Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært hos fysioterapeuten. Jeg er blå der hun arbeidet, men nå er vi i gang med noe helt nytt noe, så skal bli interessant etterhvert :nikke: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiden fremover nå går for min del ut på å glede meg til å kunne bruke tykkere og flere klær på en gang.
Det er jeg veldig glad i. :nikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Tiden fremover nå går for min del ut på å glede meg til å kunne bruke tykkere og flere klær på en gang.
Det er jeg veldig glad i. :nikke: 

Jeg ser fram til å bruke vinterjakker :ler: Er i så høstmodus for tiden. Så på nærbutikken i dag, at lammekjøttet er kommet, måtte se i hyllen hvor fjordlandfårikålen pleier å være når den kommer, men var ikke noe der enda. Butikkmannen sa hei --- (navnet mitt.) Jeg bare hei. Han pleier å lære seg navnene på kundene. Er jo så mange innom. Er lettere å huske når du henter pakker sa han. Å huske navnene på kundene sine. jaja. Jeg hadde ikke husket alle navnene :ler: Hentet pakke med ny veske i dag. Den var litt større enn jeg trodde, men da kan jeg ha fysio- skoene mine oppi der, når jeg begynner å bruke fjellskoene ute :nikke: 

• Liker 1
Skrevet

Heldigvis husker de ikke navnet mitt i hentebutikken, eller sier det i alle fall ikke. Alt ble bedre da jeg begynte med levering hjem. :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Heldigvis husker de ikke navnet mitt i hentebutikken, eller sier det i alle fall ikke. Alt ble bedre da jeg begynte med levering hjem. :fnise: 

Om jeg bestiller ting som veier noe, så bestiller jeg levering hjem med posten, men de der helt hjem eller hva de heter, slenger alt bare ved aviskassen min på trappen ute. Da kan jo hvem, som helst forsyne seg. Ellers pleier jeg å hente på butikkene nærmest meg. Alt etter som. Der jeg bodde  sist, så visste de hvem jeg var, men var jo innom der nesten daglig i over 10 år. Var så lett etter senvakt å bare kjøpe med seg middag fra ferskvaredisken. Var jo nærmeste nabo der borte. Fikk jo julegave av sjefen der og når jeg flyttet kom han med sjokolade, som jeg skulle ha flyttedagen. Hyggelig. 

• Liker 1
Skrevet

Hos meg er det ofte de samme sjåførene som går igjen og de fleste er nøytrale, men noen få blir vennlige og nesten familjære og det liker jeg ikke. Det er en jobb de skal gjøre, ikke følge med på hva en kjøper og hvor ofte en kjøper det. :jolie: Egentlig ville jeg hatt en robot som alltid var leveranseperfekt. 

Det har jeg tenkt på om taxisjåfører også. :plystre: Det kan bli altfor personlig. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hos meg er det ofte de samme sjåførene som går igjen og de fleste er nøytrale, men noen få blir vennlige og nesten familjære og det liker jeg ikke. Det er en jobb de skal gjøre, ikke følge med på hva en kjøper og hvor ofte en kjøper det. :jolie: Egentlig ville jeg hatt en robot som alltid var leveranseperfekt. 

Det har jeg tenkt på om taxisjåfører også. :plystre: Det kan bli altfor personlig. 

Det er det på posten her. Har vært samme ungguttene som har vært her i hele sommer med pakker. Fikk en kommode levert og ene bar den inn til meg fordi jeg alltid sto klar på trappen når de kommer. Ofte må de visst vente lenge på folk :vetikke:Hadde egentlig bare bestilt levering til ytterdøren og hadde tenkt å bruke sekkehjul for å få den inn.  De må jo være supersterke, som klarer å bære den alene.

Meny har de samme sjåførene på gitte tidspunkter på døgnet alt etter hvilken dag det er, har jeg lagt merke til. Pleier ikke snakke, så mye med dem egentlig. Er et par stykker som babler litt, men de fleste bare haster videre til neste kunde. 

Følger de med på hva du kjøper :sjokkert: Det hadde ikke jeg likt. De må tro jeg er den kalven. Masse melk alltid :ler: Pleier å handle melk hver gang jeg handler, selv om jeg har melk. Drikker laktosefri melk, så den har jo holdbarhetstid på flere måneder. 

Jeg pleide å prate med alle sjåførene før jeg. Han som er alt for opphengt i meg, må ha kjørt meg til eller fra sykehuset, for han visste hva jeg hadde gjort der. Jeg legger ikke så veldig merke til hvordan sjåførene ser ut, så husker dem ikke, om det ikke er noe spesielt, som skjer. Nå er jeg taus som en østers når jeg må ta taxi. Bedre å holde kjeft. Unngår taxi, så godt det lar seg gjøre.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...