Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ehh....kjenne etter på alt som er bra eller fungerer ok og være glad for at en er i live? :nikke:  

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Ehh....kjenne etter på alt som er bra eller fungerer ok og være glad for at en er i live? :nikke:  

Det var det da :ler: Ble klesvask halv seks. Maskinen bråker ikke så mye. Da er det verre med den hun som bor over ene halvdelen av leiligheten her sin maskin. Tror den skal komme igjennom taket når den sentrifugerer. Jeg er nøye på å ha min stødig stående. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg grubler og tenker i sakte film. Å ikke få sove er en ensom ting :digge:Hahaha :ler: Hører på musikk og ene sangen etter den andre spilles. Så hører jeg noe om å sove. Da hører jeg etter :ler: Kunne heller vært løsningen på å ikke få sove skikkelig. 

Skrevet

Jeg ønsker meg en skikkelig støvsuger som er kanskje max en fot høy og som kan brukes på alle de små stedene som finnes i mitt liv. Støvet finner gjerne de minste stedene og da blir storstøvsugeren for diger. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (16 timer siden):

Jeg ønsker meg en skikkelig støvsuger som er kanskje max en fot høy og som kan brukes på alle de små stedene som finnes i mitt liv. Støvet finner gjerne de minste stedene og da blir storstøvsugeren for diger. 

Hadde gjort seg med en sånn. Den nye min. En bosch, den er lettere å få under trange steder enn den gamle. Ellers bruker jeg den med ledning slike steder. 

Skrevet

Fetteren min skal mulig elope eller hva det heter på norsk. Han og samboeren skal til Barcelona snart :bryllup: Bestemor som var sikker på det :ler: Om man absolutt skal gifte seg, er vel det måten å gjøre det på :nikke: 

Hun er veldig oldemor-verpesjuk om dagen. Finn deg en mann å få barn. Bestemor jeg er 43 år sa jeg. Dra til Danmark da. Nei. Vi hadde en liten diskusjon. Hun hadde nylig samme samtale med søskenet mitt visst nok, og det hadde ikke svart henne. Bare jeg som er dum nok til å svare :ler: 

Skrevet

De får ha lykke til med prosjektene. Jeg skal ikke akkurat det noen gang, men jeg forstår at enkelte står klar
og venter på smått i familien. Lykke til med det også. lol

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

De får ha lykke til med prosjektene. Jeg skal ikke akkurat det noen gang, men jeg forstår at enkelte står klar
og venter på smått i familien. Lykke til med det også. lol

Jeg er såpass realist at jeg ikke ser at det helt ligger i mine kort. Men gjør jo ingenting om søskenet mitt får barn. Da blir jeg tante :sol: 

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (2 minutter siden):

Jeg er såpass realist at jeg ikke ser at det helt ligger i mine kort. Men gjør jo ingenting om søskenet mitt får barn. Da blir jeg tante :sol: 

Kan være artig det også. Jeg har vært favorittante en gang og slikt setter spor i sjelen. :hjerter_rundt:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Kan være artig det også. Jeg har vært favorittante en gang og slikt setter spor i sjelen. :hjerter_rundt:

Tante Hoppe :nikke: Det høres rett ut :nikke: 

• Liker 1
Skrevet

Ingen medisin er bedre enn å få en småunge til å le riktig godt om og om igjen! :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Ingen medisin er bedre enn å få en småunge til å le riktig godt om og om igjen! :fnise: 

Det er sant. Og når de ler. Den hjertelige latteren :hjerte: 

• Liker 1
Skrevet

Nesten som oss i samme situasjon, men tusen ganger bedre! 🤣

• Liker 1
Skrevet

I dag har jeg vært på tokt. Jeg har vært litt i omveltning om hvor jeg vil bo. Hadde tenkt meg til hjemkommunen først, men jeg tror ikke det blir rette valget lenger. Så da tok jeg meg en runde her i kommunen jeg bor. Jeg har vært steder jeg vanligvis har likt. Men alle alternativer. Er så jævlig med trafikk om morgenen og ettermiddagen for å komme seg dit. Og så mye skog :dåne: Ble mer host host host. Får ikke puste, host host host :forkjølet:Er så mye pollen. Begynte som piggtråd i halsen og endte med infernalsk hosting. :sukk: Er et sted jeg har hatt i tankene siste ukene, men om sommeren blir det rene pollenhelvetet tror jeg, om det blir, som det var i dag. Om vinteren perfekt, men jeg skal jo puste om våren og sommeren også.

