Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022


Wera1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja dette blir fantastisk!! 

Genialt swap å ha Katrine som danser og Helene som programleder. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 minutter siden):

Ja dette blir fantastisk!! 

Genialt swap å ha Katrine som danser og Helene som programleder. 

Ja, helt enig 😄 I tillegg veldig gøy å se flere tidligere proffdansere igjen! Jørgen, Gyda, Tom Erik, Egor blant annet!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg ble skuffet. Mulig jeg er lei gjenbruket på norsk TV. Synes det er for mange «TV2-relaterte kjendiser» som skal være med. Vel, egentlig er jo alle TV2-relaterte, iom. det er Skal vi danse-alumni 😆

Håper NRK knaller til med noe nytt, men blir vel Maskorama 😆

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt oppgitt over at Helene Spilling skal danse med Aleksander Hetland. Hun har vært med 3 ganger nå, og hver gang får hun den antatt beste/sprekeste/kjekkeste. Føler liksom at hun blir den nye Nadya som alltid skal få de beste. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns dette var en veldig god line up med deltagere! Her blir det kamp om finalen. Så glad for å se Egor tilbake, har savnet han. Tenker Funkygine er klar for å vinne, he he. Mange dyktige her så dette blir gøy!

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg 👏mange flinke. 

Gøy å se noen av de gamle proff danserene tilbake. 

Tom Erik Nilsen er en kjekk og dyktig proffdanser 😍

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de som produserer Skal vi danse har vært inne på KG og Jodel for inspirasjon!

I hele forrige sesong var det spørsmål fra anonyme folk om "hvem vil du se i en allstars-sesong?". Spesielt inne på Jodel var dette et tema hver uke. 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske spesielt at det nesten var gøyere med proffdanserene enn deltakerene selv :fnise: 

Kommer til å oppriktig savne Bjørn Wettre Holthe, som i det senere har danset med bestemødre, med unntak av Agnetesh (YouTube), og selvsagt Katrine. Han er så karimastisk, så synd at han ikke skal være med🥰

Var vel ikke til å unngå at Iselin Guttormsen fikk en ny sjanse...

Gøy at de kjører utstemming fra starten av, det øker spenningsnivået :hoppe:

Sa de hvem som er dommere  i år? Hadde vært på sin plass med sjefen selv.... :Knegg:

Screenshot_20220809-212121_Chrome.jpg

  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (16 minutter siden):

Ganske spesielt at det nesten var gøyere med proffdanserene enn deltakerene selv :fnise: 

Kommer til å oppriktig savne Bjørn Wettre Holthe, som i det senere har danset med bestemødre, med unntak av Agnetesh (YouTube), og selvsagt Katrine. Han er så karimastisk, så synd at han ikke skal være med🥰

Var vel ikke til å unngå at Iselin Guttormsen fikk en ny sjanse...

Gøy at de kjører utstemming fra starten av, det øker spenningsnivået :hoppe:

Sa de hvem som er dommere  i år? Hadde vært på sin plass med sjefen selv.... :Knegg:

Screenshot_20220809-212121_Chrome.jpg

Det hadde vært gøy ja ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett fornøyd med casten, men er et par stykker jeg gjerne kunne byttet ut til fordel for noen andre.. Og ikke helt enig i alle valgene hva gjaldt "hvilken proff-danser som fikk hvilken kjendis"..  :(  Men gøy at Kathrine Moholt er med igjen. Hadde dog vært kult om hun hadde fått danse med Bjørn (men han er ikke med i år, så vidt jeg kan se..) 

 

Endret av Janzypants
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår virkelig ikke hvorfor Iselin Guttormsen skal være med. Hun dansa vel en dans i sin sesong og ikke var hun spes flink heller?🤷‍♀️

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt de siste sesongene at jeg ikke liker dette programmet lenger, og i fjor bestemte jeg meg for at jeg skulle slutte å se på det.

