Hoppetaujenta Skrevet 8. september #9461 Skrevet 8. september Jeg kjøpte et lite brett med miniminipoteter, kokte dem sent i går og med smør og krydder gled de ned og var gode. Kan nesten ikke bli gladere i potet enn jeg er.
Rumle Skrevet 8. september #9462 Skrevet 8. september (endret) Sola de skrev (5 timer siden): Jeg er ikke så veldig glad i potet egentlig. Blir fort for mye for meg. Bedre med gulrot og brokkoli da synes jeg jeg må begynne tidligere i år, med å pakke inn. I fjor, så tok det evigheter å få pakket. jeg klarer bare noen få om gangen, så tar tid. Har du begynt på gavene enda? Mener jeg hadde den i fjor Det må jeg forsøke! Er så godt med nydelige epler fra egne trær Heldig som har hagen din Ja, jeg tåler ikke epler store deler av året, så eneste måten jeg får smakt litt av dem på, er i desember og til ca midten av januar, før det igjen blir neimat. Jeg begynner ikke med gaver før vanligvis november/desember, men jeg gir heller ikke til så mange, så det går greit Kjedelig med de allergiene, du får nyte epler mens du kan Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg kjøpte et lite brett med miniminipoteter, kokte dem sent i går og med smør og krydder gled de ned og var gode. Kan nesten ikke bli gladere i potet enn jeg er. Her ble det bakt potet med smør og krydder i går kveld og, vittig - det er så godt! Endret 8. september av Rumle 1
Sola de Skrevet 10. september Forfatter #9463 Skrevet 10. september Hoppetaujenta skrev (På 8.9.2026 den 12.04): Jeg kjøpte et lite brett med miniminipoteter, kokte dem sent i går og med smør og krydder gled de ned og var gode. Kan nesten ikke bli gladere i potet enn jeg er. Da kan du få spise middager med meg, så får du all poteten min Rumle skrev (På 8.9.2026 den 17.58): Jeg begynner ikke med gaver før vanligvis november/desember, men jeg gir heller ikke til så mange, så det går greit Kjedelig med de allergiene, du får nyte epler mens du kan Her ble det bakt potet med smør og krydder i går kveld og, vittig - det er så godt! Jeg har en del å kjøpe til, men jeg blir stadig mer ideløs for hvert år. Den potetgreia skjønner jeg ikke er alltid hva, som ligger igjen på tallerken når jeg spiser. 1 1
Sola de Skrevet 10. september Forfatter #9464 Skrevet 10. september Når vi prater om å være ideløs. Jeg fikk spørsmål i går om når jeg sist var i Danmark. Letet på telefonen min etter bilder for å kunne si helt sikkert når. På et bilde derfra, hadde jeg skrevet dum idé? Bildet var uklart av en vei eller noe sikkert kommet borti bildeknappen eller noe. Men hva er dumme ideen Ble så nysgjerrig! Kommer ikke på det heller!
Hoppetaujenta Skrevet 10. september #9465 Skrevet 10. september Vedder på at det er den danske tellemåten du snakket om der. Jeg har fremdeles aldri forstått det.
Sola de Skrevet 10. september Forfatter #9466 Skrevet 10. september Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Vedder på at det er den danske tellemåten du snakket om der. Jeg har fremdeles aldri forstått det. Ikke jeg heller. Har ikke noe peiling på hva slags ideer jeg måtte ha fått haha, skulle likt å vite det sannsynligvis har jeg gjort noe, men gudene vet hva. Var så mye som foregikk akkurat da, med jobb, studier, helse, jeg hadde nylig flyttet inn i leiligheten jeg bodde i før denne +++ så 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. september #9467 Skrevet 10. september Lurer plutselig på hvor lenge du blir boende der du nå bor...og når trangen til å få noe større/bedre melder seg? Et sted med stort vaskerom!
Sola de Skrevet 10. september Forfatter #9468 Skrevet 10. september Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Lurer plutselig på hvor lenge du blir boende der du nå bor...og når trangen til å få noe større/bedre melder seg? Et sted med stort vaskerom! Jeg bor på 67 eller var det 69 kvm noe sånt, så har egentlig plass nok, men er gammelt og et annet bad hadde nok vært bedre for meg 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. september #9469 Skrevet 10. september Hadde jeg kunnet kjøpe 200kvm på rappen i dag, så hadde jeg jublet kjempestille inne i et kott under trappen, men ikke sagt noe til noen andre, for jeg vil bo alene! Det er noe av det herligste jeg vet.
Sola de Skrevet 10. september Forfatter #9470 Skrevet 10. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hadde jeg kunnet kjøpe 200kvm på rappen i dag, så hadde jeg jublet kjempestille inne i et kott under trappen, men ikke sagt noe til noen andre, for jeg vil bo alene! Det er noe av det herligste jeg vet. 200 kvm Treningsrom, hobbyrom, vaskerom, kontor, walk in closet, spiskammers, stor bod både ute og inne. tja. det hadde jeg klart å fylt opp 1
Sola de Skrevet 14. september Forfatter #9472 Skrevet 14. september Merker godt det begynner å bli kaldere, både ute og inne. Sov dårlig i natt pga skade jeg pådro meg i går natt. Haha, ikke spør uansett jeg fikk ikke sove, så gikk og satte meg i stua. Men måtte jo gå og finne en treningsjakke og kle på meg. Fryser på tærne også.
Hoppetaujenta Skrevet 14. september #9473 Skrevet 14. september Ikke spør? 😆 Klart at jeg må spørre. Ligger du liksom avslappet på rygg i spagaten i alle åtte timer, så forstår jeg vondten når du står opp altså...
Sola de Skrevet 14. september Forfatter #9474 Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ikke spør? 😆 Klart at jeg må spørre. Ligger du liksom avslappet på rygg i spagaten i alle åtte timer, så forstår jeg vondten når du står opp altså... Jeg lå og ante ingen fare. Plutselig akutt smerte på siden hele veien fra hoften og ned til leggen. Kneet var styggvond, samme lårmusklene. Kneet ble bra igjen i løpet av gårdagen, men stakkars låret og ene rumpeballen min Som jeg sa ikke spør Jeg fant synderen. Madrassbeskyttelsen, hadde løsnet under lakenet og lå i en krøll under meg, så sikkert noe som har havnet i klem i løpet av natten eller noe. Aner ikke, men det skal ikke få gjenta seg Måtte dra foten etter meg i hele går. Går merkelig i dag også, men ikke så ille som i går. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. september #9475 Skrevet 14. september Overmadrassen min er en synder når den er på sklitur bort fra hovedmadrassen. Da må jeg stå opp og gå rundt senga og finjustere, men det er tungt med alle putene og diger dyne, så da blir det kink i dramusklene også, for de er ikke våkne og klare til jobb midt på natta.
Sola de Skrevet 15. september Forfatter #9476 Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (På 14.9.2026 den 19.44): Overmadrassen min er en synder når den er på sklitur bort fra hovedmadrassen. Da må jeg stå opp og gå rundt senga og finjustere, men det er tungt med alle putene og diger dyne, så da blir det kink i dramusklene også, for de er ikke våkne og klare til jobb midt på natta. Jeg pleide før å ha madrass- strammere under, som holdt alt på plass, men jeg klarer ikke løfte madrassene tilstrekkelig lenger, så får heller bare sette ting på plass når de løsner
Hoppetaujenta Skrevet 16. september #9477 Skrevet 16. september Jupp. Irriterende å ikke bli sterkere med tiden. Irriterende å ikke kunne ringe en handyman som kunne leies på timesbasis når en trenger hjelp. Akk ja. God onsdag til deg uansett.
Sola de Skrevet 16. september Forfatter #9478 Skrevet 16. september Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Jupp. Irriterende å ikke bli sterkere med tiden. Irriterende å ikke kunne ringe en handyman som kunne leies på timesbasis når en trenger hjelp. Akk ja. God onsdag til deg uansett. God onsdag Handyman hadde vært noe 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. september #9479 Skrevet 16. september Mhm. De vokser ikke på trær...eller er ikke å se noe sted faktisk.
Sola de Skrevet 16. september Forfatter #9480 Skrevet 16. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Mhm. De vokser ikke på trær...eller er ikke å se noe sted faktisk. Ikke i min verden hvertfall Eller de holder på å skifte noe på bygningen jeg bor i, så ser dem hver dag, men de er ikke mine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå