Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

God morgen :sol:

Våknet av vekkerklokka ringte. Har klesvask nå på morgenen. Heldigvis ikke så mye som skal vaskes denne gang. Blir vel 5 maskiner tror jeg :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker meg et slikt tegnebrett som er koblet til pc :hoppe: Er en slik ting jeg ikke liker å bruke penger på, da jeg fint kan tegne med blyant eller bruke mine andre tegnebrett, men har så lyst på et slikt! Får ønske meg et slikt til jul :Nikke:  Har skrevet det opp på ønskelisten min :fnise:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Ønsker meg et slikt tegnebrett som er koblet til pc :hoppe: Er en slik ting jeg ikke liker å bruke penger på, da jeg fint kan tegne med blyant eller bruke mine andre tegnebrett, men har så lyst på et slikt! Får ønske meg et slikt til jul :Nikke:  Har skrevet det opp på ønskelisten min :fnise:

Sånt har jeg hatt og brukt mye, de er veldig greie :jepp:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (56 minutter siden):

Sånt har jeg hatt og brukt mye, de er veldig greie :jepp:

Å!? :hoppe: Hvilket er det du har? Hva tegner du?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (9 minutter siden):

Å!? :hoppe: Hvilket er det du har? Hva tegner du?

Hmm ikke sikker på eksakt navn, men det er et Wacom brett. Har pakket det ned nå siden jeg ikke har pc for tiden :sukk:Jeg brukte det mest ifbm photoshop, drev mye med det før :jepp: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (20 minutter siden):

Hmm ikke sikker på eksakt navn, men det er et Wacom brett. Har pakket det ned nå siden jeg ikke har pc for tiden :sukk:Jeg brukte det mest ifbm photoshop, drev mye med det før :jepp: 

Var et fra dem jeg fant på nett også :Nikke: Har skrevet det på ønskelisten min, så hvem vet. Kanskje julenissen har det med i sekken sin :ler:

Kan det brukes til det og! Jeg må få tak i et slikt :hoppe:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesket som vasket klær etter meg tok sengetøyet sitt på 40 grader hurtigvask :spy:Det synes jeg rett og slett bare er ekkelt.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy dere sakker om tegning. Jeg kjøpte meg blyanter og blokk i dag. Kanskje vi kan ha kunstner treff. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Så gøy dere sakker om tegning. Jeg kjøpte meg blyanter og blokk i dag. Kanskje vi kan ha kunstner treff. 

Jeg er med :opplyser: Hvilke blyanter og papir valgte du?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (16 minutter siden):

Jeg er med :opplyser: Hvilke blyanter og papir valgte du?

Foreløbig bare vanlig blokk med tykke sider, og et enkelt faber-castell sett med 6 blyanter. Må finne igjen streken og få igjen teken, før jeg kjøper en bedre tegnebok, evt andre blyanter.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (21 minutter siden):

Foreløbig bare vanlig blokk med tykke sider, og et enkelt faber-castell sett med 6 blyanter. Må finne igjen streken og få igjen teken, før jeg kjøper en bedre tegnebok, evt andre blyanter.

Blir nok bra :Nikke:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Var et fra dem jeg fant på nett også :Nikke: Har skrevet det på ønskelisten min, så hvem vet. Kanskje julenissen har det med i sekken sin :ler:

Kan det brukes til det og! Jeg må få tak i et slikt :hoppe:

Ja, supert til det! Og bare tegne generelt, de er sikker mye bedre nå enn da jeg kjøpte også, så det ville jeg ikke stusset på :jepp:

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Så gøy dere sakker om tegning. Jeg kjøpte meg blyanter og blokk i dag. Kanskje vi kan ha kunstner treff. 

Så bra! :jepp: Du får be Robin sitte modell 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Ja, supert til det! Og bare tegne generelt, de er sikker mye bedre nå enn da jeg kjøpte også, så det ville jeg ikke stusset på :jepp:

Så bra! :jepp: Du får be Robin sitte modell 😍

Jeg må få tak i et. Hadde tenkt å ønske meg et i gave, men kanskje en gave til meg selv er like bra :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen min slår kollbøtte igjen. Jeg har spist sprøstekt løk. Vil tro det er årsaken denne gangen. :sukk:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å knuse et glass med syltetøy. Glapp ut av hånda mi og i tusen knas på gulvet. Har plukket opp og vasket over, men må i morgen i dagslys gå over med støvsuger og vaske over enda en gang før jeg går uten sko inn på kjøkkenet igjen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min slår fremdeles kollbøtte. Må være mer enn den løken den reagerer på. Virker mer som en jordbærreaksjon dette, men jeg har ikke spist jordbær.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har tallerkener og bestikk i vasken klar til å vaskes. Liker å ha vannet på det varmeste og lar det ligge en liten halvtime, time før jeg vasker. Går så mye kjappere da enn om man begynner å vaske med en gang. Alt er liksom løsnet om noe var fast på ting.

Må ut med søppel også. Skal rydde i kjøleskapene og. Burde få tinet av den ene frysedelen snart, men må få spist opp noe av maten oppi der først, så får bli ukens middager derfra :Nikke: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 minutter siden):

Har tallerkener og bestikk i vasken klar til å vaskes. Liker å ha vannet på det varmeste og lar det ligge en liten halvtime, time før jeg vasker. Går så mye kjappere da enn om man begynner å vaske med en gang. Alt er liksom løsnet om noe var fast på ting.

Må ut med søppel også. Skal rydde i kjøleskapene og. Burde få tinet av den ene frysedelen snart, men må få spist opp noe av maten oppi der først, så får bli ukens middager derfra :Nikke: 

Du er like flittig du,selv på en søndag. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Du er like flittig du,selv på en søndag. 

Søndag er husarbeidsdag for meg. Har hendt jeg har stått og pusset vinduer i det kirkeklokkene ringte. Har en vegg som er kun vindusflate, så ble veldig synlig hva jeg styrte på meg, og følte meg litt uglesett :ler:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 minutter siden):

Søndag er husarbeidsdag for meg. Har hendt jeg har stått og pusset vinduer i det kirkeklokkene ringte. Har en vegg som er kun vindusflate, så ble veldig synlig hva jeg styrte på meg, og følte meg litt uglesett :ler:

Kan og få litt arbeidslyst på søndager. Nå har ikke jeg sånn jobb som de fleste, så de må bruke helgen på å slappe av da. Søndag og torsdag er liksom de dagene jeg føler er litt innejobbedager. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...