Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (1 time siden):

Å! :hoppe: Den er rett og slett nydelig :rodmer:  Er stilk og bladene stikkende?

Skulle til å si den var veldig fin den blåfargen. Kan ikke bli renere enn fra naturen selv :Nikke: Skal forsøke meg på den til neste år. Når sår du?

Nei, ikke noe stikking 😊 Sår litt forskjellig, etter når det er grei og passe stabil temperatur, disse sådde jeg i slutten av mai, tror jeg.

Sola de skrev (1 time siden):

Nå synes jeg de naboene mine som tror de har noe de skulle sagt har tråkket over en grense. Hørte lyder i døren min da jeg skulle ut på kjøkkenet. Så ut av kikkerhullet og der sto faen med ene av dem og så for meg ut som enten lyttet ved døren eller hva jeg oppfattet tittet inn kikkerhullet. Kan man se noe andre veien? Jeg tok hardt i dørhåndtaket og hun gikk :riste: Får være grenser. Jeg har sendt en klage.

Seriøst? :sjokkert: Hun kan da ikke være ved sine fulle fem? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (1 time siden):

Nå synes jeg de naboene mine som tror de har noe de skulle sagt har tråkket over en grense. Hørte lyder i døren min da jeg skulle ut på kjøkkenet. Så ut av kikkerhullet og der sto faen med ene av dem og så for meg ut som enten lyttet ved døren eller hva jeg oppfattet tittet inn kikkerhullet. Kan man se noe andre veien? Jeg tok hardt i dørhåndtaket og hun gikk :riste: Får være grenser. Jeg har sendt en klage.

Du skulle revet opp døra og skreket som en gal, og skjelt henne ut. Eller filme at du står på innsiden og åpner og tar henne fatt! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (12 timer siden):

Nei, ikke noe stikking 😊 Sår litt forskjellig, etter når det er grei og passe stabil temperatur, disse sådde jeg i slutten av mai, tror jeg.

Seriøst? :sjokkert: Hun kan da ikke være ved sine fulle fem? 

Du sådde dem rett ut da?

Det jeg og lurer på.

Daryl Dixon skrev (12 timer siden):

Du skulle revet opp døra og skreket som en gal, og skjelt henne ut. Eller filme at du står på innsiden og åpner og tar henne fatt! 

Jeg vurderte det, men da hadde hun vel kommet med en eller annen anklagelse, som unnskyldning for å stå der. Det ringte på døren for noen dager siden. Jeg åpnet ikke. Antok det var en/ flere av dem. Er bare anklagelser hver eneste gang jeg møter på noen av dem.

Jeg sendte klage. Fikk til svar, at det var kommet noen klager på dem. Ja det vet jeg, for har sendt flere av dem :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen forresten :regn:

Det gikk ikke helt veien i går. Jeg hadde sett feil på klokken så trodde tiden var på overtid, i siste ekstraomgang når tredje målet kom :daane: Hadde akkurat tenkt på hvem som pleide å være god på straffespark. Så nær men så fjern. Jaja. Blir gruppespill i europaligaen i stedet. Ikke så ille det. Blir nok bra det og :Nikke: :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi kan møte lag som Arsenal, Man Utd og Roma i gruppespillet. Haha, håper det ikke blir nye runder mot Roma :ler: Holdt med 4 kampene vi har hatt mot dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en spennende høst :Nikke: 

Lurer litt på å sette litt løk nå på høsten. Blir så vakkert til våren. Bare de ikke begynner spiringen alt for tidlig. Har skjedd før noen av ganger på balkongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk så vondt av en ung antar førsteårsstudent. Han snakket i telefonen på bussen, med hva jeg antar var mor eller bestemoren sin, ut i fra samtalen. Han sliter med å henge med på studiene, så han var så sliten allerede etter en uke, så han visste ikke hvordan det ville gå. Han brukte tid på bussen til å ta samtaler han ikke rekker ellers, for han måtte jobbe med skolearbeidet hele tiden ellers. Han kunne ikke delta på studentidrett eller noe som helst av foreninger da han ikke eide overskudd til noe. Han var redd for å havne i senga og ikke komme seg opp igjen og han visste ikke om han rakk å reise hjem til jul en gang.

Stakkar gutt. Studier er fort overveldende. Mengdene man skal igjennom på svært kort tid er enorme. Sikkert stor overgang å komme fra videregående.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (21 timer siden):

Fikk så vondt av en ung antar førsteårsstudent. Han snakket i telefonen på bussen, med hva jeg antar var mor eller bestemoren sin, ut i fra samtalen. Han sliter med å henge med på studiene, så han var så sliten allerede etter en uke, så han visste ikke hvordan det ville gå. Han brukte tid på bussen til å ta samtaler han ikke rekker ellers, for han måtte jobbe med skolearbeidet hele tiden ellers. Han kunne ikke delta på studentidrett eller noe som helst av foreninger da han ikke eide overskudd til noe. Han var redd for å havne i senga og ikke komme seg opp igjen og han visste ikke om han rakk å reise hjem til jul en gang.

Stakkar gutt. Studier er fort overveldende. Mengdene man skal igjennom på svært kort tid er enorme. Sikkert stor overgang å komme fra videregående.

Stakkars, det er jammen ikke lett ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 timer siden):

Stakkars, det er jammen ikke lett ❤️

Håper han får hjelp eller ber om hjelp om han har behov for det.

Rumle skrev (4 timer siden):

Og god helg herfra også :blomst:

God helg! Er helg igjen! :riste: Tiden går så fort! :klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant både tyttebær og norske plommer på butikken i dag. Skal lage syltetøy og fryse noen hele bær, som jeg senere kan bruke i trollkrem :spise: Håper neste år at kart på plommetreet vil vokse opp :ler: Gikk ikke veien i år.

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (21 minutter siden):

Fant både tyttebær og norske plommer på butikken i dag. Skal lage syltetøy og fryse noen hele bær, som jeg senere kan bruke i trollkrem :spise: Håper neste år at kart på plommetreet vil vokse opp :ler: Gikk ikke veien i år.

 

Ikke mine heller. Ble bare noe som ser ut som så grønne alientestikler. Lager du syltetøy av plommene og? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Ikke mine heller. Ble bare noe som ser ut som så grønne alientestikler. Lager du syltetøy av plommene og? 

Jeg tenkte det først, men ser jeg er tom for passende glass :glare: Pleier alltid å ha mange, men borte vekk er de :vetikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (11 minutter siden):

Jeg tenkte det først, men ser jeg er tom for passende glass :glare: Pleier alltid å ha mange, men borte vekk er de :vetikke:

Som de terracotta pottene mine! Har vi skaptjuver???

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Som de terracotta pottene mine! Har vi skaptjuver???

Jeg mangler en av favorittsandalene mine! Helt bortevekk! :vetikke:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Jeg mangler en av favorittsandalene mine! Helt bortevekk! :vetikke:

Da er det ikke noe å tvile på en gang. Noe driver med nissestreker!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Da er det ikke noe å tvile på en gang. Noe driver med nissestreker!

Jaaa!! 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Som de terracotta pottene mine! Har vi skaptjuver???

Har du ikke funnet dem enda? Må være skaptjuver :Nikke: 

Der jeg bodde da jeg hadde hunden min var det en gang jeg hadde kjøpt mat og husker jeg la den inn i kjøleskapet. Da jeg skulle lage middag var den borte vekk. Fant den ingen steder. Fant den aldri, så bare gudene vet :ler: 

Rumle skrev (1 time siden):

Jeg mangler en av favorittsandalene mine! Helt bortevekk! :vetikke:

Så rart. Pussig med alt som bare forsvinner slik.

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Da er det ikke noe å tvile på en gang. Noe driver med nissestreker!

Eller slike lånere!

Rumle skrev (1 time siden):

Jaaa!! 

 

Vi nisser vi nisser vi gjør så godt vi kan sier de på barne- tv :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler ingen å kjøpe den svenske tyttebæren de selger i norgesgruppen- butikkene. Den var så dårlig. Masse helt hvite bær, en god del råtne og faktisk en del bær av andre sorter. Bortkastede penger.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :Gjesp:

Klesvask :daane:Alt for mye. X antall maskiner med kokevask og alt annet. Har klesvask nok til 10 maskiner men bare vasketid nok kanskje 6 :/  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...