Jeg synes fokuset er mer på akrobatikk enn dans, opplegget er tydelig helseskadelig med tvunget progresjon som fører til mange unødvendige skader, jeg liker absolutt ikke den ene av dommerne, og jeg irriterer meg mer enn jeg koser meg med programmet.
 

Denne vrien fikk meg ikke til å ville fortsette som seer..
Folkene er sikkert bra nok, men igjen får jeg inntrykket at det er underholdningen som står i fokus.  Det har ikke vært en dansekonkurranse på mange år, og det skal tydeligvis ikke være det i år heller.
Hadde de gått tilbake til slik det var de første sesongene, der vi fikk se dans til dansemusikk, der vi hadde dommere som kunne dans, og som dømte deretter, hadde jeg kanskje ombestemt meg.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor_Meg skrev (2 minutter siden):

Jeg har sagt de siste sesongene at jeg ikke liker dette programmet lenger, og i fjor bestemte jeg meg for at jeg skulle slutte å se på det.

Jeg synes fokuset er mer på akrobatikk enn dans, opplegget er tydelig helseskadelig med tvunget progresjon som fører til mange unødvendige skader, jeg liker absolutt ikke den ene av dommerne, og jeg irriterer meg mer enn jeg koser meg med programmet.
 

Denne vrien fikk meg ikke til å ville fortsette som seer..
Folkene er sikkert bra nok, men igjen får jeg inntrykket at det er underholdningen som står i fokus.  Det har ikke vært en dansekonkurranse på mange år, og det skal tydeligvis ikke være det i år heller.
Hadde de gått tilbake til slik det var de første sesongene, der vi fikk se dans til dansemusikk, der vi hadde dommere som kunne dans, og som dømte deretter, hadde jeg kanskje ombestemt meg.

 

Er enig i mye av det du sier. Er han Morten dommer i år også? Tragisk spør du meg. De kan heller hente inn Tore Petterson! Og Tor Fløysvik selvfølgelig. Noen dom vet hvorfor Tor ikke er med lenger?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (Akkurat nå):

Er enig i mye av det du sier. Er han Morten dommer i år også? Tragisk spør du meg. De kan heller hente inn Tore Petterson! Og Tor Fløysvik selvfølgelig. Noen dom vet hvorfor Tor ikke er med lenger?

Det er Trine, Morten og Merethe som er dommere i år også ja.

Tor sluttet visstnok fordi han ikke hadde tid til programmet lenger, Trond Harr fikk sparken fordi TV2 "ønsket en utskiftning i dommerpanelet".

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemor_Meg skrev (1 minutt siden):

Det er Trine, Morten og Merethe som er dommere i år også ja.

Tor sluttet visstnok fordi han ikke hadde tid til programmet lenger, Trond Harr fikk sparken fordi TV2 "ønsket en utskiftning i dommerpanelet".

Huffameg🙈🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Amber said:

Forstår virkelig ikke hvorfor Iselin Guttormsen skal være med. Hun dansa vel en dans i sin sesong og ikke var hun spes flink heller?🤷‍♀️

Så enig. Tipper det managementet, med David Eriksen i spissen, har pushet som f***, for å få henne med 🙈.

Jeg synes for øvrig det er rart at hun selv ikke ser at hun er totalt malplassert. All stars. Det henger jo ikke på greip. 

(Eneste positive, er at siden ett par skal ut fra start, så kan man håpe hun ryker først, :Knegg:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke Benjamin med tro? Han er så sykt god på koreografi, i tillegg til at jeg synes han er det beste mannlige proffdanseren.

Gleder meg til Egor igjen. 
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anastacia skrev (9 timer siden):

Hvorfor er ikke Benjamin med tro? Han er så sykt god på koreografi, i tillegg til at jeg synes han er det beste mannlige proffdanseren.

Gleder meg til Egor igjen. 
 

Ja han er kjempe flink 👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...