Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 20:59 #9401 Skrevet onsdag kl. 20:59 Det håper jeg også, uten å hoppe og skvette tok jeg en stor møll med støvsugeren i kveld. Jeg ba um beklagelse og slukte den hel. Slemmen Hoppe.
Sola de Skrevet torsdag kl. 05:13 Forfatter #9402 Skrevet torsdag kl. 05:13 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Det håper jeg også, uten å hoppe og skvette tok jeg en stor møll med støvsugeren i kveld. Jeg ba um beklagelse og slukte den hel. Slemmen Hoppe. Ser på kjøkkenvinduet især, de der møllene. Har taklyset på der inne og hver kveld er det flere på utsiden av glasset. Bedre å ta den ,enn at den skal lage hull i klærne dine. 1
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 07:51 #9403 Skrevet torsdag kl. 07:51 Lager alle møll hull, mon tro? To nattkjoler har også fått hull og synger nok på siste nattasangen snart...
Sola de Skrevet torsdag kl. 08:56 Forfatter #9404 Skrevet torsdag kl. 08:56 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Lager alle møll hull, mon tro? To nattkjoler har også fått hull og synger nok på siste nattasangen snart...
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 08:58 #9405 Skrevet torsdag kl. 08:58 Er ikke så inni slikt jeg heller. Hullene er merkverdig små og like og på samme stedet, så da tenker jeg "MØLL"...
Sola de Skrevet torsdag kl. 09:06 Forfatter #9406 Skrevet torsdag kl. 09:06 Godstolen min Jeg ødela den enda mer da jeg forsøkte å fikse den. Den var kun løs foran i går. Så begynte jeg med det jeg fant her av verktøy. Flyttet et par måneder før jeg flyttet hit, meste av verktøyet mitt til boden og gjesterommet til søskenet mitt. Skulle bli hentet i fjor høst, men det har ikke skjedd. Søskenet mitt er bortreist og jeg brukte noen gamle lange skrujern til tvinge inn på ene siden for å få presset inn fronten på et eller annet vis. Jeg er alt for svak til å klare å holde nede, så fant fram noen lange skruer. Brukte drillen til å få dem på plass, men de splintret resten, så da jeg satte meg ned i den etterpå kjente jeg at setet gikk også. Så må enten ha ny stol eller lære meg til å like den andre som jeg har her. Den er ikke noe god å sitte i. Pleier å la besøkende få sitte i den, og de uffer seg også enkelte Jeg trenger noen til å montere en ny for meg også, da jeg ikke har styrke nok til å stramme skruer. Hvilket også ble et problem nå når jeg hadde fått løs alt sammen Får se hva jeg kommer fram til i løpet av dagen. Får sitte på kontorstolen min inntil da.
Sola de Skrevet torsdag kl. 09:07 Forfatter #9407 Skrevet torsdag kl. 09:07 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Er ikke så inni slikt jeg heller. Hullene er merkverdig små og like og på samme stedet, så da tenker jeg "MØLL"... Sikkert møll. Har hatt et par slike på noen plagg her jeg og. Fant en inne på badet. Tok å klasket den med et vått papir. Har dog kjøpt inn møllkuler, men har for å være ærlig glemt å plassere dem der de skal være, så da er man vel like langt.
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 09:10 #9408 Skrevet torsdag kl. 09:10 Jeg har vært etter dem med støvsugeren og det er ganske effektivt om en ser dem og treffer når en skal ta dem. De formerer seg dessuten fryktelig fort. Slutt med det!!!
Sola de Skrevet torsdag kl. 09:13 Forfatter #9409 Skrevet torsdag kl. 09:13 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har vært etter dem med støvsugeren og det er ganske effektivt om en ser dem og treffer når en skal ta dem. De formerer seg dessuten fryktelig fort. Slutt med det!!! håper den er død inni støvsugeren og ikke formerer seg inni den? Jeg skifter pose på min med ledning etter hver bruk. Bruker den når jeg har storrengjøring, så ikke så ofte og oppladbare ellers. Den tømmer jeg hver gang.
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 09:15 #9410 Skrevet torsdag kl. 09:15 Formerer seg inni? 😱 Det har jeg ikke tenkt på. SKRIIIIK og HYYYYL! *løpe av sted og skifte pose*
Sola de Skrevet torsdag kl. 10:01 Forfatter #9411 Skrevet torsdag kl. 10:01 Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): Formerer seg inni? 😱 Det har jeg ikke tenkt på. SKRIIIIK og HYYYYL! *løpe av sted og skifte pose* Skrik og hyl. Høres nesten ut som meg det. Iiiiiiiik! Var en gang og gikk tur med min mor. Sto plutselig midt blant mange kalver. Ikke hyl sa min mor. Klarte å holde kjeft heldigvis. Kalvene er søte de, men ikke når man står midt i en flokk 1
Sola de Skrevet torsdag kl. 14:25 Forfatter #9412 Skrevet torsdag kl. 14:25 Nye møbler bestilt Lommeboka mi gråter. Så unødvendig bare fordi jeg skvetter så jævlig av ingenting!
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 15:55 #9413 Skrevet torsdag kl. 15:55 Hva slags møbel ble det da...om vi får spørre?
Sola de Skrevet torsdag kl. 16:24 Forfatter #9414 Skrevet torsdag kl. 16:24 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Hva slags møbel ble det da...om vi får spørre? Nye spisestuestoler til spisebordet mitt. Kjøpte noen helt andre enn de jeg har, men det sier ikke deg noe. Kjøpte meg en ny lenestol også. Har vært en dyr sommer. Først røk oppladbare støvsugeren. Så ødela jeg spisestuestolene og nå lenestolen.
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 16:28 #9415 Skrevet torsdag kl. 16:28 Har du prøvesittet lenestolen da? Slikt er viktig å ta Stjerteline med på.
Sola de Skrevet torsdag kl. 16:51 Forfatter #9416 Skrevet torsdag kl. 16:51 Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Har du prøvesittet lenestolen da? Slikt er viktig å ta Stjerteline med på. Det har jeg faktisk 1
Sola de Skrevet torsdag kl. 17:00 Forfatter #9417 Skrevet torsdag kl. 17:00 Bodø/ Glimt skal møte Athletico Madrid, Borossia Dortmund, Lille og Lask på Aspmyra. Bayern Munchen, Club Brugge, Napoli og Lens borte. Hadde håpet på Liverpool, Real Madrid eller Paris Saint Germain, men den gang ei Trodde jeg skulle bite i stykker pennen min da Liverpools kamper ble trukket.
Sola de Skrevet 23 timer siden Forfatter #9418 Skrevet 23 timer siden Så var vi tilbake her ja God morgen. 1
Sola de Skrevet 20 timer siden Forfatter #9419 Skrevet 20 timer siden Har vært ute med søppelet, hentet avis og posten. Litt usikker på når det er postombæring denne uken. Har sett postbilen være her hver dag. Har dusjet og sett meg igjennom to laaange youtubevideoer. Er kjedelige greier å ikke få sove. Er så stille, så kan liksom ikke gjøre noe som bråker for mye heller. Trodde ikke avisbudet hadde vært her enda, for jeg har vært våken siden før 3, men var sikkert det som vekket meg da. Så kom månen og lyste på meg også
Sola de Skrevet 19 timer siden Forfatter #9420 Skrevet 19 timer siden Morgenens søteste øyeblikk. Sto utenfor her og ventet, da jeg hørte noen prate veldig eventyraktig og med et lite barn som satt i barnevogna. sikkert ikke mer enn halvannet, to år maks. Han lagde lyder og fortalte så innlevende. Må være en fornøyelse for ungen å bli lest til, til vanlig vil jeg tro. Ungen pratet i vilden sky også. Vanligvis så er jo folk ofte mer opptatt med å prate i telefonen, titte ned i telefonen mer enn de følger med på barnevognen når de går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå