Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022


Wera1

Anbefalte innlegg

Wera1 skrev (2 minutter siden):

Tror topp 3 i år blir: 

1: cengiz

2: jørgine

3: nate 

 

Tror akkurat det samme som deg🙌

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Citha skrev (16 minutter siden):

Morten irriterer meg faktisk så grenseløst at jeg tok meg tid til å sende inn en sur klage til tv2. Jeg har elsket skal vi danse i alle de år, men om han fortsatt er dommer neste år så er det takk og farvel fra meg... Håper mange nok sier ifra om hva vi mener. 

Sånn ellers heier jeg på Cengiz, og jeg ville helst hatt ut Kari idag. :) 

Takk. Hvor sender man klager? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at dette er en upopulær mening, men jeg klarer bare ikke å engasjere meg over Jørgine sine danser. Hun gjør stegene riktig og alt det tekniske ser bra ut, men av en eller annen grunn synes jeg det ser ut som at hun kjeder seg voldsomt på parketten. Alle dansene hennes virker på en måte så "flate" og livløse, og jeg føler at hun ikke klarer å formidle følelser i det hele tatt. Er det noen overhodet som forstår hva jeg mener her, eller er det jeg som er helt fullstendig på bærtur? Ser veldig mange som spår en 2. plass til henne, men jeg for min del synes ikke hun hører hjemme blant topp 3 engang. 

Forøvrig fullstendig enig med alle andre her om at Morten Hegseth MÅ bort fra det dommerpanelet. Helst i fjor. 

Endret av ValarMorghulis
Fjernet en "t" fra upopulær
  • Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (3 timer siden):

Er ingen fan av nate men i dag var dansen hans bra og den beste fra ham så langt i år 😊

Enig i denne. Ga han faktisk en av mine stemmer i kveld fordi dansen var såpass bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (På 22.9.2022 den 20.26):

Uten Egon kan Katrine gjerne ryke for min del. Trist at han er ute! 

Jeg forstår dessverre ikke helt hypen med egor? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ValarMorghulis skrev (25 minutter siden):

Har inntrykk av at dette er en upopulær mening, men jeg klarer bare ikke å engasjere meg over Jørgine sine danser. Hun gjør stegene riktig og alt det tekniske ser bra ut, men av en eller annen grunn synes jeg det ser ut som at hun kjeder seg voldsomt på parketten. Alle dansene hennes virker på en måte så "flate" og livløse, og jeg føler at hun ikke klarer å formidle følelser i det hele tatt. Er det noen overhodet som forstår hva jeg mener her, eller er det jeg som er helt fullstendig på bærtur? Ser veldig mange som spår en 2. plass til henne, men jeg for min del synes ikke hun hører hjemme blant topp 3 engang. 

Forøvrig fullstendig enig med alle andre her om at Morten Hegseth MÅ bort fra det dommerpanelet. Helst i fjor. 

Jeg føler det samme med nate, han gir meg ingenting. Synes jørgine er hakket bedre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ValarMorghulis skrev (1 time siden):

Har inntrykk av at dette er en upopulær mening, men jeg klarer bare ikke å engasjere meg over Jørgine sine danser. Hun gjør stegene riktig og alt det tekniske ser bra ut, men av en eller annen grunn synes jeg det ser ut som at hun kjeder seg voldsomt på parketten. Alle dansene hennes virker på en måte så "flate" og livløse, og jeg føler at hun ikke klarer å formidle følelser i det hele tatt. Er det noen overhodet som forstår hva jeg mener her, eller er det jeg som er helt fullstendig på bærtur? Ser veldig mange som spår en 2. plass til henne, men jeg for min del synes ikke hun hører hjemme blant topp 3 engang. 

Forøvrig fullstendig enig med alle andre her om at Morten Hegseth MÅ bort fra det dommerpanelet. Helst i fjor. 

Helt enig, samtidig som Morten gir hun alt for bra poeng i forhold til de to andre dommerne. Virker nesten litt desperat etter å anerkjenne henne. 
Håper heller ikke hun kommer så langt som topp 3. Tipper mye av det flate humøret kommer av at hun ikke er absolutt best denne gangen.  Var jo ekstremt uspiselig sist hun var med, null sjarm når det kommer til konkurranseinstinkt. Bedre denne sesongen, men fortsatt… 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgine er god på trinnene, men jeg synes ikke hun eier utstråling. Tror nok hun vil nå langt, men har tenkt det ikke blir lenge før hun kommer i duell.   Hun vinner sikkert den når vi ikke er lenger ut i konkurransen for god på trinnene er hun, men.... Dette er min mening da. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (13 timer siden):

Kjenner at jeg blir skikkelig sur hvis ikke Cengiz vinner i år, han og Rikke😍 Såååå gøy å se på de, blir rørt hver lørdag❤️

Enig. Kommer til å tilte viss han ikke vinner 😵. Har sett dansene deres flere ganger nå. 

Husk å stemme på dem folkens. 👏

Er spent på hvem som blir top 3.

Tipper Cengiz, Nate og Jørgine. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (13 timer siden):

Morten irriterer meg faktisk så grenseløst at jeg tok meg tid til å sende inn en sur klage til tv2. Jeg har elsket skal vi danse i alle de år, men om han fortsatt er dommer neste år så er det takk og farvel fra meg... Håper mange nok sier ifra om hva vi mener. 

Sånn ellers heier jeg på Cengiz, og jeg ville helst hatt ut Kari idag. :) 

Hvor sendte du den? Tror jeg skal gjøre det jeg og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

addict skrev (1 time siden):

Det er nu så, men irriterte meg så mye I går at de bør få høre det når det ødelegger hele programmet for flere seere 🤪

Hvis mange nok sender så! Det er pga Morten at jeg ikke orker å se SVD live lenger. Får helt avsmak. 
 

Det skal sies at jeg har alltid vært begeistret for Morten og har vært positiv innstilt da jeg hørte at han skulle være SVD dommer, men han kan jo ingenting og det er to sesonger nå han er med og det har bare blitt verre. Med Tore var det motsatt. Jeg var veldig skeptisk til at han skulle være SVD dommer, men han ble bare bedre og bedre☺️

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (14 timer siden):

Jeg forstår dessverre ikke helt hypen med egor? 

Jeg synes Egor er dyktig,  og han er ikke stygg å se på.  Men - Tarjei er hakket over synes jeg altså. Han virker som en utrolig sympatisk person, og lager gode koreografier og er dyktig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ValarMorghulis skrev (15 timer siden):

Har inntrykk av at dette er en upopulær mening, men jeg klarer bare ikke å engasjere meg over Jørgine sine danser. Hun gjør stegene riktig og alt det tekniske ser bra ut, men av en eller annen grunn synes jeg det ser ut som at hun kjeder seg voldsomt på parketten. Alle dansene hennes virker på en måte så "flate" og livløse, og jeg føler at hun ikke klarer å formidle følelser i det hele tatt. Er det noen overhodet som forstår hva jeg mener her, eller er det jeg som er helt fullstendig på bærtur? Ser veldig mange som spår en 2. plass til henne, men jeg for min del synes ikke hun hører hjemme blant topp 3 engang. 

Forøvrig fullstendig enig med alle andre her om at Morten Hegseth MÅ bort fra det dommerpanelet. Helst i fjor. 

Er helt enig. Jeg blir ikke engasjert. Jeg tar meg i å glede meg mer til å se Iselin danse- for der er det hverfall mestring-og dansegleden som er i fokus, og ikke det å stå øverst på pallen nødvendigvis. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prelunia skrev (31 minutter siden):

Jeg synes Egor er dyktig,  og han er ikke stygg å se på.  Men - Tarjei er hakket over synes jeg altså. Han virker som en utrolig sympatisk person, og lager gode koreografier og er dyktig. 

Dette 👆Egor er god han men forstår ikke hypen. Tarjei har en utrolig flott utstråling på dansegulvet. Masse karisma kommer man langt med 😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (45 minutter siden):

Jeg synes Egor er dyktig,  og han er ikke stygg å se på.  Men - Tarjei er hakket over synes jeg altså. Han virker som en utrolig sympatisk person, og lager gode koreografier og er dyktig. 

Tarjej bruker blikket og øynene utrolig godt, veldig karismatisk når han skrur på.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, anonym35445 said:

Vell, da blir du nokk skuffet. Egon er ute å kommer ikke tilbake. Det har blitt sagt både under sendingen i dag og i dansebobla. Spør du meg så synes jeg at det er helt greit. Kathrine har aldri danser så bra som hun gjorde i dag, og det skal nokk Tarjei ha mye kreds for. De danset veldig bra i sammen. Føler at folk har stemt på Kathrine tidligere bare pga. de liker Egor, men det er i hovedsak Kathrine det handler om her😊.

Egor er skikkelig sta, så jeg avskriver ikke han uansett hvor urealistisk det måtte være.

Men Tarjei er en mesterlig danser, selv om jeg mener kjemien bærer preg av at de har en ny relasjon. 

Men han har jo en råskap og passion i blikket alene 🥰

🤞for at stabeiset Egor vender tilbake 🙏

Endret av Tradegy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren spekulasjon, men har Egor trent forholdsmessig altfor mye vekter i forhold til dans i det siste? Kan det være årsaken til skadene?

Når han var aktiv i tidligere i produksjonen hadde han langt mindre muskler, veltrent selvsagt, med ikke så bulk-aktig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...