Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #9461 Skrevet 19 timer siden Jeg kjøpte et lite brett med miniminipoteter, kokte dem sent i går og med smør og krydder gled de ned og var gode. Kan nesten ikke bli gladere i potet enn jeg er.
Rumle Skrevet 13 timer siden #9462 Skrevet 13 timer siden (endret) Sola de skrev (5 timer siden): Jeg er ikke så veldig glad i potet egentlig. Blir fort for mye for meg. Bedre med gulrot og brokkoli da synes jeg jeg må begynne tidligere i år, med å pakke inn. I fjor, så tok det evigheter å få pakket. jeg klarer bare noen få om gangen, så tar tid. Har du begynt på gavene enda? Mener jeg hadde den i fjor Det må jeg forsøke! Er så godt med nydelige epler fra egne trær Heldig som har hagen din Ja, jeg tåler ikke epler store deler av året, så eneste måten jeg får smakt litt av dem på, er i desember og til ca midten av januar, før det igjen blir neimat. Jeg begynner ikke med gaver før vanligvis november/desember, men jeg gir heller ikke til så mange, så det går greit Kjedelig med de allergiene, du får nyte epler mens du kan Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg kjøpte et lite brett med miniminipoteter, kokte dem sent i går og med smør og krydder gled de ned og var gode. Kan nesten ikke bli gladere i potet enn jeg er. Her ble det bakt potet med smør og krydder i går kveld og, vittig - det er så godt! Endret 13 timer siden av Rumle 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå