Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022


Wera1

Anbefalte innlegg

Elidaa skrev (22 minutter siden):

Andre enn meg som synes det kommer rare utsagn fra den mannlige programlederen? Hvorfor valgte han å le høyt når dommer Merete fortalte at en av hennes helter var basert på at hun var opptatt av kampen mot rasisme, og derfor hadde som en av sine helter mannen bak 'I have a dream(eller noe i den dur)'..? Skjønte han ikke hvem hun mente ? Eller bare MÅ han alltid rakke ned på andre med dårlige forsøk på humor 😅 Kan umulig bare være meg som irriterer seg over han i blant?🤔

Jeg er ingen fan av Hegseth, men akkurat den delen med Merete igår var morsom. Det var en tabbe fra forrige lørdag, hvor hun sa at J. F. Kennedy var mannen bak «I have a dream». Så hun retta seg selv fra forrige lørdag. 
 

Jeg hadde nok reagert på samme måte som Hegseth😅

Hva han sier ellers resten av programmet, vet jeg ikke, for jeg henger bevisst en time etter for å kunne spole over han. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bonsaijenta skrev (11 minutter siden):

Jeg er ingen fan av Hegseth, men akkurat den delen med Merete igår var morsom. Det var en tabbe fra forrige lørdag, hvor hun sa at J. F. Kennedy var mannen bak «I have a dream». Så hun retta seg selv fra forrige lørdag. 
 

Jeg hadde nok reagert på samme måte som Hegseth😅

Hva han sier ellers resten av programmet, vet jeg ikke, for jeg henger bevisst en time etter for å kunne spole over han. 

Å det var jeg ikke klar over.. da var det en helt annen situasjon enn jeg trodde. Men, det var ikke Hegseth jeg siktet til da. Han mannlige programleder som står sammen med Helene .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elidaa skrev (27 minutter siden):

Å det var jeg ikke klar over.. da var det en helt annen situasjon enn jeg trodde. Men, det var ikke Hegseth jeg siktet til da. Han mannlige programleder som står sammen med Helene .

Åh, beklager. Jeg glemmer han iblant og tenker at den eneste mannen som jobber på SVD er Hegseth😅🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Heia Cengiz.

Han er en klasse eller to over de andre rett og slett og ligger i ferdigheter langt over de andre, sikkert over flere av proffdanserene også når det ikke danses ballrom. Et eksempel er nå på lørdag hvor han faktisk mestrer stilarten bedre enn Rikke. 

Han er en type som garantert kunne vært med i "so you think you can dance" og kommet langt og til og med vunnet fordi han er så allsidig. 

Enig i at Jørgine er mer akrobatisk enn noe annet. Hun er ekstremt sterk så er imponerende å se på henne, får til det meste, men blir ikke rørt. 

Alexander var på sist beste på lørdag, syns det er det beste jeg har sett han i. 

Nate kan jo danse og har rytme. Så jeg heier mer på han enn Jørgine og Alexander fordi han rett og slett har dansen i seg. Det syns jeg ikke de to andre har. De klarer teknikk og Alexander lever lenge på holdning og at det er mest damer som ser på. 
 

Morten liker jeg godt, men han fremstår veldig partisk for min del. Det er helt klart at han hele veien har gitt Jørgine mer poeng enn hun har fortjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atheena skrev (1 time siden):

Heia Cengiz.

Han er en klasse eller to over de andre rett og slett og ligger i ferdigheter langt over de andre, sikkert over flere av proffdanserene også når det ikke danses ballrom. Et eksempel er nå på lørdag hvor han faktisk mestrer stilarten bedre enn Rikke. 

Han er en type som garantert kunne vært med i "so you think you can dance" og kommet langt og til og med vunnet fordi han er så allsidig. 

 

Er så enig ❤️

Tror også at han hadde kommet langt som deltaker i so you think you can dance. 

Så dansen til Cengiz og Rikke en gang til. Han danset bedre en henne på lørdag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som lurer på hvor skadet Egor egentlig er? Synes timingen på skaden var så spesiell.  Og nå når Kathrine har gått ut og sagt at "om hun skal kysses vil hun gjerne være med på kysset" er det kanskje drama rundt kysset og ikke skaden som har gjort at Egor er ute av dansen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dupers skrev (4 timer siden):

Er det bare jeg som lurer på hvor skadet Egor egentlig er? Synes timingen på skaden var så spesiell.  Og nå når Kathrine har gått ut og sagt at "om hun skal kysses vil hun gjerne være med på kysset" er det kanskje drama rundt kysset og ikke skaden som har gjort at Egor er ute av dansen?

Det tviler jeg sterkt på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/1/2022 at 8:42 PM, Miss perfect said:

Morten er litt bedre i dag synes jeg.. lest her inne? 😂

Hadde samme opplevelse :Nikke: Virket som regi i det minste var litt opptatt av rekkefølgen, og bare dèt føltes litt mindre heseblesende. Ikke sikkert han snakket mindre, men opplevelsen av at han ikke fikk overstyre, var definitivt mye bedre! :klappe:

Håper virkelig det fortsetter :Knegg: 

 

Heier på Cengiz :hjerte: Så mye at jeg tenkte "å nei", da han var først ut på parketten :fnise:. Høydepunktet føltes så umiddelbart og halve kosen er jo å lade opp til Cengiz og Rikke..Lite visste jeg om at det ble tidenes triumf for flere par! Det var skikkelig gøy på lørdag 🥰 🕺 Agnete har virkelig seilet opp til å bli en å regne med :klappe: 

16 hours ago, Løkbolle said:

Så bra info! Dette burde virkelig vært noe seere fikk opplyst om! :Nikke: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som ser på dansebobla her? 😊

Hvem har dere fått best inntrykk av? 

Må si Kari her. Virker som hun er en utrolig snill og sprudlende person. Så liker jeg godt Bjørn. Kathrine er også det, men føler at det er litt tilgjort noen ganger. 

Egentlig ingen jeg har fått skikkelig dårlig inntrykk av. Nate vokser litt på meg nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (På 5.10.2022 den 21.17):

Flere som ser på dansebobla her? 😊

Hvem har dere fått best inntrykk av? 

Må si Kari her. Virker som hun er en utrolig snill og sprudlende person. Så liker jeg godt Bjørn. Kathrine er også det, men føler at det er litt tilgjort noen ganger. 

Egentlig ingen jeg har fått skikkelig dårlig inntrykk av. Nate vokser litt på meg nå. 

Jeg har fått veldig godt inntrykk av Katrine, gøy å se henne i en annen setting enn som programleder :) Men reagerer litt på at hun får mye tv-tid i forhold til mange andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/5/2022 at 9:17 PM, Valyria83 said:

Flere som ser på dansebobla her? 😊

Hvem har dere fått best inntrykk av? 

Må si Kari her. Virker som hun er en utrolig snill og sprudlende person. Så liker jeg godt Bjørn. Kathrine er også det, men føler at det er litt tilgjort noen ganger. 

Egentlig ingen jeg har fått skikkelig dårlig inntrykk av. Nate vokser litt på meg nå. 

Jeg elsker Bjørn! ❤ Han er altså en karimastisk bombe, at i flere år har jeg vært mer skuffet over at han har røket ut, enn kjendisene :fnise:

Har savnet han massivt på parketten, så "Bobla" gir et koselig gjensyn :Nikke: Tarjei er en type med samme iøynefallende glimt, synes  jeg... :hjerte: Selv om jeg savner Bjørn, har han jo hatt (oftere enn ikke,  foruten Katrine som han vant med 🥇) en lenger vei til en skikkelig bra plassering de senere år. Så strengt tatt, var vel en pause i all stars sesongen, naturlig. Men i kveld gjør han visst comeback 🕺

Kari virker utrolig generøs og blid :Nikke: En funfact om Kari, er at når hun ble forespurt om å bli med, trodde hun at konseptet het "oldstars" :ler: Heia Voss, men det var på tide å vinke farvel :vinke:

Agnete og Jørgen, ser ut til å ha en god kjemi. Jørgen virker så stødig og trygg. 🙂

Katrine er trivelig, men ble skuffa da bobla brukte en halv episode på å følge henne i bil på vei hjem 🙈. Det så rett og slett ikke bra ut, mtp kanalen og skjevfordeling med tanke på profilen Katrine. 

I kveld håper jeg at seerne blir introdusert for hvordan stemmesystemet fungerer. Det er på høy tid. 🙂

Gleder meg! :hoppe:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løkbolle skrev (12 minutter siden):

Cengiz & Rikke 🔥

Fantastisk og rørende🙌❤️

  • Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår at mange her liker Cengiz, men var ikke oppgaven i dag lipsync?? Jeg så ikke at han lipsynca noe særlig? Virka som han rett og slett glemte hele greia og kun fokuserte på dansen, pg da syns jeg det er ganske urettferdig mot de andre at han får 3x10! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Iselin var jo bare fantastisk morsom å se på! Herlig at noen ikke tar seg selv høytidelig og tør å spille det helt ut. Hun gjorde seg som drag king 😅

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...