Sola de Skrevet 2 timer siden Forfatter #9381 Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Høres fint ut det om stemningen ellers var god. Det rare er at de fleste husker mammas mat som den aller beste i nesten hele verden. I alle fall når en var barn. Hele slekten var der. Oldeforeldrene mine bodde i huset bak vårt. Det var gård. Tomta vår var gamle potetåkeren. Bestemor lager mye bedre mat enn muttern Jeg var alltid skeptisk til min mors kokkekunst. Hun skal alltid lage en ny oppskrift For et kresent barn fungerer ikke det så bra ofte 1
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #9382 Skrevet 1 time siden Sant det. Jeg var supertrist og hadde en stor rynket nese hver gang det luktet fisk!
Sola de Skrevet 1 time siden Forfatter #9383 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Sant det. Jeg var supertrist og hadde en stor rynket nese hver gang det luktet fisk! Jeg var slik hver gang det var kjøtt på menyen. Jeg er eldste barnebarn, og onkelen min var ikke så mange år eldre enn meg, så bestemor lagde mer barnevennlig kost til ham, meg og søskenet mitt når de spiste mer vel. Ting jeg fremdeles ikke spiser 1
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #9384 Skrevet 1 time siden Lille-Hoppen var litt bortskjemt av snille, gamle nabodamen. 1
Sola de Skrevet 50 minutter siden Forfatter #9385 Skrevet 50 minutter siden Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Lille-Hoppen var litt bortskjemt av snille, gamle nabodamen. Kjekt med slike Hjemme var det grandtantene mine, som bodde i husene rundt 1
Hoppetaujenta Skrevet 39 minutter siden #9386 Skrevet 39 minutter siden Jeg tror kanskje at ting har endret seg på så mange vis... Hvem gjør slikt lengre? Bor langt unna hverandre... Skype er ikke det samme.
Sola de Skrevet 10 minutter siden Forfatter #9387 Skrevet 10 minutter siden Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Jeg tror kanskje at ting har endret seg på så mange vis... Hvem gjør slikt lengre? Bor langt unna hverandre... Skype er ikke det samme. Nå bor man jo alle så langt i fra hverandre. Min familie bor hovedsakelig 6 steder spredt over hele landet vårt, så mange år mellom hver gang man ser flere. Har ikke vært på skype på maaaaaaaaange år. Før kg- tiden tror jeg Eksen min jobbet i nordsjøen, så pleide å bable med ham der i fritiden hans der. Har ikke brukt den noe særlig ellers tror jeg Skulle ha et intervju på skype for noen år siden, men tror jeg droppet det. Ja, det gjorde jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå