Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022


Wera1

Anbefalte innlegg

Miss perfect skrev (15 timer siden):

Synes Cengiz bare danser det samme hele tiden.. alt er så rørende og vakkert liksom.. hva med å komme litt ut av komfortsonen som visse andre? Jada, han er flink.. men blir så ensformig

Synes også han danser det samme hele tiden - jeg forstår meg ikke på denne danseformen🤷‍♀️ Hvorfor danse dette på showkveld? Fullstendig bom spør du meg.. blir liksom samme hele tiden og hvorfor er dette så rørende?? 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miss perfect skrev (16 timer siden):

Som vanlig, heia Aleks! Men også Iselin, i dag var hun råå

Lite dans på Iselin.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (10 minutter siden):

Lite dans på Iselin.

Ja, men hun gir av seg selv og lager show i det minste. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å få mer sansen for Aleksander, men av alle ting.. Justin Timberlake? Huff🤯  Han imponerer mest når han får frem den macho siden sin, med latinske dansestiler.

Men ble skuffet over innholdet i gårsdagens sending.. Hvorfor valgte de dette tema når dommerne virket å ikke bry seg om selve lipsyncen og show faktor.. Resultatet ble at det var mange som ikke dansa ordentlig på grunn av show fokuset..  Tenk så mye de har øvd på show og lipsync som var oppgaven, bare for å få høre at den innsatsen blir nærmest ignorert fordi alt skulle handle om dans for dommerne. 🤔 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble bare sur av siste episode av Skal vi danse - Allstars!

Her ser vi tydelig at det ikke er kommunikasjon mellom produksjon, oppgaven deltakerne får utdelt og dommerne / dommerpoeng.

Jeg er helt enig med at cengiz skulle blitt trukket for å ikke lipsync i det hele tatt. I tillegg så danser han jo samme dans hver uke. På tide å gå ut av komfortsonen kanskje? 
 

Synes hele kvelden bare ble teit da deltakerne liksom skulle være superstjerner også likte ikke dommerne oppgaven i det hele tatt! 
 

ikke straff deltakerne for det da, her trengs det heller et oppvaskmøte i produksjonen!!!

 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifyousayso skrev (16 timer siden):

Synes det er trist at Jørgine nærmest blir halshugget for å ha konkurranseinstinkt. Ser alltid kommentarer om at hun ser sur ut når hun får poeng eller at hun blir skuffet over at andre får mer poeng enn henne. Det er ikke alle som smiler absolutt hele tiden. Synes Jørgine er herlig ekte. Nate og Aleksander så ikke akkurat veldig fornøyde ut når dommerne gav dem kritikk og poeng, men det skal ingen si noe på. For et par uker siden da Merete gav en 9er til Cengiz ropte han ut "NEI!!! SERIØST?". Det virker som det er greit med konkurranseinstinkt når man er mann, men ikke dame. 

Enig!

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cengis føler jeg som andre nevner ovenfor her, danser det samme hele tiden. Veldig kjedelig! 

Føler jeg er litt delt når det kommer til tilbakemeldingene fra dommerne denne gangen. Vil ikke si det var så mye mer dans i dansenummeret til Funkygine heller. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere her, Cengiz vrir det meste mot moderne dans, og nå begynner det å bli for likt uke etter uke. Han er utrolig flink til det han gjør, men jeg savner mer variasjon og flere tydelige dansestiler. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonus skrev (På 8.10.2022 den 20.43):

Altså, Iselin var jo bare fantastisk morsom å se på! Herlig at noen ikke tar seg selv høytidelig og tør å spille det helt ut. Hun gjorde seg som drag king 😅

Ja, men det var ikke mye dans i showet hennes, så basert på det, synes jeg hun burde røket. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (15 timer siden):

Ja, men det var ikke mye dans i showet hennes, så basert på det, synes jeg hun burde røket. 

Jeg synes Iselin, Agnete og Jørgine hadde ganske like danse sånn trinnmessig. Forstår ikke hvorfor Iselin for så mye "hat".

Cengiz feks, hadde ikke de mest avanserte trinnene han heller, men moderne dans og ikke minst han treffer tydeligvis dommerne på en helt annen måte. Skal sies at jeg synes han er fantastisk flink og håper han når langt.

Før har jo showdans vært show. Mye mulig de dømmer hardere siden det er All stars sesong, men da må de finne et annet navn en show.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hyklersk av Nate å promotere menn og psykisk helse når han selv har vært en mobber?

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingsjel skrev (18 minutter siden):

Litt hyklersk av Nate å promotere menn og psykisk helse når han selv har vært en mobber

hvordan vet du at han har vært en mobber? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Never_ending skrev (3 minutter siden):

hvordan vet du at han har vært en mobber? 

Han fortalte om det første gangen han var med.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (32 minutter siden):

Litt hyklersk av Nate å promotere menn og psykisk helse når han selv har vært en mobber?

Går jo an å endre seg.. Er ikke akkurat sånn at feil man gjør når man er ung skal definere deg resten av livet. Selfølgelig gjør det ikke handlingene hans greie,  men det viktigste er vel at man blir reflektert nok til å kunne se at man handlet feil og tar selvkritikk på det. Min erfaring er at mange av de verste mobberne IKKE endrer atferd og væremåte. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine tanker om i kveld:

Aleksander: Han danset fint i pardansen, men i gruppedansen ble det veldig tydelig at han er i en helt annen liga enn Cengiz og Nate, som begge har en naturlig rytme og en styrke i bevegelsene sine som Aleksander mangler. Han virker rett og slett litt keitete. Man ser at han øver knallhardt, men tror ikke han har så mye mer og hente uansett hvor mye han øver.

Cengiz og Nate: Synes begge danset flott i kveld! Fint å se Cengiz gjøre noe annet enn moderne. Disse to har begge dansen i kroppen, og er dyktige på formidling.

Jørgine: Hun er godt trent, myk, og åpenbart dyktig på trinnene, men ikke helt i samme liga som Cengiz og Nate. Hun virker litt mer reservert, både emosjonelt og i selve trinnene. Så sterk som hun er burde hun klare å legge enda mer kraft i dansen sin - noen ganger virker det rett og slett litt slapt. Etter min mening er hun dog mye bedre enn Aleksander sett under ett, og også hakket bedre enn Katrine.

Katrine: God på trinnene, fin utstråling, utrolig sprek til alderen å være. Man ser at hun har holdt dansen ved like siden hun vant sesong 1. Jeg holder likevel en liten knapp på Jørgine foran Katrine.

Iselin: Har gjort det veldig bra denne sesongen, gitt at hun bare danset én dans i fjor, men nå har hun kommet så langt som hun burde rent ferdighetsmessig sett opp mot de andre fem, synes jeg.

Min ranking, ikke bare basert på i kveld, men hele sesongen sett under ett:

1. Cengiz

2. Nate

3. Jørgine

4. Katrine

5. Aleksander

6. Iselin

Tipper at det blir Katrine og Iselin i duell, og at Iselin ryker.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en ikke til vanlig å kunne stemme til kl er 21.40? Nå var det bare til 21? Fikk ikke stemt:(  Hadde stemt på Nate og Aleksander om jeg kunne 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...