Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #9241 Skrevet 30. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, det har du helt rett i...og jeg har sett når de "kalver" og når de plutselig kommer i bevegelse og velter så oppe blir nede og undersiden kommer opp i lyset. Slik kan også mennesker endre seg. Kan bli skummelt, men er også fascinerende. Jeg er svært svak for slikt. Dagdrømmer om turer gjennom nordvestpassasjen Er nok laget sånn at Alaska, nordvestpassasjen, Grønland, Svalbard, Sibir, Antarktis er mer forlokkende for meg enn noen som helst turer til varmere strøk. Jeg tenker at det er mer ved et menneske enn hva man ser ved første øyekast. Slik som toppen av et isberg. Jeg interesserer meg egentlig mer for dybden til noen enn ytre fasade.
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli #9242 Skrevet 30. juli Jo, jeg er enig i den...men hvor ofte havner en i en uventet menneskesituasjon med en fremmed og inviterer til dypere prat. Ikke ofte for min del i alle fall. Det var litt mere før om jeg gikk lange turer ute i naturen...eller var ute sent på kvelden/tidlig natt. Det var alltid noen som trengte å prate med et voksent menneske der.
Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #9243 Skrevet 30. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jo, jeg er enig i den...men hvor ofte havner en i en uventet menneskesituasjon med en fremmed og inviterer til dypere prat. Ikke ofte for min del i alle fall. Det var litt mere før om jeg gikk lange turer ute i naturen...eller var ute sent på kvelden/tidlig natt. Det var alltid noen som trengte å prate med et voksent menneske der. Hendte rett, som det var i forrige jobben min. Ikke så ofte nå til dags, men hender av og til. 1
Sola de Skrevet 31. juli Forfatter #9244 Skrevet 31. juli Bakdelen med nytt profilbilde, er å huske på det selv Fant ikke dagboken min Holder på med klesvask. Har maskin nr 4 på for dagen. Kunne sikkert vasket 4 til, men har ikke tørkeplass til mer nå. Må få gjort noe med den tørketrommelen
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli #9245 Skrevet 31. juli Sola kunne kanskje hatt bruk for en slik fremtidsspesialrobot som tok seg av all vasken helt prikkfritt som Sola ville ha det?
Sola de Skrevet 31. juli Forfatter #9246 Skrevet 31. juli Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Sola kunne kanskje hatt bruk for en slik fremtidsspesialrobot som tok seg av all vasken helt prikkfritt som Sola ville ha det? Prikkfritt er vel stikkordet. Har nettopp hengt opp en rosa topp med en svær blåbærflekk midt på. Denne var rester igjen av etter forrige vask. Som ikke det var ille nok, så sølte jeg mye rips på den her om dagen. Blir interessant å se hvordan den ser ut når den er tørket
Sola de Skrevet 31. juli Forfatter #9247 Skrevet 31. juli Har bestilt matlevering. Er spent på om jeg får melk denne gangen Jeg er som en liten kalv etter melk, så må ha
Sola de Skrevet 31. juli Forfatter #9248 Skrevet 31. juli Fant i går årbøkene fra jeg gikk på videregående 1 klasse sitter jeg med blå levisgenser. 2 klasse hettegenser, 3 klasse hadde jeg intet mindre enn 2 skjorter på meg samtidig Russebildet sitter jeg på sokkelen til gelenderet til trappen til skolen. SÅ mange år siden. Små enkeltbildene var om mulig verre Ene blunket jeg på. Huff. Er mange år siden jeg så disse sist. Jeg har dem stuet i en kasse sammen med pokaler, medaljer og draktene mine fra idretten. Oppsummerer ganske godt hva jeg bedrev tiden min med. Trening, kamper, turneringer skole. Repeat i det uendelige. Var veldig lei. Tror siste årene var kun pga forventningspress både andres og mitt eget, som gjorde at jeg fortsatte. Kan nesten ikke huske en helg uten idrett fra oppveksten Visste jo ikke om annet den gang. Hadde jeg hatt barn, så hadde jeg sagt de skulle drive med idretten, så lenge de syntes det selv var gøy. Når de ikke er gøy lenger, så bør man finne annet å drive på med 1
Sola de Skrevet 1. august Forfatter #9249 Skrevet 1. august Jeg finner ikke dagboka mi lenger Må inn på profilen for å finne den. Før så jeg bare etter profilbildet og fant den. Venner meg ikke helt til dette her. Får finne på noe annet etterhvet. Når vi snakker om isfjell. Drev finmotorikktrening mens jeg ventet på matleveringen min. Tusjet toppen av et isfjell i havet. Passende for humøret mitt Våknet ti på fire og så spiste jeg ikke frokost før klokken 12, så var hangry
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #9250 Skrevet 1. august Det skjønner jeg godt. Akkurat ferdig med min frokost og avsluttet med norske jordbær. Fremdeles god smak. 1
Sola de Skrevet 1. august Forfatter #9251 Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Det skjønner jeg godt. Akkurat ferdig med min frokost og avsluttet med norske jordbær. Fremdeles god smak. Nam nam nam! Beste i verden. Heldig du som kan spise dem 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #9252 Skrevet 1. august Ja, og de er rimelige nå. Siste tiden med salg sikkert...og så er det høst.
Sola de Skrevet 1. august Forfatter #9253 Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ja, og de er rimelige nå. Siste tiden med salg sikkert...og så er det høst. Gleder meg til den, selv om hele sommeren her har føltes som tidlig høst om ikke annet. Regn regn og atter regn. 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #9254 Skrevet 1. august (endret) Veldig beklagelig at du har fått det slik, når jeg så gjerne hadde villet bytte alle soldagene bort til deg. JEG trenger regn. Den balansen i naturen som også brer seg i meg, er viktig. Ren Sahara er Phyton, syns jeg. Endret 1. august av Hoppetaujenta
Sola de Skrevet 1. august Forfatter #9255 Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Veldig beklagelig at du har fått det slik, når jeg så gjerne hadde villet bytte alle soldagene bort til deg. JEG trenger regn. Den balansen i naturen som også brer seg i meg, er viktig. Ren Sahara er Phyton, syns jeg. I fjor hadde vi den heten her i juli, men i år, var det bare noen få dager, og da var det nordavind i tillegg, så var i grunn ikke så alt for varmt. Er så rart hvor forskjellig det er her til lands værmessig sett. En mellomting mellom sol og regn hadde vært noe. Ikke bare en ting.
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #9256 Skrevet 1. august Jeg kunne aldri ha bodd et sted hvor det var varmt hele året og selv deres "vintre" var gørrvarme for en nordboer.
Sola de Skrevet 2. august Forfatter #9257 Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Jeg kunne aldri ha bodd et sted hvor det var varmt hele året og selv deres "vintre" var gørrvarme for en nordboer. Ikke jeg heller. Får hvert år tilbud om å bli med til "syden",men takker alltid høflig nei takk. Overhodet ikke min greie. 1
Sola de Skrevet 2. august Forfatter #9258 Skrevet 2. august God morgen forresten. I dag var klokken 5.20. Hvertfall litt over en time mer søvn enn i går. Hadde håpet jeg skulle få sovet normalt igjen, men er tilbake til juliregimet mitt med lite og null søvn.
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #9259 Skrevet 2. august Det snur seg nok etter hvert. Elleve kjølige grader hos meg i natt og det er godt å puste i når en skal forsøke å sove.
Sola de Skrevet 2. august Forfatter #9260 Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det snur seg nok etter hvert. Elleve kjølige grader hos meg i natt og det er godt å puste i når en skal forsøke å sove. Kjølig ja. Var vel noe sånt her og. Måtte ha dyne på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå