Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Fikk en rabattkode som var for ytterligere prosenter avslag på salg. Har shoppet vinterens antrekk fra topp til tå. Jeg har en jakke klar for vinteren allerede, men sliter ut sånn nøyaktig halvannen jakke i løpet av vinteren. Vasker den jo hver uke nærmest, så blir fort slitt sånn. Dere vet slike lette boblejakker :rodmer: De er favorittene mine. Har en god del andre jakkevarianter også, men liker best de korte ikke for tykke jakkene. De kan man vandre rundt i uten å svette i hjel om man er på et kjøpesenter osv. Synes de tykkere vinterjakkene blir aaaaaaalt for varme til å bruke om det ikke er mange minusgrader ute. Er stort sett over pluss eller rundt null her vinterstid, så ikke så alt for kaldt, sånn egentlig.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Er kommet i gang med klesvasken for denne uken. Måtte på leting etter nøkkelen. Skjønner ikke helt hvordan mennesket som vasket før meg klarte å levere nøkkelen på så feil dør :riste:

Har ikke så alt for mye å vaske i dag, tror jeg. Har noen jakker som skal vaskes, men bortsett fra det, så blir det vel muligens 7 maskiner i dag. Har 40- graders- vaskene på nå. Det må henges til tørk. Sist uke, så var det enkelte plagg som ikke var helt tørre, så best å få det på først, så det får tørket skikkelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med klesvask for denne gang. Både tørketrommel og der man henger til tørk fusker litt for tiden. Alt er fuktig av det som var i trommelen. Hadde til og med satt den på ekstra tørking :/

Fikk vasket sen vår/ sommerjakkene mine. Er vel kun en eller to dager denne sommeren at de ikke har vært i bruk. Tror de vil holde som jakker til neste år også. Bruker de bare i sommermånedene og september. Hadde sølet kakao på hele framsiden av den ene, men ser ut til at det gikk vekk i vask.  

Fikk vasket noen juleduker også. - de har dessverre ligget siden jul. Har en stor rød juleduk til som må vaskes men det får bli en annen gang jeg har tid til overs i vasketiden. Har 3 kjoler som også må vaskes, men må bruke vaskepose på dem, så må lete frem dem først.

Skal en tur på butikken. Vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til middag. Er svært matlei og må holde meg unna fisk for en stund så da vet jeg ikke hva jeg skal finne på :/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lunsjkake i rundstykke til middag i dag. Ikke snakk om at jeg gidder å lage mat. Har oppvask som venter, men det får bli litt senere.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my :daane: Var på zalando i går og kjøpte noen barneklær til noen. Gikk inn på siden nå for å se etter noe til meg selv og så denne kjolen. Gikk noen sekunder før jeg skjønte det var til barn :ler:b6eb764324a3454a90166686d2a0342b.jpg?imw Tenk å hatt en sånn kjole i voksen størrelse. Hadde overhodet ikke hatt noe anledning til å bruke en slik, men så vakker!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol:

I dag har jeg helst hatt lyst til å være i en båt, fiske litt, grille i fjæra og vasset litt i vannet og bare koset meg. Vel. Jeg har ikke båt :grine: På dager som i dag, skulle jeg gjerne hatt en. Glemt er alt arbeid, som følger med. Hadde en i flere år. Trebåt, som trengte litt for mye arbeid. Hadde den på slipp og fikset den, men varte jo aldri før det var på an igjen. Hele båten var dekket av blåskjell og tare. 4 toppete trillebårlass for å være nøyaktig. Fant jo fort ut at disse var hva som holdt båten tett :daane: Fikk fikset opp båten, men ble et pågående problem hele tiden jeg hadde den. Ble lekk etter hvert. Hadde lensepumper, men hjalp fint lite når vandalister kuttet ledningene :raven: Måtte sjekke til den hver dag. Fikk omsider solgt den og glad er jeg for det :ler: 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Pene kjoler" kan man gjøre alt i. Trenger ikke invitasjon til slottsball for å kjøpe seg en kjole en liker, og så vaske huset, henge opp tøy, male en yttervegg eller høgge ved...eller gå til butikken for å handle....med røde støvler og ryggsekk på. :fnise:  Jeg liker det alternativt og litt annerledes. God søndag, Sola vår. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (20 minutter siden):

God morgen :sol:

I dag har jeg helst hatt lyst til å være i en båt, fiske litt, grille i fjæra og vasset litt i vannet og bare koset meg. Vel. Jeg har ikke båt :grine: På dager som i dag, skulle jeg gjerne hatt en. Glemt er alt arbeid, som følger med. Hadde en i flere år. Trebåt, som trengte litt for mye arbeid. Hadde den på slipp og fikset den, men varte jo aldri før det var på an igjen. Hele båten var dekket av blåskjell og tare. 4 toppete trillebårlass for å være nøyaktig. Fant jo fort ut at disse var hva som holdt båten tett :daane: Fikk fikset opp båten, men ble et pågående problem hele tiden jeg hadde den. Ble lekk etter hvert. Hadde lensepumper, men hjalp fint lite når vandalister kuttet ledningene :raven: Måtte sjekke til den hver dag. Fikk omsider solgt den og glad er jeg for det :ler: 

Jeg vil gjerne være med på tur i din imaginære, vedlikeholdsfrie båt.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden):

"Pene kjoler" kan man gjøre alt i. Trenger ikke invitasjon til slottsball for å kjøpe seg en kjole en liker, og så vaske huset, henge opp tøy, male en yttervegg eller høgge ved...eller gå til butikken for å handle....med røde støvler og ryggsekk på. :fnise:  Jeg liker det alternativt og litt annerledes. God søndag, Sola vår. 

