Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rumle skrev (6 timer siden):

:blomst2:

:klem: 

• Hjerte 1
Skrevet

Bare innom for å sjekke at Solas vindu og dør er låst og alt ser fint ut. Hun kan trygt sove videre. 
*løfter forsiktig oppover og på plass dynen igjen, ellers blir hun kald på Stjerteline og blir forkjølet* 

Skrevet

Jeg klarte ikke motstå fristelsen :dåne: jeg ble hodestups forelsket i disse gresskarene :rodmer: har de i oransje og grønne fra før. Måtte ha i hvit og lilla, og lillaspettete også :rodmer: De passer veldig fint i vindu mitt :nikke: Skulle ikke kjøpe noe høstpynt i år. Har 2 store plastkasser fulle, men jeg bare måtte :rodmer:hadeland-glassverk-1255803-Gresskar-Lysthadeland-glassverk-1255801-Gresskar-Mork

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Bare innom for å sjekke at Solas vindu og dør er låst og alt ser fint ut. Hun kan trygt sove videre. 
*løfter forsiktig oppover og på plass dynen igjen, ellers blir hun kald på Stjerteline og blir forkjølet* 

Derfor jeg var så godt pakket inn i morges. Takk til deg og Jon Blund. Sov helt til klokken nærmet seg 8! :sjokkert: Var en bil som bråkte sånn forbi her, som vekket meg. 

• Liker 1
Skrevet

Kos deg med pynting...og gratulerer med god søvn. Smitt meg. :sukk: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Kos deg med pynting...og gratulerer med god søvn. Smitt meg. :sukk: 

Det er heller sjeldent her i gården også. Fytti rakkern de sølvguttene. Det er musikk for sjelen. - Ser på begravelsen til prinsesse Astrid. 

• Hjerte 1
Skrevet

:bond: Forsøker å bestille bord på restaurant, men virker som klin umulig fra pc. Irriterende. Fikk det til omsider med telefonen. Merkelige greier. Burde jo ikke være noe forskjell :klo: 

Skrevet
Sola de skrev (5 timer siden):

Det er heller sjeldent her i gården også. Fytti rakkern de sølvguttene. Det er musikk for sjelen.
- Ser på begravelsen til prinsesse Astrid. 

Så på jeg også og blir rørt. Veldig. :sukk: 

Sola de skrev (20 minutter siden):

:bond: Forsøker å bestille bord på restaurant, men virker som klin umulig fra pc. Irriterende. Fikk det til omsider med telefonen. Merkelige greier. Burde jo ikke være noe forskjell :klo: 

Kanskje stor pågang på nett? Håper det innfrir og smaker nydelig! :nikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Så på jeg også og blir rørt. Veldig. :sukk: 

Kanskje stor pågang på nett? Håper det innfrir og smaker nydelig! :nikke: 

Håper jeg en gang vil få overvære en av konsertene deres :nikke: Hun hadde så mange barn! Visste kun om hun som satt ytterst og en av sønnene. 

Sikkert noe sånt :vetikke: Det skal være god mat der, så får satse på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...