Hoppetaujenta Skrevet 28. august #9421 Skrevet 28. august Jeg var også utenfor her og så en stor og rund måne i natt. Det var ungdomsbrøling et sted her og jeg måtte bare holde et øye med tingenes tilstand. Sånne kan fort finne på fanteri... Håper på et par dråper regn i dag, men vet sannelig ikke helt...
Sola de Skrevet 28. august Forfatter #9422 Skrevet 28. august Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg var også utenfor her og så en stor og rund måne i natt. Det var ungdomsbrøling et sted her og jeg måtte bare holde et øye med tingenes tilstand. Sånne kan fort finne på fanteri... Håper på et par dråper regn i dag, men vet sannelig ikke helt... Er meldt regn senere i dag her, men enn så lenge er det opphold. Månen er så vakker 1
Sola de Skrevet 28. august Forfatter #9423 Skrevet 28. august (endret) Var hos fysioterapeuten. Der var det full sorg. Fysioterapeutene og resepsjonisten sto og gråt. De skulle stenge tidlig for å gå å legge ned blomster for Kong Harald V. Han var en fin fyr Endret 28. august av Sola de 1
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #9424 Skrevet 29. august Ny tørketrommel kom i går og jeg er skeeeeeeeeeeptisk I følge bruksanvisningen skal den bruke 1.37 timer på bomullstørk. Men når jeg åpner døra står det 4.04 timer. Forsøkte å trykke, men da kom bare en timer man utsetter vasken på opp. Fant ikke helt ut, som jeg har lest så langt i bruksanvisningen hvordan jeg bare får opp reelle tiden. Håper når det kommer vekt inn i den at den finner ut selv hvor mye tid den trenger å bruke, så jeg slipper å lure meg grønn på hvordan få den til å fungere. Kan ikke la vasken være i der i over 4 timer. Blir vel slitt i stykker da nærmest. Dagens synge høyt på sang er julekveldsvisa. Har synget på både jingle bell jingle bell og the little drummer boy tidligere i uken, så tydeligvis i rute sånn sett til å være i julestemning når det ikke er jul Standard hvert eneste år. Våknet med dyna surret godt rundt meg og gjennomvåt av svette. Erindrer at jeg dro den på meg da jeg la meg, fordi jeg da syntes det var kaldt, men å ligge med dyna tett helt fra ørene og ned Heldigvis skulle jeg likevel vaske sengetøy i dag. Verste er at det er veldig varmt her inne også.
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #9425 Skrevet 29. august Håper trommelen skjerper seg og bare må igjennom litt omstilling. Det var +16,5 her i natt og til tross for en del regn og et par perioder med styrtregn ....må si jeg savner vinden midt oppi alt. Kommer ikke den blir det badstu i min dyne også. Liker det ikke. Vil ha høst nå. Vil ha system i værrotet. God lørdag til Sola mi.
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #9426 Skrevet 29. august Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Håper trommelen skjerper seg og bare må igjennom litt omstilling. Det var +16,5 her i natt og til tross for en del regn og et par perioder med styrtregn ....må si jeg savner vinden midt oppi alt. Kommer ikke den blir det badstu i min dyne også. Liker det ikke. Vil ha høst nå. Vil ha system i værrotet. God lørdag til Sola mi. Det håper jeg også. Bestilte den for flere uker siden og endelig kom den. De tok med seg den gamle i retur også God lørdag! Her blir det møbelskruing i dag. Fikk akkurat levert nye lenestolen og spisestuestolene. De var sterke de karene der Blir alltid så imponert over andres styrke. Jeg er sterk i beina, men ikke i armene. Etter skaden i armen er den mer eller mindre ikkeeksisterende, så når noen løfter tunge ting, og får det til å se ut som om det er fjær, så blir jeg imponert. Og der kom matleveringen også. Tror han har vært her et par ganger tidligere, sjåføren 🤔 Blir tacolefse med kyllingfiletbiter, spinat, chilimajones og aioli til middag i dag. Må se om tomatene er spiselig fremdeles, i så fall skal jeg ha det på også Men først var det å finne ut av hvordan den tørketrtørketrommelen virker. 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #9427 Skrevet 29. august Kunne ikke de sterke og sikkert effektive mennene betales for å skru sammen til og gjøre det bruksklart? En slik tjeneste burde være tilgjengelig syns jeg.
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #9428 Skrevet 29. august Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Kunne ikke de sterke og sikkert effektive mennene betales for å skru sammen til og gjøre det bruksklart? En slik tjeneste burde være tilgjengelig syns jeg. Kunne sikkert bestilt det, men da måtte jeg sikkert ha ventet med å få lenestolen, og rumpa og ryggen min er desperat etter noe annet å sitte på.
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #9429 Skrevet 29. august Skjønner. Jeg forsøkte meg på Jysk en gang da jeg kjøpte to store kommoder...flatpakkede...men nei, de i butikken hadde ingen som kunne påta seg å sette det sammen i butikken og frakte dem hjem til meg og det syns jeg er dårlig sørvis, faktisk. En hadde jo betalt for jobben.
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #9430 Skrevet 29. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Skjønner. Jeg forsøkte meg på Jysk en gang da jeg kjøpte to store kommoder...flatpakkede...men nei, de i butikken hadde ingen som kunne påta seg å sette det sammen i butikken og frakte dem hjem til meg og det syns jeg er dårlig sørvis, faktisk. En hadde jo betalt for jobben. Akkurat kommoder er jeg god på å skru sammen. Gudene vet jeg har skrudd sammen nok av dem - Jeg liker ikke klesskap skjønner du Har dog skrudd sammen noen av dem og. Men er jo relativt kjapt å skru sammen, så butikken burde tilbudt det synes jeg. Jeg må få hjelp til lenestolen. Jeg klarte ikke løfte den. Dyttet den unna vei, så jeg får sett på tv. Ser Haakon skal holde tale klokken 19 på nrk.
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #9431 Skrevet 29. august Fint at du sa det, for det vil jeg få med meg.
Sola de Skrevet 30. august Forfatter #9432 Skrevet 30. august Sola havnet i unåde hos sine i dag. Jeg er vel hva kong Harald beskrev som de som tror på alt og ingenting. Kirken går jeg overhodet ikke i, så når jeg fikk spørsmål, og jeg skulle se på gudstjeneste koblet jeg det ikke helt, til å begynne med, og kom mitt vanlige svar om det spørsmålet og det var det verste de hadde hørt At jeg heller ikke akkurat har vært den som har vært mest opptatt av kongefamilien, fikk jeg også høre. Tenk på Sonja. Jada, men trenger ikke se på gudstjeneste av den grunn hverken for henne eller noen andre og det skulle jeg ikke sagt. At jeg ikke kunne bare holde kjeft i stedet 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. august #9433 Skrevet 30. august Jo, du skal ha rett til å mene det du mener, men nå så jeg skikkelig lenge på alt sammen og da ble det litt for deg også, selv om du ikke er helt i den gata. Det er helt ok. Så mange salmer som jeg aldri har hørt før... Sier vel litt om meg det også.
Sola de Skrevet 30. august Forfatter #9434 Skrevet 30. august Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Jo, du skal ha rett til å mene det du mener, men nå så jeg skikkelig lenge på alt sammen og da ble det litt for deg også, selv om du ikke er helt i den gata. Det er helt ok. Så mange salmer som jeg aldri har hørt før... Sier vel litt om meg det også. Fikk høre salmemusikk hører vel ikke DU på i et heller spydig tonefall. Samme det. Snakket i telefonen og de hadde det på. Folk får tro på hva de vil for min del.
Hoppetaujenta Skrevet 30. august #9435 Skrevet 30. august Ja, folk skal da få gjøre som de vil, selv de som ikke vil. Full støtte herfra. 🌹 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. september #9436 Skrevet 1. september Jeg oppdaget i butikken i dag. En nyhet for deg kanskje?
Sola de Skrevet 1. september Forfatter #9437 Skrevet 1. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg oppdaget i butikken i dag. En nyhet for deg kanskje? Skeptisk Er ikke så glad i sjokolade med fyll i
Hoppetaujenta Skrevet 1. september #9438 Skrevet 1. september Hahaha...så Sola er "avholds" på den måten.
Sola de Skrevet 2. september Forfatter #9439 Skrevet 2. september Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Hahaha...så Sola er "avholds" på den måten. Jeg er avholds på mange måter, skulle jeg til å si Jeg er litt sær på sjokolade. Liker ikke karamell og kokos f.eks. Liker ikke meste av konfekt. Bedre med rene smaker. Kan ikke fordra marinader på kjøtt heller. Men nå er jeg ingen stor kjøttspiser heller, så bedre med naturell 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. september #9440 Skrevet 2. september Samme her når det gjelder marinader. Det fjerner den opprinnelige opplevelsen som jeg vil ha. En slik påsmurt baguette-plass har spicet tunfisken min opp så jeg ikke kan kjenne at det er tunfisk lengre og jeg liker det ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå