Sola de Skrevet søndag kl. 17:21 Forfatter #9502 Skrevet søndag kl. 17:21 Rumle skrev (6 timer siden): 1
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #9503 Skrevet 19 timer siden Bare innom for å sjekke at Solas vindu og dør er låst og alt ser fint ut. Hun kan trygt sove videre. *løfter forsiktig oppover og på plass dynen igjen, ellers blir hun kald på Stjerteline og blir forkjølet*
Sola de Skrevet 12 timer siden Forfatter #9504 Skrevet 12 timer siden Jeg klarte ikke motstå fristelsen jeg ble hodestups forelsket i disse gresskarene har de i oransje og grønne fra før. Måtte ha i hvit og lilla, og lillaspettete også De passer veldig fint i vindu mitt Skulle ikke kjøpe noe høstpynt i år. Har 2 store plastkasser fulle, men jeg bare måtte 1
Sola de Skrevet 12 timer siden Forfatter #9505 Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Bare innom for å sjekke at Solas vindu og dør er låst og alt ser fint ut. Hun kan trygt sove videre. *løfter forsiktig oppover og på plass dynen igjen, ellers blir hun kald på Stjerteline og blir forkjølet* Derfor jeg var så godt pakket inn i morges. Takk til deg og Jon Blund. Sov helt til klokken nærmet seg 8! Var en bil som bråkte sånn forbi her, som vekket meg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #9506 Skrevet 11 timer siden Kos deg med pynting...og gratulerer med god søvn. Smitt meg.
Sola de Skrevet 10 timer siden Forfatter #9507 Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Kos deg med pynting...og gratulerer med god søvn. Smitt meg. Det er heller sjeldent her i gården også. Fytti rakkern de sølvguttene. Det er musikk for sjelen. - Ser på begravelsen til prinsesse Astrid. 1
Sola de Skrevet 5 timer siden Forfatter #9508 Skrevet 5 timer siden Forsøker å bestille bord på restaurant, men virker som klin umulig fra pc. Irriterende. Fikk det til omsider med telefonen. Merkelige greier. Burde jo ikke være noe forskjell
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #9509 Skrevet 4 timer siden Sola de skrev (5 timer siden): Det er heller sjeldent her i gården også. Fytti rakkern de sølvguttene. Det er musikk for sjelen. - Ser på begravelsen til prinsesse Astrid. Så på jeg også og blir rørt. Veldig. Sola de skrev (20 minutter siden): Forsøker å bestille bord på restaurant, men virker som klin umulig fra pc. Irriterende. Fikk det til omsider med telefonen. Merkelige greier. Burde jo ikke være noe forskjell Kanskje stor pågang på nett? Håper det innfrir og smaker nydelig!
Sola de Skrevet 4 timer siden Forfatter #9510 Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Så på jeg også og blir rørt. Veldig. Kanskje stor pågang på nett? Håper det innfrir og smaker nydelig! Håper jeg en gang vil få overvære en av konsertene deres Hun hadde så mange barn! Visste kun om hun som satt ytterst og en av sønnene. Sikkert noe sånt Det skal være god mat der, så får satse på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå