Sola de Skrevet 23. august Forfatter #9381 Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Høres fint ut det om stemningen ellers var god. Det rare er at de fleste husker mammas mat som den aller beste i nesten hele verden. I alle fall når en var barn. Hele slekten var der. Oldeforeldrene mine bodde i huset bak vårt. Det var gård. Tomta vår var gamle potetåkeren. Bestemor lager mye bedre mat enn muttern Jeg var alltid skeptisk til min mors kokkekunst. Hun skal alltid lage en ny oppskrift For et kresent barn fungerer ikke det så bra ofte 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #9382 Skrevet 23. august Sant det. Jeg var supertrist og hadde en stor rynket nese hver gang det luktet fisk!
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #9383 Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Sant det. Jeg var supertrist og hadde en stor rynket nese hver gang det luktet fisk! Jeg var slik hver gang det var kjøtt på menyen. Jeg er eldste barnebarn, og onkelen min var ikke så mange år eldre enn meg, så bestemor lagde mer barnevennlig kost til ham, meg og søskenet mitt når de spiste mer vel. Ting jeg fremdeles ikke spiser 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #9384 Skrevet 23. august Lille-Hoppen var litt bortskjemt av snille, gamle nabodamen. 1
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #9385 Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Lille-Hoppen var litt bortskjemt av snille, gamle nabodamen. Kjekt med slike Hjemme var det grandtantene mine, som bodde i husene rundt 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #9386 Skrevet 23. august Jeg tror kanskje at ting har endret seg på så mange vis... Hvem gjør slikt lengre? Bor langt unna hverandre... Skype er ikke det samme.
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #9387 Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Jeg tror kanskje at ting har endret seg på så mange vis... Hvem gjør slikt lengre? Bor langt unna hverandre... Skype er ikke det samme. Nå bor man jo alle så langt i fra hverandre. Min familie bor hovedsakelig 6 steder spredt over hele landet vårt, så mange år mellom hver gang man ser flere. Har ikke vært på skype på maaaaaaaaange år. Før kg- tiden tror jeg Eksen min jobbet i nordsjøen, så pleide å bable med ham der i fritiden hans der. Har ikke brukt den noe særlig ellers tror jeg Skulle ha et intervju på skype for noen år siden, men tror jeg droppet det. Ja, det gjorde jeg 1
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #9388 Skrevet 23. august Så fin bluse hun værdamen på tv2 har på seg i dag
Sola de Skrevet 26. august Forfatter #9390 Skrevet 26. august Booooodøøøøøøø/ Gliiiiiimt! Liverpool. Real Madrid? 🤞Gleder meg til trekningen og dagdrømmer om tur til Anfield Bare tenk
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #9391 Skrevet 26. august Ehh...tror jeg lar deg tenke her og ønsker deg en bra onsdag i drømmenes land.
Sola de Skrevet 26. august Forfatter #9392 Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Ehh...tror jeg lar deg tenke her og ønsker deg en bra onsdag i drømmenes land. Å tusen takk hoppeloppen min 1
Sola de Skrevet 26. august Forfatter #9393 Skrevet 26. august Ukens mat- prosjekt er å få i meg nok folsyre gjennom kosten. Jeg har i noen år drukket fersk appelsinjuice, men nivået forblir på ok, men lavt likevel, så denne uken til å begynne med har jeg en folsyrerik uke, for å si det slik. Ble masse spinat på frokosten min under osten Kan ta tilskudd gjennom tablett, men slikt rører jeg ikke så det, som kan komme gjennom kost, skal Jeg tar d- vitamin- tilskudd, men det er fordi denne Sola skyr solen, så det vil aldri klare å komme på naturlig høyt nivå hos meg. Gikk på en smell i så måte etter sommeren i fjor. Jeg fant ut jeg skulle teste ut hvordan nivået ble av kun sollys. Gikk jo selvsagt rett i bånn. så etter en solid hestekur fikk jeg det opp på akseptabelt nivå ved påsketider og har tatt en halv dose nå i sommer. Er spent på nivået ved neste måling 1
Sola de Skrevet 26. august Forfatter #9394 Skrevet 26. august Har vært hos fotterapeuten i dag. Kjennes alltid ut, som å gå på puter etter man har vært der Pleier å stelle føttene mine selv, men pleier å unne meg en time, nå og da likevel. Hun reagerte veldig på hvor hoven den ene foten min er. Fortalte et par ting som er gæli med den. Det forklarte det sa hun. Likte ikke bekymrete blikket hennes 😕 Ble focaccia med resten av spinatposen og jarlsberg til middag i dag Var veldig godt. Får ha det fast en eller to ganger i uken. Brokkoli og annet med folsyre jeg kan spise. andre dager 1
Sola de Skrevet 26. august Forfatter #9395 Skrevet 26. august Har på meg en singlet i engelsk blonde nå. før det en hvit skjorte med hvite broderte blomster. Før det hadde jeg på meg en rosa singlet og rosa skjorte. Før det en brun t- skjorte. Og før det en rosa tunika. Sånt som skjer når man ikke finner ut hva man skal ha på seg og har vært sommervarmt her i dag Skal visst bli pent vær i morgen og, før det er meldt regn, så får nyte det mens det varer. Må hente pakker i morgen, så gjør ikke noe at det er tørrvær om ikke annet. 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #9396 Skrevet 26. august Hyggelig å lese stort sett gode nyheter fra Sola mi. Kanskje jeg får levert en pakke på min dør også i morgen, eller fredag.
Sola de Skrevet 26. august Forfatter #9397 Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Hyggelig å lese stort sett gode nyheter fra Sola mi. Kanskje jeg får levert en pakke på min dør også i morgen, eller fredag. Har fått hentemelding på en. Er to til som skal komme i morgen, men regner med jeg ikke rekker å hente de to i morgen, så de får ligge til fredag eller lørdag Hva er det du har bestilt?
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #9398 Skrevet 26. august Et sort kort skjørt og et dongery-skjørt med splitt bak. På veldig salg, så da er alt greit.
Sola de Skrevet 26. august Forfatter #9399 Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Et sort kort skjørt og et dongery-skjørt med splitt bak. På veldig salg, så da er alt greit. Stas med litt nytt i garderoben 1
Sola de Skrevet 26. august Forfatter #9400 Skrevet 26. august Jeg drepte gode lenestolen min i kveld. Var et insekt på et ark på armlenet til stolen jeg må ha hoppet til og sittet slik at vekten landet på ytterste punkt i front av stolen for kom et brak fra den. Jeg har snudd den opp ned og begynt å ta den fra hverandre, men bråkte for mye og er for mørkt til å se skikkelig, så får gjøre det i morgen. Sitter nå på en spisestuestol og uffer meg. Først ødela jeg en spisestuestol og nå lenestolen. Begynner å bli dyr i drift, jeg. 😕 Må for søren slutte å skvette sånn av insekter. Enten hyler jeg eller hopper, som jeg har sett fanden selv Håper stolen lar seg fikse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå