Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Siden det tar sin tid å få slettet den gamle, så lager jeg ny i mellomtiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Tar sin tid. Sjefene er på forumferie. :)  God mandag mens vi venter. 

Ny bok hoppemor.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De frilandkrysantemumene jeg kjøpte var helt lillarosa og helt hvite. De har nå trukket til seg farge fra plantene som de står ved siden av. De hvite er rosa blitt rundt kantene på ene siden av potten og lillarosa på den andre siden. De rosa er blitt hvite og oransje. Ganske pussig :fnise:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte hva jeg trodde var vanlige tusjer. skulle bruke en og oppdaget det er noe ala sprittusjer :/  vil ikke fungere til mitt bruk. Bruker så sjelden sprittusj så vet ikke helt hva jeg skal bruke dem til. Har åpnet pakningen så ikke noe jeg kan levere tilbake. Irriterende. 20 vakre farger.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (28 minutter siden):

Gratulerer med ny bok. :hallo:

Tusen takk :klem: Godt med ny start :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta dagbøkene i egne hender og lage seg en ny, det støtter jeg. Gratulerer! :dagens-rose: :jepp: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Gratulerer med bok nummer 3 :hallo:

Håper du har hatt en fin sommer :)

Tusen takk :klem:

Nja. Har vært litt så der, men er ålreit.

Hvordan har din vært?

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Å ta dagbøkene i egne hender og lage seg en ny, det støtter jeg. Gratulerer! :dagens-rose: :jepp: 

Tusen takk :klem:

Bedre med blanke ark og fargestifter :Nikke: Blir jo så lange de dagbøkene.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Sola de skrev (2 minutter siden):

Tusen takk :klem:

Nja. Har vært litt så der, men er ålreit.

Hvordan har din vært?

Tusen takk :klem:

Bedre med blanke ark og fargestifter :Nikke: Blir jo så lange de dagbøkene.

Vært for det meste hjemme, denne sommeren. Men det har vært helt greit for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (7 minutter siden):

Vært for det meste hjemme, denne sommeren. Men det har vært helt greit for det. :)

Borte bra, hjemme best :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

De frilandkrysantemumene jeg kjøpte var helt lillarosa og helt hvite. De har nå trukket til seg farge fra plantene som de står ved siden av. De hvite er rosa blitt rundt kantene på ene siden av potten og lillarosa på den andre siden. De rosa er blitt hvite og oransje. Ganske pussig :fnise:

Så rart? :ler:

Gratulerer med ny bok! :hoppe:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (19 minutter siden):

Så rart? :ler:

Gratulerer med ny bok! :hoppe:

Veldig merkelig. Står en oransje ildtopp blomst ved siden av den lillarosa, og nå er den lillarosa begynt å bli oransje også samt blitt hvit her og der :ler: Kult i grunn :ler:

Og tusen takk :klem:

Endret av Sola de
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

Veldig merkelig. Står en oransje ildtopp blomst ved siden av den lillarosa, og nå er den lillarosa begynt å bli oransje også samt blitt hvit her og der :ler: Kult i grunn :ler:

Og tusen takk :klem:

Artig og veldig pussig, ja :Nikke: :klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey, oppdaget akkurat at du endelig er tilbake på min liste oversikten, jo! :strix:

Nå får vi se om jeg klarer å la være å surre det til denne gangen :ler: 🤞🤞

 

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (2 timer siden):

Artig og veldig pussig, ja :Nikke: :klem:

Synes de er søte. Nesten fristet til å sette planter med andre farger ved siden av for å se om de får enda flere farger.

Rumle skrev (20 minutter siden):

Heeey, oppdaget akkurat at du endelig er tilbake på min liste oversikten, jo! :strix:

Nå får vi se om jeg klarer å la være å surre det til denne gangen :ler: 🤞🤞

 

Jippi :hoppendeglad:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og hentet noen sko. Et par rieker ble for trange med innersålen i. Synes generelt de har trange sko.

Et par skeckhers passet fint. Leste de var store i størrelsen så bestilte en/ to størrelse mindre enn jeg bruker til vanlig.

Er så stor forskjell på sko. Merrell er for store i min vanlige størrelse,  mens Adidas er for små så må opp der. Nike er veldig ymse. Noen passer fint mens jeg må opp en halvstørrelse på andre sko.

 :daane: Har heldigvis et par til av adidasskoene jeg har brukt siste året, så vil ha sko for vinteren der heldigvis. 

Har ikke hatt skeckherssko før. Håper de vil være gode å gå i.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :regn:

I dag, så har jeg en forsøke å ikke gjøre for mye dag. Vi får se hvordan det vil gå.

Har ikledd meg pyjamas, så forhåpentligvis slipper jeg å gå ut.

Muttern ringte. Hun synes ikke noe om at jeg blir grå, så hun fant ut at hun skulle kjøpe glansvask til meg, siden jeg ikke vil ha permanent farge i det. Vil slikt dekke grå hår eller forblir de uten farge? Synes permanent hårfarge dekker grå dårlig, så vil tro glansvask ikke dekker noe :vetikke: Og jeg orker ikke ny ettervekst, men glansvask vaskes bare ut?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (44 minutter siden):

God morgen :regn:

I dag, så har jeg en forsøke å ikke gjøre for mye dag. Vi får se hvordan det vil gå.

Har ikledd meg pyjamas, så forhåpentligvis slipper jeg å gå ut.

Muttern ringte. Hun synes ikke noe om at jeg blir grå, så hun fant ut at hun skulle kjøpe glansvask til meg, siden jeg ikke vil ha permanent farge i det. Vil slikt dekke grå hår eller forblir de uten farge? Synes permanent hårfarge dekker grå dårlig, så vil tro glansvask ikke dekker noe :vetikke: Og jeg orker ikke ny ettervekst, men glansvask vaskes bare ut?

 

Er du komfortabel med grå hår da? Ikke ta glansvask hvis du egentlig ikke vil bare fordi noen mener du bør. Du er fin uansett. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...