Skrevet

Huff, det høres slitsomt ut, så god hvile resten av dagen og finn balansen igjen. :hjerteflagg:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Huff, det høres slitsomt ut, så god hvile resten av dagen og finn balansen igjen. :hjerteflagg:

De klippet hekken til naboen i går, og noen klippet gresset hos en annen nabo, så merket det med en gang jeg kom ut her i morges. Så kom jeg nærmere skogstrøk om jeg kan kalle det for det. Blir feil er ved havet, bare mer begrodd enn her jeg bor og jeg kjente det snøre seg i halsen og hostingen kom. Irriterer meg. Vil jo ikke bo i asfaltjungelen heller. 

• Hjerte 1
Skrevet

Mett :dåne: Ble kålstuing og karbonader til middag i dag. Er overmett :ler: Blir ikke spist noe mer i dag.

Har shoppet litt. Høstlige plagg. Egentlig supplering til hva jeg kjøpte i fjor. Hvor har tiden blitt av egentlig. Synes det nesten var som i går, og nå er det igjen høst. Eller hvertfall snart høst :ler: Alle påpeker at det enda er sommer, når jeg snakker om høst, men når det har regnet hver dag i en måned nå, så blir det høst.  Har bestilt enda en jakke. Er nysgjerrig på hvordan den blir på. Kjøpte den i en størrelse mindre enn jeg har brukt. Tenker siden kåpen jeg kjøpte nylig ble for stor, så kan det kanskje være greit :S Får sende den tilbake om den blir for liten.

Er på leting etter et par sko jeg kan bruke til høstkjolene mine. Fjellsko blir for voldsomt. Er liksom alternativet :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Neste gang jeg begynner å snakke om turer til optikeren. Noen vennligst minn meg på at jeg må få nogenlunde likedan innfatning på lesebrillene, som på gåbrillene :bond: Lesebrillenes boger er lengre enn gåbrillenes og ørene mine finner dem meget plagsomme for å si det mildt. 

Skrevet

Hihi...det finnes mange gode kjøp en kan gjøre der ute nå. Siste rest til nedsatte priser
som liksom kommer en løpende imot med et stort smil. :nigo: Halv pris av halv pris. :hjerter_rundt:
Jeg har kjøpt en hvit, lang fleecegenser med hette og jeg ser veldig frem til å ta den i bruk. :nikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Hihi...det finnes mange gode kjøp en kan gjøre der ute nå. Siste rest til nedsatte priser
som liksom kommer en løpende imot med et stort smil. :nigo: Halv pris av halv pris. :hjerter_rundt:
Jeg har kjøpt en hvit, lang fleecegenser med hette og jeg ser veldig frem til å ta den i bruk. :nikke: 

Jeg har bare kjøpt høst og vinterklær. Er hva jeg alltid har mangel på. Sommerklær flyter kommodene mine over av, men høst og vinterklær :risterpåhodet: Sliter ut klær på en helt annen måte de årstidene der av en eller annen grunn.

Blir sikkert superfin :nikke: Jeg har kjøpt en teddyforfleecjakke på salget tidligere i sommer. Den ser sååååååååå god ut å ha på :rodmer: :opplyser: hvilket minner meg på at jeg har den, så trenger ikke kjøpe en vanlig en til høsten. Har fremdeles fjorårets fleecejakker jeg kan bruke :nikke: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...