Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022


Wera1

Anbefalte innlegg

Prelunia skrev (Akkurat nå):

Overraskende at katrine og Egor er en av de to nederste. Synes de er bedre enn mange der, og Egor er jo en legende. 

Er ikke fan av katrine som programleder,  men synes faktisk hun har vært ganske "likanes " som danser.

Ja, håper de går videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prelunia skrev (7 minutter siden):

Overraskende at katrine og Egor er en av de to nederste. Synes de er bedre enn mange der, og Egor er jo en legende. 

Er ikke fan av katrine som programleder,  men synes faktisk hun har vært ganske "likanes " som danser.

Jeg tror det hadde lønnet seg for dem å kutte ut løftene når Egor er skadet. Sånn som det ble nå så det bare en smule klønete ut.

Endret av FruRosa
tastetull
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (8 minutter siden):

Overraskende at katrine og Egor er en av de to nederste. Synes de er bedre enn mange der, og Egor er jo en legende. 

Er ikke fan av katrine som programleder,  men synes faktisk hun har vært ganske "likanes " som danser.

Syntes ikke Egor så noe bra ut i dag jeg, men da skjønner jeg det om han var skadet. :laugh: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ikke tenke sånn, men jeg er innom tanken på at TV2 ansatte Katrine kommer til å komme langt…ikke nlødvendigvis fordi hun er så god, men fordi hun er på jobb…

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemte på Kari, Nate og Jørgine i innledende runde, men selvfølgelig var det Cengiz som var aller best! Resonnerte meg fram til at han ikke trengte stemmene mine i dag. 😄

I duellen stemte jeg på Katrine. Hun er en hakket bedre danser enn Martine, så det føltes rettferdig at hun gikk videre i dag.

Jeg synes Helene gjør en skikkelig god jobb som programleder! Jeg hadde aldri hørt om henne før nå, men hun er veldig naturlig foran kameraet og det er forfriskende med en endring.

Enig i at Katrine og Egor burde droppet løftet - i alle fall i duellen! Men det er nok krevende å koreografere bort et løft i pausen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (4 minutter siden):

Bør ikke tenke sånn, men jeg er innom tanken på at TV2 ansatte Katrine kommer til å komme langt…ikke nlødvendigvis fordi hun er så god, men fordi hun er på jobb…

Jeg var litt bekymret for det før sesongen startet, ikke fordi hun er ansatt i TV2 (det er det mange deltakere som har vært!), men pga. historikken i Skal vi danse. Men jeg opplever at dommerne har vært balanserte og rettferdige og gitt henne legitim kritikk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk vi endelig sett en episode av Skal vi danse via stream. Vi heier på Chengiz og Nate ,de er to av de aller beste danserne her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (10 minutter siden):

men selvfølgelig var det Cengiz som var aller best! Resonnerte meg fram til at han ikke trengte stemmene mine i dag. 😄

Vi må bare huske på å stemme på han framover, så ikke han brått går ut pga vi tror han er safe.

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Vi må bare huske på å stemme på han framover, så ikke han brått går ut pga vi tror han er safe.

Ja, man kan jo ikke bare gå ut i fra at han går videre og ikke stemme på ham. :jepp: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var Kari flink syntes jeg og deilig med tangomusikk til dansen. Kathrine har danset bedre tidligere men totalt sett var det greit at Martine gikk ut. Det er ingen dårlige lenger så det blir vanskelig fremover. Synes cengiz er i en helt egen klasse og har vært det hele tiden. Håper han vinner. Jørgine er også flink. Syntes hun skulle vunnet i sin sesong og cengiz i sin. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sommermor skrev (10 timer siden):

Her fikk vi endelig sett en episode av Skal vi danse via stream. Vi heier på Chengiz og Nate ,de er to av de aller beste danserne her.

Nate kan fort være i finalen på grunn av Nadya. 

Synes hun viser hvorfor hun har vunnet så mange ganger. Stort konkurranse instinkt på dama og Nate er veldig musikalsk. 

Jeg personlig er ikke så fan av fyren og håper det er noen andre står i finalen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (11 timer siden):

Overraskende at katrine og Egor er en av de to nederste. Synes de er bedre enn mange der, og Egor er jo en legende. 

Er ikke fan av katrine som programleder,  men synes faktisk hun har vært ganske "likanes " som danser.

Jeg er enig i at Katrine er bedre som danser enn programleder, hun var for meg oppbrukt som programleder. Samt at hun kunne ofte være litt tilgjort blid som programleder, som danser er hun mer ekte og begeistret for det de presterer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (17 minutter siden):

 🙂

🕺

Elsker kjemien til Rikke og Cengiz. Jeg tror på dem. Og Rikke er virkelig uovertruffen. Proffdanser med hjertet på rett sted 💃:hjerte: Gleder meg til lørdag! :klappe:

Enig. 😍

Cengiz og Rikke er perfekte sammen. 

Håper virkelig at Rikke vinner i år. Viss jeg husker riktig så har hun 🥈🥉 og 2 fjerdeplasser fra før. 

Husk å stemme på dem fremover og ikke ta for gitt at de går videre hver lørdag. 

Heia heia 🙌💃

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cerruti skrev (23 timer siden):

Vi må bare huske på å stemme på han framover, så ikke han brått går ut pga vi tror han er safe.

Det er sant! Jeg tenkte bare at det var statistisk usannsynlig, siden det fortsatt er mange dansere og han fikk maks dommerpoeng. Jeg pleier som regel ikke å få sett det live, men dersom det skjer igjen skal jeg stemme på min egentlige favorittpar - Cengiz og Rikke!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...