Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sola de skrev (1 time siden):

Noe sånt ja :ler: 

Fint at vi er enige, så da legger meg meg og får drømme om ting som utspiller seg hos deg på langtur. Natta. ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Fint at vi er enige, så da legger meg meg og får drømme om ting som utspiller seg hos deg på langtur. Natta. ;) 

Det eneste som utspilte seg hos meg var at jon blund glemte å avlegge meg et besøk :gjesp: 

Skrevet

Oijsann...han var hos meg og vi spilte vriåtter til langt på natt. Han vant. Sorry, Sola. :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Oijsann...han var hos meg og vi spilte vriåtter til langt på natt. Han vant. Sorry, Sola. :fnise: 

Det forklarer det :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg rev i stykker stjernetoppen til juletreet da jeg tok den av etter jul. ( Den satt bom fast på juletreet) Jeg likte den veldig godt, men å erindre hvor jeg hadde kjøpt den var noe jeg ikke kom på, så har sett i diverse nettbutikker etter lignende. Har akkurat hentet stjernetopp nummer to nå. Kjøpte en annen for noen uker siden. Får håpe en av de to vil duge. Dere skjønner jeg er litt vanskelig akkurat fargetonen på juletrelysene og stjerna. Liker slikt gammeldags varmt lys, men all nymotens har jo dette blå kalde lyset :risterpåhodet: Hentet også et skjørt til meg selv. Det var knelangt på modellen :ler: gikk midt på låret på meg. Må nok ha en tykk strømpebukse under :nikke: 

Skrevet

Kjekt å ha et kort skjørt også til toppen av juletreet. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Når vi snakker om skjørt. Bruker dere slike juletreskjørt rundt foten til juletrærne deres? Den tid jeg pleide å ha ekte juletre, så hadde jeg en veldig fin supertung juletrefot, men på plasttreet, så har jeg ikke giddet. Tror jeg muligens har noe greier liggende, som man kan stappe inn som fot i stedet for den, som følger med treet, som ser mer gammeldags og finere ut :klo: Kan være jeg ikke har den lenger. Svært mye forsvant med i dragsuget da jeg flyttet. jaja, samma kan det være. 

Skrevet

Hjemme i barndommen hadde vi sånn og jeg dro med meg dette da jeg flyttet ut og bodde store steder som tålte
stort juletre med full pynt...og gammel grønnmalt juletrefot med rund nissepyntduk under. Var så fint atte. :rodmer:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hjemme i barndommen hadde vi sånn og jeg dro med meg dette da jeg flyttet ut og bodde store steder som tålte
stort juletre med full pynt...og gammel grønnmalt juletrefot med rund nissepyntduk under. Var så fint atte. :rodmer:

:nikke: var noe sånt jeg også hadde. Jeg hadde den juletrefoten helt til jeg snublet over den nok ganger og slo tærne mine halvt i hjel, så tror ikke den eksisterer mer.. :vetikke: sånn nisseduk under har jeg også! Den er fra 80- tallet, kanskje før den tid og. Foreldrene mine ble sammen på midten av 70- tallet, så mye mulig den er fra den tiden. Vi hadde den alltid under treet hjemme hvertfall. Har ikke hatt dem oppe etter jeg ble voksen, men vet jeg har den. Har matchende julepost til den også :nikke: 

Skrevet

Det blir koselig om en går all in og virkelig juler det til i hjemmet. En blir nesten som barn igjen
og undringens tid kommer tilbake... :babygutt: Lille-Hoppen husker pakkeklemming på gulvet når ingen så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...