Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sola de skrev (2 minutter siden):

Samme her :dåne: var en liten våghals. 

Du er jo fast medlem her, så du har nok ikke gitt deg med det riktig ennå. :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Du er jo fast medlem her, så du har nok ikke gitt deg med det riktig ennå. :fnise: 

:ninja: fikk høre senest her om dagen av min mor at jeg alltid er så uforsiktig. Synes ikke det selv da,  men skjønner hva hun mener lell. 

Skrevet

Uforsiktig i forhold til henne kanskje, men du har dine egne grenser
og de skal du bry deg om og følge. :nikke:  Du er jo selveste Sola vår.

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Uforsiktig i forhold til henne kanskje, men du har dine egne grenser
og de skal du bry deg om og følge. :nikke:  Du er jo selveste Sola vår.

Jeg har vært fæl til å gå tur hvor det egentlig ikke er noe vei ned fra der jeg er. Har ramlet og skadet meg mer enn en gang. En del slike ting. Hun blir stressa av å gå tur med meg. Jeg kan gå og plutselig kommer en arm opp foran meg. Se deg for! Sånne ting antar jeg det er hva hun sikter til.

Skrevet

Åja, en liten utforsker er du. Skjønner det bedre da. Litt Pippi. :nikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Åja, en liten utforsker er du. Skjønner det bedre da. Litt Pippi. :nikke: 

Jeg vandrer rundt med kameraet mitt. Vanligvis går jeg alene, så ikke noe problem sånn sett, men med andre må jeg øke tempo for å holde trinn med dem og da skjer det ting ofte :ler:

Skrevet

Skjønner. :) Jeg har ikke tatt bilder på det viset på tre evigheter. Har du instagram og legger ut naturbilder på nett? 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Skjønner. :) Jeg har ikke tatt bilder på det viset på tre evigheter. Har du instagram og legger ut naturbilder på nett? 

Har instagram men bruker den ikke. Pleide å legge ut på facebook før, men bruker ikke den heller særlig lenger. 

• Liker 1
Skrevet

Nå må jeg kle meg og dra med buss et sted...greit å få det gjort mens dagen er ung. Ha en bra dag. :farvel: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Nå må jeg kle meg og dra med buss et sted...greit å få det gjort mens dagen er ung. Ha en bra dag. :farvel: 

Ha en fin dag du også :klem:

• Liker 1
Skrevet

Når man skal være et sted 8 og så har de ikke åpnet dørene en gang. Er tidlig ute, så får bare stå og vente i over en halvtime.. Typisk! Rakk bussen,  som gikk før den jeg skulle med.

• Liker 1
Skrevet

Utgangsdøren åpnet halv åtte. En eldre dame med sønnen sin  fulgte med meg inn i heisen. Den stoppet 2 etasjer før vi skulle ut. Tok trappa opp resten. Der var døra stengt gitt og gamle damen ble mer enn bare litt utålmodig.  Hamret løs på døren. Hun hisser seg mer og mer opp for hvert minutt som går. Jeg har time NÅ! sønnen sier hun ikke har time før 8. Den er 8. Nei den er bare fem over halv. Hamrer enda mer løs på døren.  Åpnes ikke noe raskere om man hamrer på. 

• Liker 1
Skrevet

Kom meg omsider hjem igjen. Hentet en pakke på veien. En kåpe. Den er for vid i livet. Må sy noen sting i den. Hadde mange slike før. Hadde vel like mange jakker/ kåper før, som jeg har mummikopper. Det meste gikk i søppelet da jeg flyttet hit dessverre. Er en jakke jeg savner veldig. Hadde den i mange år. Jeg har bestilt veske som matcher den og den nye regnkåpen min :ler: Er overmodent for utskiftning av veske. Lommebok også for den saks skyld, men den jeg har, er så stor, og rommer alt jeg trenger og ikke trenger, så den blir nok ikke byttet ut i år heller :ler: 

En helt annen ting jeg er på leting etter er bunadsko :dåne: Fant ingen til årets 17 mai. Men begynner å nærme seg bunadsanledninger, så må få tak i før den tid. Er bunadsko overalt, problemet er ene foten min. Den er hoven og blir ikke bedre heller med det første. Jeg liker å være korrekt antrukket når jeg har bunad på meg, så er ikke komfortabel med å ha annet skotøy på meg til den. 

Skrevet

Det er alltid ok å vente på ei pakke og se om det passer som en vil ha det. :nikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Det er alltid ok å vente på ei pakke og se om det passer som en vil ha det. :nikke: 

Synes størrelsene kunne vært de samme overalt. Ene stedet jeg handler må jeg opp en størrrelse. Her jeg kjøpte kåpen må jeg ned to. 

Skrevet

Ser på reprise av ncis på tv. Noen menn kler skjegg bedre enn å ikke ha skjegg :ler: Synes både Mcgee og Gibbs kledde skjegg bedre enn å ikke ha :ler: 

Skrevet
Sola de skrev (18 minutter siden):

Synes størrelsene kunne vært de samme overalt. Ene stedet jeg handler må jeg opp en størrrelse.
Her jeg kjøpte kåpen må jeg ned to. 

Ja, helt enig i det.  Ikke ofte at jeg bommer på slikt, for jeg har lang og grundig erfaring på å lese teksten, se nøye på alle bildene og tenke selv på egen form før jeg kjøper. Foretrekker nok en løs, lang form på mine klær og lag på lag. :nikke: Gjerne større enn jeg egentlig hadde trengt.

Sola de skrev (16 minutter siden):

Ser på reprise av ncis på tv. Noen menn kler skjegg bedre enn å ikke ha skjegg :ler: Synes både Mcgee og Gibbs kledde skjegg bedre enn å ikke ha :ler: 

Jo, det er vel slik...og hadde jeg vært en slik en som kunne ha anlagt skjegg, så hadde jeg nok hatt det
i div. varianter...men aldri i det som var moderne. Fryktelig at alle skal se like ut syns jeg. :fy: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Ja, helt enig i det.  Ikke ofte at jeg bommer på slikt, for jeg har lang og grundig erfaring på å lese teksten, se nøye på alle bildene og tenke selv på egen form før jeg kjøper. Foretrekker nok en løs, lang form på mine klær og lag på lag. :nikke: Gjerne større enn jeg egentlig hadde trengt.

Jo, det er vel slik...og hadde jeg vært en slik en som kunne ha anlagt skjegg, så hadde jeg nok hatt det
i div. varianter...men aldri i det som var moderne. Fryktelig at alle skal se like ut syns jeg. :fy: 

jeg liker kroppsnære plagg best :ler: Alt med måte selvsagt. Liker fasong på ting. Jeg snubler i mine egne buksebein, om de er vide nede. Gjorde det senest i går :ler: Hadde på meg en litt for stor treningsbukse. Har gått ned i vekt i sommer, så spiller nok en rolle på hvorfor ting ikke helt sitter som de skal for tiden.  

Jeg er litt ambivalent til skjegg. Før hatet jeg skjegg. Skjeggstubber mot min hud:dåne: Men jo eldre jeg blir, jo mer liker jeg skjegg. Ikke sånn langt julenisseskjegg, men kanskje en måned eller to uten barbering- type skjegg. Dessuten blir det jo så kjekt å se fjeset igjen når skjegget igjen fjernes :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Ikke stubber, nei. Velpleiet mykt er tingen. :nigo: Prikk. Prikk. Prikk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...