Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #9541 Skrevet 16 timer siden Jeg liker heller ikke blæh, så der er vi enige.
Sola de Skrevet 15 timer siden Forfatter #9542 Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Jeg liker heller ikke blæh, så der er vi enige. Det ble bare feil i min munn spiste fisken, men lot resten ligge igjen på tallerken. Bedre å holde seg til ting man faktisk vet man liker i stedet for slike overmodige øyeblikk 1
Sola de Skrevet 1 time siden Forfatter #9543 Skrevet 1 time siden Nesa mi liker tydeligvis ikke kjøligere årstiden i denne leiligheten. Blør neseblod for fjerde gang siden jeg flyttet inn her. Tror jeg har blødd neseblod til sammen fire ganger til sammen, om så mye en gang i hele mitt liv, før det, så er plagsomt. Slapp heldigvis å blø ut hodeputen min denne gangen 1
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #9544 Skrevet 1 time siden Huff, det er plagsomt. Må ha håndkle og diverse liggende sånn i tilfelle og det blir det ingen avslapping og søvn av.
Sola de Skrevet 45 minutter siden Forfatter #9545 Skrevet 45 minutter siden Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Huff, det er plagsomt. Må ha håndkle og diverse liggende sånn i tilfelle og det blir det ingen avslapping og søvn av. Nei. Sist gang våknet jeg av at hele puta var full av blod. Nå var jeg heldigvis på badet da det skjedde. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8 minutter siden #9546 Skrevet 8 minutter siden Har hatt noen sånne akutte som var veldig aktive da jeg trente altfor hardt og insisterende, selv om jeg var både trøtt, sliten og visste at det var over grensen. Fjorten timers styrtblødning som ikke kunne stagges er nok min slitsomme rekord. Bank i bordet og sånn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå