Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (35 minutter siden):

Kjørte forbi der vi bodde da jeg var tenåring. Huset har fått ny farge. Er ikke ofte jeg er forbi der. Er i området av og til, men ikke akkurat der. Bilen kjørte opp forbi der jeg pleide å gå tur med hunden min da hun var valp. Husker hun ville ikke gå i bakker, så jeg måtte bære henne hver gang det ikke var flat mark. Kunne i grunn ikke tenkt meg å bodd der i dag. 

Familiekatten og søskenet mitt ligger begge nå og sover. Stakkars begge to. Søskenet mitt har vært så bekymret for katten sin at det ikke har sovet på to døgn. Ikke greit når våre firbeinte blir syke.

Hva er metacam? Håper pus blir bra ❤️ Det er så vondt når de blir syke :(

Jeg er helt satt ut av den tråden hvor naboen sparket katten så hardt at den måtte avlives :(

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (18 minutter siden):

Hva er metacam? Håper pus blir bra ❤️ Det er så vondt når de blir syke :(

Jeg er helt satt ut av den tråden hvor naboen sparket katten så hardt at den måtte avlives :(

Smertestillende og betennelsedempende. Det håper jeg og. Blodprøvene var ellers fine.

Jeg leste bare tittelen på tråden, ikke lest tråden, men hva feiler folk som sparker eller slår dyr :riste: De må jo forstå at de skader dyrene. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikledd meg dagens fjerde antrekk. Gul skjorte og gul shorts som seg hør og bør på en sådan kveld. HEIA GLIMT! :ball:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (7 timer siden):

Smertestillende og betennelsedempende. Det håper jeg og. Blodprøvene var ellers fine.

Jeg leste bare tittelen på tråden, ikke lest tråden, men hva feiler folk som sparker eller slår dyr :riste: De må jo forstå at de skader dyrene. 

Jeg vet ikke, det må være noe alvorlig galt, tror jeg. Og det må være helt forferdelig å miste et kjæledyr på en sånn forferdelig måte :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Har ikledd meg dagens fjerde antrekk. Gul skjorte og gul shorts som seg hør og bør på en sådan kveld. HEIA GLIMT! :ball:

Spiller de nå?

Så du Jakob Ingebrigtsen ta EM på 5000 meter tidligere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (24 minutter siden):

Jeg vet ikke, det må være noe alvorlig galt, tror jeg. Og det må være helt forferdelig å miste et kjæledyr på en sånn forferdelig måte :(

 

Tror den naboen hadde måtte se seg bak skulderen sin, om han hadde gjort det mot mine dyr. Og måten han snakket om det på :riste:

Rumle skrev (23 minutter siden):

Spiller de nå?

Så du Jakob Ingebrigtsen ta EM på 5000 meter tidligere? 

De er akkurat ferdig. Vi vant 1-0 over Dinamo Zagreb. Er så spent på neste ukes returkamp :daane:

Nei, så ikke. Vant han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaatsjo! Snuuuuuufs! Snyyyyyyt!x100 Å nei tenkte jeg. Snufset litt til. Fant allerginesesprayen min. Atsjo, snufs og snyt stoppet opp. Den er virkelig god den der sprayen :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute med søppel. Både fra kjøleskapene og fra balkongen.

Kastet en blomst. Fikk den av sjefen jeg hadde på jobb. Synes den passer bedre i søppelet. Tolk det som man vil.

Kastet også noen jordbærplanter og persilleplanten min. var så mange hvite supersmå insekter på dem. Samme som var på potteroseplantene. Kastet pottene disse plantene var i og. Er redd for at mine trær og busker skal få på seg av disse. De dekker fort hele planten på det som angripes.

Fant de først på potterosene, så antar de er opphavet- deres jord eller hva det er. Ene rabarbraplanten min hadde lagt sine blader over ene av disse plantene og vips var denne også dekt av disse hvite. Så da rev jeg opp både rabarbraen og potterosene og kastet disse. Men nå ser jeg i blomsterhyllen hvor minste potterosen på, også har hatt disse hvite på treverket. Skal lage grønnsåpevann og spraye overalt med, men må si jeg er lettet over at vi går mot høst og vinter. Kanskje frosten tar knekken på disse hvite.

Kjøpte i går en høstlyngplante. Synes den sammen med frilandkrysantemumene er så pene om høsten. Julerosen er i blomst også.

Har mer jeg skal kaste, men er tom for både bæreposer og søppelsekker, så må få tak i det før jeg rydder mer.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (22 timer siden):

Tror den naboen hadde måtte se seg bak skulderen sin, om han hadde gjort det mot mine dyr. Og måten han snakket om det på :riste:

De er akkurat ferdig. Vi vant 1-0 over Dinamo Zagreb. Er så spent på neste ukes returkamp :daane:

Nei, så ikke. Vant han?

Ja, han vant :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant rips på butikken i dag :hoppendeglad:Fikk laget 9 beger med syltetøy. Irriterende å måtte kjøpe rips når man har 3 busker på balkongen :glare: Vet ikke om jeg gidder å ha de buskene til neste år. Ligger an til god avling, så ender meste opp som fuglemat.

Gleder meg til tyttebær kommer i salg :spise: Og norske epler :daane: Skal lage både kake og syltetøy da :Nikke:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjøttkaker fra fjordland i dag til middag. Har ikke helt ork til å lage mat for tiden.

Jeg har visst at jeg hadde søppelsekker, men fant de ikke da jeg letet etter dem. Har sett i hyllen de pleier å ligge flere ganger. Kjøpte i dag en ny rull. Hva ligger på plassen sin når jeg skulle legge på plass nye rullen.. :riste: Typisk det der!

Fikk hentet en pakke også. En stor og varm vinterjakke. Den er litt for stor, men var snøring i livet, så da kan jeg dra den litt mer i fasong. Fikk et par sko også :sukk: De passet ikke disse heller. Hva er det med skostørrelsene for tiden? Jeg kjøpte et nummer større enn jeg pleier å bruke, og de er supertrange :( Blir ikke til å kjøpe flere par med rieker- sko. Er lenge siden de pleide å være gode på mine bein.

Må få ryddet litt opp i jakkene mine. Har alt for mange.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :ler: Søskenet mitt avslørte meg til vår far. NEI det har jeg ikke gjort sa jeg :plystre: Joda jeg gjorde det, men noen ting trenger ikke ens foreldre å vite uansett hvor gammel man er :ler: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Hahaha :ler: Søskenet mitt avslørte meg til vår far. NEI det har jeg ikke gjort sa jeg :plystre: Joda jeg gjorde det, men noen ting trenger ikke ens foreldre å vite uansett hvor gammel man er :ler: 

Men VI tåler å høre? :jepp:

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var og hentet en pakke. Er i mellom størrelser, så enten blir ting for stort, passelig eller for liten :bond: Var en jakke som fint kan brukes, men den var ikke helt slik jeg liker. Får se hva jeg gjør med den. Tror jeg gir den vekk :unsure:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er visst fredag blitt. Har vært en alt for lang uke.

Skal få shinet opp litt her i dag. Får vel bare begynne. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 timer siden):

Er visst fredag blitt. Har vært en alt for lang uke.

Skal få shinet opp litt her i dag. Får vel bare begynne. 

Ukene går så fort, føles ikke som fredag i dag :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (17 timer siden):

Ukene går så fort, føles ikke som fredag i dag :vetikke:

Tiden går superfort :link:

-------------------------------------------------------------------------

 

Har fått vasket klær i dag. Ble bare 6 maskiner. Gadd ikke vaske mer. Fikk vasket opp en svært stor og tung rød juleduk også. Den er pen, men så stor og ganske uhåndterlig på egen hånd. Den kommer fra mitt barndomshjem, og jeg klarer ikke helt å erindre når vi har hatt denne i bruk. Må jo ha vært til jul, men selv om salongbordet vi hadde var stort, så var det lite i forhold til størrelsen på duken :klo:

I dag blir det hjemmelaget pizza til middag, tror jeg. Eller lasagne. Får se hva som frister. Skal på butikken straks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på nærbutikken en tur. Etter en pose potet, gulrot og masse melk var i vognen, så skjønte jeg at jeg ikke hadde sjanse til å klare å bære hjem varene selv, da jeg enda hadde masse jeg skulle ha. Så jeg trillet vognen ut av butikken. I stedet for å plassere den utenfor der man setter vogner, så trillet jeg den hjem. Vurdere å trille den inn på kjøkkenet, men den var skitten, så nøyde meg med å sette den utenfor inngangsdøren min. Satte varene inn i gangen og skyndte meg tilbake på butikken igjen med vognen. Heldigvis ingen som sa noe.

Blir hjemmelaget pizza til middag i dag. Eller så hjemmelaget den kan få blitt med ferdigbunn og posesaus :ler:

Vet ikke helt hva jeg skal lage til middag i morgen. Blir fra fryseren. Så jeg hadde noen nakkekoteletter oppi der, så blir vel det med potet, gulrot, saus og surkål til. Kanskje ertestuing om jeg har en pose igjen av det :unsure:  Har forsøkt å spise litt fra hva jeg har i fryseren  og skap siste ukene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...