Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fantasert om å sette inn en annonse, eller sende en forespørsel til et firma...men er for rett for å bli lurt.
Tenke seg til at midt i natten holder hun på med slike fantasier...  :( 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg har fantasert om å sette inn en annonse, eller sende en forespørsel til et firma...men er for rett for å bli lurt.
Tenke seg til at midt i natten holder hun på med slike fantasier...  :( 

:ler: Står vel gjerne anmeldelser på dem som annonserer, og går vel å google dem :klo:

Skrevet
Sola de skrev (2 timer siden):

:ler: Står vel gjerne anmeldelser på dem som annonserer, og går vel å google dem :klo:

Jo, det gjør det nok, men jeg er mistenksom. :jolie: 

Skrevet

Jo, det gjør det nok, men jeg er mistenksom. :jolie: 

Er det så mye du skulle ha gjort? 

Skrevet

Nye jakken min kom i dag. Den satt som et skudd :nikke: Meget fornøyd!

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (4 timer siden):

Er det så mye du skulle ha gjort? 

Hmm...hatt opp en lettvegg og en rad med klesskap. Pluss litt småkjekke ting som jeg ikke vil sette i gang med selv.
Jeg tyr til fagfolk med en gang og får det godt gjort. En gang i fremtiden...

P.s. nå har jeg smakt på den sjokoladen med kjeksene i...og det var ikke vondt, men jeg foretrekker dem hver for seg. :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Hmm...hatt opp en lettvegg og en rad med klesskap. Pluss litt småkjekke ting som jeg ikke vil sette i gang med selv.
Jeg tyr til fagfolk med en gang og får det godt gjort. En gang i fremtiden...

P.s. nå har jeg smakt på den sjokoladen med kjeksene i...og det var ikke vondt, men jeg foretrekker dem hver for seg. :) 

Men det gjør man jo enkelt selv. Skulle hjulpet deg jeg. 

Da holder jeg meg klokelig unna :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet

Takk for tilbud. :) ♥️ Absolutt alt er enkelt når man kan det.

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Takk for tilbud. :) ♥️ Absolutt alt er enkelt når man kan det.

Akkurat lettvegg og skap er ikke vanskelig. Om du googler og ser videoer på youtube, så tror jeg du er langt på vei, men du må jo ha verktøy. Jeg hadde trebåt før, så har alt av verktøy av den grunn. 

Skrevet

Wow...jeg har ikke mye verktøy nei og ville aldri ha forsøkt meg på ting jeg ikke kan om jeg vil ha det ordentlig
med en gang og det vil jeg jo. Dessuten er det litt luksus jeg ville unne meg: "fagfolk" som er lommekjent med
alle farer en må unngå. Jeg skal nok få ordnet saken, men har tre andre ting som jeg skal bruke pæng på 
før jeg gjør en lettvegg. Hvitevarer skal byttes ut først. Alt begynner å bli av eldre årgang, så da må jeg ha det ut. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Wow...jeg har ikke mye verktøy nei og ville aldri ha forsøkt meg på ting jeg ikke kan om jeg vil ha det ordentlig
med en gang og det vil jeg jo. Dessuten er det litt luksus jeg ville unne meg: "fagfolk" som er lommekjent med
alle farer en må unngå. Jeg skal nok få ordnet saken, men har tre andre ting som jeg skal bruke pæng på 
før jeg gjør en lettvegg. Hvitevarer skal byttes ut først. Alt begynner å bli av eldre årgang, så da må jeg ha det ut. 

Ja, det er virkelig dyrt nok å skifte ut. 

I min verden har det vært rørlegger og elektriker det har vært mest bruk for. Det er er ting jeg ikke styrer på med selv. 

• Liker 1
Skrevet

Hørte denne tilfeldigvis nettopp. Ser den er noen år gammel. Fiiin :nikke: 

Skrevet

Helt uhørt og...rørende. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Helt uhørt og...rørende. 

Jeg hører så sjelden på ny, eller nyere musikk. Jeg orker ikke høre på uinteressant babling på radioen, så om jeg hører på radio, er det kun musikk, og da radio vinyl eller noe sånt. Denne her var fin den sangen synes jeg :nikke: 

• Liker 1
Skrevet

Han var vel med i den synge-andres-sanger-musikkserien på tv? Mener jeg skimtet han der om jeg ikke så på selv. :nikke: 

Skrevet

Han var vel med i den synge-andres-sanger-musikkserien på tv? Mener jeg skimtet han der om jeg ikke så på selv. :nikke: 

Hvilken serie var det? 

Skrevet

Tja...jeg ser jo ikke på den, men kjente norske artister som tolker hverandres sanger i en opptreden
og ALLE blir veldig rørte og gråter nesa sår og rød... Nesten uten unntak. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden):

Tja...jeg ser jo ikke på den, men kjente norske artister som tolker hverandres sanger i en opptreden
og ALLE blir veldig rørte og gråter nesa sår og rød... Nesten uten unntak. 

Hver gang vi møtes? Har ikke sett så mye på det selv egentlig. Så den siste sesongen med Espen Lind, tvillingene og hun med nogenlunde samme kråkereir til hår som meg :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Jupp, den var det. Snørr og tårer over hele linja. :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jupp, den var det. Snørr og tårer over hele linja. :fnise: 

Var mye fin musikk der. Den sveisen til Espen Lind minnet meg litt om min avdøde onkels. Han ble bare 43 år, så tenkte på ham når jeg så Herr Lind :nikke: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...