta. Akte flere ganger ned på magen og fikk til slutt sår 🙈

On 9/25/2022 at 7:57 PM, Jolanda said:

Det har ikke noe med å være sta og gjøre. Han har ikke vikar og er ute med skade, han har trukket seg fra året sesong. 

My bad :klaske: Ante ikke at han hadde fått nakkeprolaps. Dèt gjør at selv jeg skjønner at han er ferdig for i år :trist:

Trodde det var en skulder som måtte vippes på plass, eller noe langt  mindre alvorlig  :Nikke:

On 9/25/2022 at 9:44 PM, Ordsmed said:

Mener jeg leste at Egor hadde trent masse og gått ned 11 kg for å forberede seg på årets sesong. Utrolig kjipt å måtte trekke seg pga. skade.

En skilsmisse var nok heller ikke en optimal oppladning.. Håper inderlig Egor gjør comeback til neste år! :hjerter_rundt:

 

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modig (og dumt?) av Kari å ta en så lite «følsom» hyllest når flere av de andre tar tårevåte (noe tilgjorte?) mer følsomme hyllester. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint det var å se Jørgine rolig og sårbar. Hun er jo alltid flink teknisk, men noen ganger kan det nesten vippe over og bli litt "turnete". Men i dag hadde hun følelsene med i kroppen og det merktes!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (8 minutter siden):

Modig (og dumt?) av Kari å ta en så lite «følsom» hyllest når flere av de andre tar tårevåte (noe tilgjorte?) mer følsomme hyllester. 

Vil nesten heller si at det var lite modig å ikke gå mer i dybden. Skulle hun gått for en sånn morsom vri, så måtte hun i alle fall ha gjort det fullt ut, men det der ble jo verken fugl eller fisk

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari kunne snakket om barna sine, mannen, besteforeldre whatever og satt på en følsom sang og kommet bedre ut av det, garantert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...