Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022


Wera1

Anbefalte innlegg

Synes Søfteland er flink og, og jeg liker at han ikke er så overdrevent prangende. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justlooking skrev (36 minutter siden):

Gleder meg også til chengiz. Blir spennende å se hvem som ryker ut. 

Cengiz skuffet selvfølgelig ikke. Blir alltid rørt av dansene hans … Jørgine er skikkelig god, hun burde vunnet sin sesong. Lasse var ikke spesielt god akkurat ..

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Kari Traa og Eirik Søfteland også kan ligge tynt an.  Ikke fordi de danset dårlig, men fordi de er lite i media.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende noen har skrevet det før, men synes ikke noen av de som har vunnet tidligere skulle fått være med igjen. Kanskje upopulær mening men🤭

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som ikke så rumba når chengiz dansa?? Det var jo moderne dans så det holdt!🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bingo Bongo skrev (1 minutt siden):

Jeg tror Kari Traa og Eirik Søfteland også kan ligge tynt an.  Ikke fordi de danset dårlig, men fordi de er lite i media.

Ja de glemte jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cengiz er utrolig musikalsk. Danser med både kropp og sjel langt ut til fingerspissene ❤️

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (1 minutt siden):

Bare meg som ikke så rumba når chengiz dansa?? Det var jo moderne dans så det holdt!🤔

Enig. Veldig god til å danse,  men jeg trodde han hadde fått tildelt showdans. 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 har gjort en stor feil! De skulle satt Jørgine sammen med Egor, to så sterke personligheter hadde vært dritgøy👍👍

Endret av Pinkee
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper kanskje Lasse og Kari i duell i dag, men ikke lett å si. Vet egentlig veldig lite om populariteten til Lasse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva Egor har tatovert på venstre side av brystet? Skjorta dekket det til. Så ut som tvillingtegnet, men han er jo vær. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cengiz og Nate er absolutt de beste syns jeg. Kathrine syns jeg ikke fortjente så mange poeng og Jørgine kan bare dra hjem for makan til syting det var forrige gang hun var med. Mista all sans for henne da 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (2 minutter siden):

Bare meg som ikke så rumba når chengiz dansa?? Det var jo moderne dans så det holdt!🤔

Er litt enig i det men han er en fryd å se på.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lasse har altså fått en del publikumsstemmer i og med at han gikk fra sisteplass og passerte minst 3 for å bli trygg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Lasse ikke havnet blant de 4 i faresonen er helt utrolig. Dansen var svak, om ikke elendig. Så hjelper det heller ikke at jeg synes hele fyren er ganske så bløt, men det er kun min personlie mening. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...