Det skulle tatt seg ut :ler: Ser for meg stå i ballkjole oppi en stige og male :ler: Jeg er nok mest komfortabel i bukse, så er helst til jul, bursdag, 17 mai og selskaper jeg ikler meg kjole.

God søndag hoppemor :klem:

 

Daryl Dixon skrev (37 minutter siden):

Jeg vil gjerne være med på tur i din imaginære, vedlikeholdsfrie båt.

Du, SB og Robin er velkommen ombord. Robin blir skipskatt :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det veldig varmt her. I skyggen er det levelig temperatur, men nå står solen rett på stuesiden og blir drivhusvarmt her.

I morgen må jeg kjøpe jif skurekrem. Skriver det her, så kanskje jeg husker det :Nikke: 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Det skulle tatt seg ut :ler: Ser for meg stå i ballkjole oppi en stige og male :ler: Jeg er nok mest komfortabel i bukse, så er helst til jul, bursdag, 17 mai og selskaper jeg ikler meg kjole.

God søndag hoppemor :klem:

 

Du, SB og Robin er velkommen ombord. Robin blir skipskatt :ler:

Kan jeg være skipskatt nummer to? Mrrrrau? 🐱

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst på noe skikkelig digg til middag! Men, jeg orker ikke lage noe! :daane:Hva har du spist i dag?

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Kan jeg være skipskatt nummer to? Mrrrrau? 🐱

:Nikke: Rumle er jo perfekte kattenavnet også :rodmer:

Rumle skrev (1 time siden):

Jeg har så lyst på noe skikkelig digg til middag! Men, jeg orker ikke lage noe! :daane:Hva har du spist i dag?

Ble joikaboller og potet her. Er så alt for varmt, at jeg gidder ikke bruke tid på å lage noe som helst. Naboene mine har nachos kjennes det ut som på lukten. Kanskje det kan friste?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt fire par med sko siste ukene :sukk:Finner ingen som beina mine liker sånn fullstendig fra første stund. Håper disse siste parene vil passe :unsure:  Og enda en jakke :hoppendeglad: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (25 minutter siden):

:Nikke: Rumle er jo perfekte kattenavnet også :rodmer:

Ble joikaboller og potet her. Er så alt for varmt, at jeg gidder ikke bruke tid på å lage noe som helst. Naboene mine har nachos kjennes det ut som på lukten. Kanskje det kan friste?

Hmm ja, det hadde ikke vært så dumt. Får se om jeg har det som trengs :)

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentene er tilbake igjen :glare: Blir vel festskrål midt på natten igjen nå neste ukene.

Fikk to bøker i dag. Så på youtube for en god stund siden ei som elsket bøkene til Colleen Hoover. Fant et tilbud på hennes bøker nylig der jeg kjøper bøker, så tenkte å prøve et par av dem for å se om det er noe jeg gidder å lese :vetikke: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen :svett: er så supervarmt inne. Ubehagelig både å oppholde seg i og ikke minst sove i. Synes ikke det hjelper å lufte da det er varmt ute og. Synes om noe det kanskje blir varmere. ( har oppe vinduer og balkongdør til ingen nytte) Skal være glad når temperaturen er gått ned ute, slik at det blir litt kjøligere inne igjen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiekatten er hos veterinæren i dag. Han begynner å bli en gammel katt pluss han har sine ting han sliter med fra før. Håper det vil la seg fikse. Ikke greit med disse kattene. De skulle kunnet snakket og fortalt oss når de ikke følte seg helt i toppform. Han har vært litt opp og ned i form siste tiden :unsure:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille pusen.Han har fått enda en sykdom. Fikk metacam også. Stakkars lille gullet.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi der vi bodde da jeg var tenåring. Huset har fått ny farge. Er ikke ofte jeg er forbi der. Er i området av og til, men ikke akkurat der. Bilen kjørte opp forbi der jeg pleide å gå tur med hunden min da hun var valp. Husker hun ville ikke gå i bakker, så jeg måtte bære henne hver gang det ikke var flat mark. Kunne i grunn ikke tenkt meg å bodd der i dag. 

Familiekatten og søskenet mitt ligger begge nå og sover. Stakkars begge to. Søskenet mitt har vært så bekymret for katten sin at det ikke har sovet på to døgn. Ikke greit når våre firbeinte blir syke.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...