Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022


Wera1

Anbefalte innlegg

At Martine Lunde sier hun ikke liker at de kommenterer utseende hennes.. Fikk meg til å flire litt. Hun elsker kommentarer på utseendet sitt eller om henne generelt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ost skrev (18 minutter siden):

At Martine Lunde sier hun ikke liker at de kommenterer utseende hennes.. Fikk meg til å flire litt. Hun elsker kommentarer på utseendet sitt eller om henne generelt. 

Hva er det som er så morsomt med det? Hun var med i en dansekonkurranse og fikk kun tilbakemelding på utseendet hennes, ikke dansen som de sikkert har brukt mange timer på. Proffdanseren hun danset med er sikkert glad for å høre det og🙄
 

 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (10 minutter siden):

Hva er det som er så morsomt med det? Hun var med i en dansekonkurranse og fikk kun tilbakemelding på utseendet hennes, ikke dansen som de sikkert har brukt mange timer på. Proffdanseren hun danset med er sikkert glad for å høre det og🙄
 

 

Hva sa de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (18 minutter siden):

Hva sa de? 

Morten: «Dette her var gøy å se på. Når jeg ser deg og Aleks, Martine, så er det naturlig å tenke på Barbie og Ken. Og Barbie og Ken de får en spillefilm nå med Margot Robbie og Ryan Gosling i hovedrollen, og Barbie hun har vært relevant i 63 år og på mange måter Martine så er du denne konkurransens Barbie. Du er populær blant jenter, du er vakker og fin, men Barbie har holdt seg relevant i mange år for at hun hele tiden har skiftet uttrykk og måte å kommunisere på og liksom kommunisert på forskjellige måter. Det vil jeg se litt mer fra deg, for jeg ser litt det samme hele tiden, det blir veldig søtt, jeg får litt lyst på salt potetgull i tillegg.»

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (29 minutter siden):

Morten: «Dette her var gøy å se på. Når jeg ser deg og Aleks, Martine, så er det naturlig å tenke på Barbie og Ken. Og Barbie og Ken de får en spillefilm nå med Margot Robbie og Ryan Gosling i hovedrollen, og Barbie hun har vært relevant i 63 år og på mange måter Martine så er du denne konkurransens Barbie. Du er populær blant jenter, du er vakker og fin, men Barbie har holdt seg relevant i mange år for at hun hele tiden har skiftet uttrykk og måte å kommunisere på og liksom kommunisert på forskjellige måter. Det vil jeg se litt mer fra deg, for jeg ser litt det samme hele tiden, det blir veldig søtt, jeg får litt lyst på salt potetgull i tillegg.»

Herlighet, for noe svada. Men så har vel ikke MH peiling. 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tradegy skrev (14 minutter siden):

Nei og nei! :trist:Egor er ute med skade! Gir seg....og han som er en grunn i seg selv å følge med på... 💔

Ja jeg tror han er årsaken til at Kathrine har holdt helt til nå. Så nå er nok hun neste som ryker. 

Stakkars Egor da, god bedring til han! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (3 minutter siden):

Siste ble født i 2015, så veldig få år siden er det jo ikke 🙂Tipper det ligger en ganske kalkulert avtale i at et kyss gir murring og spekulasjoner og dermed mer blest og oppmerksomhet. Mer tror jeg ikke man skal legge i det, uten at jeg har peiling..

Det er såpass lenge siden ja🤔 tiden flyr!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (29 minutter siden):

Fikk ikke han barn med sin partner for få år siden? Jeg syntes ihvertfall det var rart med kysset sist fredag og tenkte at dette var siste dansen hans denne sesongen. 

Synd han er ute. Han er utrolig dyktig.

Ble vel skilt i fjor mener jeg. Så han er singel. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med det Martine Lunde sier! 
kommentarene til Hegseth er generelt helt på trynet, skjønner ikke hva han gjør der. Det er bare vås det han kommer med. 

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (11 timer siden):

Jeg er så enig med det Martine Lunde sier! 
kommentarene til Hegseth er generelt helt på trynet, skjønner ikke hva han gjør der. Det er bare vås det han kommer med. 

Hvorfor er han dommer i det hele tatt? Dette er første sesongen jeg følger sånn ca med på.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (7 timer siden):

Hvorfor er han dommer i det hele tatt? Dette er første sesongen jeg følger sånn ca med på.

Gudene vet! 
Synd man ikke kan stemme ham ut. 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keikolina skrev (2 timer siden):

Morsomt hvis funky havner på andre plass igjen 🤣🤣🤣

Personlig synes jeg hun er nest best så langt 😊 Etter cengiz altså …

Endret av Justlooking
tillegg
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (17 minutter siden):

Morsomt hvis funky havner på andre plass igjen 🤣🤣🤣

Så lenge hun vinner over Alex så er jeg fornøyd☺️ Jeg syns hun var best av de to da de konkurrerte. 

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janzypants skrev (Akkurat nå):

Enig, og jeg syns han er veldig på å skulle fortelle om hvem som spiller hovedrollen i den og den filmen.. Vet det er filmkveld, men gi nå f**n i hvem som spiller hovedrollen i disse filmene - det er DANSEN det skal handle om.  Og han snakker SÅ fort at jeg blir helt svett i ørene! Nei, jeg pleier å pause litt på starten slik at jeg kan spole over når han snakker :(  Tror jeg skal fortsette med det fremover! 

HELT ENIG, terningkast 10 til deg!! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...