Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Våknet. Registrerte at det var mørkt. Tenkte å nei. Lå litt og vridde meg i håp om å få sove. Så på klokken første gang. 04.22. Neste gang var den 04.35 :dåne:Begynner å bli slitsomt dette her!

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store ladedagen her i gården. Først hva skal jeg kalle den. Beredskapslommelykten Det er ladestasjon og den lyser mange retninger samtidig om man vil.  Den må lades med jevne mellomrom for å alltid være klar til bruk. Så var det fjernkontrollen til tv. Den var nesten helt tom for strøm. Telefonen var nede på 18 prosent og støvsugeren gikk også tom for strøm. Kan ikke huske sist jeg ladet fjernkontrollen. Mange måneder siden hvertfall. 

Siden jeg tydeligvis har fått ny livsstil søvnmessig sett, så spiser jeg frokost lenge før folk flest har stått opp også. Min mor er skikkelig forkjølet. Hoster og er nasal ut av en annen verden og har sovet lenge i dag. Snakket nettopp med henne og hun spiste frokost nå. I morgen skal hun egentlig i et selskap. Er bare å droppe å dra med god samvittighet sa jeg. Hadde jeg gladelig gjort :ler: Skyr alltid unna slike, så godt det lar seg gjøre. Ikke min greie. Alt for stivt og falskt. 

Fikk matlevering i sted. Blir ovnsstekt laks med agurksalat, potet, rømme og tyttebær til middag i dag :spise: 

• Liker 1
Skrevet

Høres godt ut det. :)  Jeg skal ha rekesmørbrød i flertall snart og blir god og mett av det.
TV-fjernkontrollen min går også lenge mellom hver lading. Prima kvalitet sikkert. ;) 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

Høres godt ut det. :)  Jeg skal ha rekesmørbrød i flertall snart og blir god og mett av det.
TV-fjernkontrollen min går også lenge mellom hver lading. Prima kvalitet sikkert. ;) 

Sikkert :ler:  Reker :spise: Det er snadder det :spise: 

• Liker 1
Skrevet

Lufta er helt ute av ballongen i dag. Tror jeg sovnet av stående i går kveld. Skulle kle av meg og tror jeg sovnet av et øyeblikk :risterpåhodet: I dag har jeg vasket en maskin med kokevask. Skulle droppet det. Skulle egentlig til fysioterapeuten, men merket jeg hadde problemer med å få klesvasken hengt opp til tørk, så avbestilte. Skal heller over helgen istedet for. 

• Hjerte 1
Skrevet

Greit at en kan avbestille og selv bestemme når eller om en kan til timer. Ta vare på deg selv i helga. :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Greit at en kan avbestille og selv bestemme når eller om en kan til timer. Ta vare på deg selv i helga. :) 

Når man er pasient fra før, får man raskt time. Er verre med dem, som skal dit for første gang. Det er laaaaaaange ventelister.  Takk. Skal det. Skal ikke gjøre noe mer i dag. Sitter og halvsover i stolen min. 

Skrevet

Det skal jeg også gjøre straks, for søvnen fortsetter å tøyse hos meg.
Var veldig varmt ute i natt også. Fremdeles ikke helt høst her. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Det skal jeg også gjøre straks, for søvnen fortsetter å tøyse hos meg.
Var veldig varmt ute i natt også. Fremdeles ikke helt høst her. 

Her bøttet det ned i natt. Har vært rimelig vått i mange uker nå. Håper du får sovet til natten :klem: 

• Liker 1
Skrevet

Fikk tilsendt noe stjernetegn- greier av Bestemor. Har sittet og lest i det. Veldig interessant lesning. Kjenner meg veldig godt igjen i mitt stjernetegn hvertfall. Morsomste er å lese hvordan ens stjernetegn er i forhold til andres. Søskenet mitt er mitt stjernetegns rake motsetning eller hva man skal si. Det kan man trygt si. Trengte ikke lese noe bok for å skjønne det :ler: Interessant å lese tolkninger av diverse. 

Skrevet
Sola de skrev (2 timer siden):

Her bøttet det ned i natt. Har vært rimelig vått i mange uker nå. Håper du får sovet til natten :klem: 

Ikke noe regn her, men jeg skulle bare "strekke litt på beina" tidlig kveld...og sovnet til nå. :) Det gjorde godt, 
men det betyr at jeg ikke får sovet utover natta...akk ja, da blir det annerledes i natt også. Søvn er søvn, uansett. 

Jeg har kommet frem til at folk er forskjellige, selv om de har samme stjernetegn. Noe er likt, men resten er diverse. 
Personlig måtte jeg jo bli skikkelig voksen før jeg kunne finne meg selv i alt sammen, men mye stemmer. 
Innrømmer det. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Ikke noe regn her, men jeg skulle bare "strekke litt på beina" tidlig kveld...og sovnet til nå. :) Det gjorde godt, 
men det betyr at jeg ikke får sovet utover natta...akk ja, da blir det annerledes i natt også. Søvn er søvn, uansett. 

Jeg har kommet frem til at folk er forskjellige, selv om de har samme stjernetegn. Noe er likt, men resten er diverse. 
Personlig måtte jeg jo bli skikkelig voksen før jeg kunne finne meg selv i alt sammen, men mye stemmer. 
Innrømmer det. 

Jeg våknet alt for tidlig i natt igjen. Forsøkte å sove videre, men det ble det, så, som så med. Søvn er søvn ja.

Jeg kjenner meg godt igjen i mitt eget. Det interessante var å lese om hvem som vil matche en selv best. Jeg fant ut at de matchene for meg, har passet best i vennskap og ikke i forhold, selv om eksene mine faktisk tilhører disse tegnene, men :risterpåhodet: Ikke for meg. Lurer litt på om ens beste match sånn egentlig kanskje vil være noen med samme stjernetegn som en selv er. Men da vil det kanskje gå en kule varmt av og til :vetikke:

Skrevet

"Før i tiden" var det artig å tilfeldig spørre nye bekjente karer om hvilket stjernetegn de hadde. Mange visste det ikke og en la seg i selen for å finne ut alt om dem via bøker. I ettertid ser jeg vel at de fleste kan ha basisgreiene til felles, men utpeker de personlige tingene i sine spesielle retninger...og det er jo til å leve med om en absolutt vil av andre årsaker, men jo...det finnes nok folk som en passer bedre med enn andre. Jeg har bare ikke funnet dem ennå...og ikke leter jeg heller. Det er nok årsaken. 🤣

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

"Før i tiden" var det artig å tilfeldig spørre nye bekjente karer om hvilket stjernetegn de hadde. Mange visste det ikke og en la seg i selen for å finne ut alt om dem via bøker. I ettertid ser jeg vel at de fleste kan ha basisgreiene til felles, men utpeker de personlige tingene i sine spesielle retninger...og det er jo til å leve med om en absolutt vil av andre årsaker, men jo...det finnes nok folk som en passer bedre med enn andre. Jeg har bare ikke funnet dem ennå...og ikke leter jeg heller. Det er nok årsaken. 🤣

Det tror jeg ikke at jeg noen gang har spurt om. Får årlig varsel om ene av mine har bursdag. Så vet det er i krepsen tror jeg. Andre sa han var fisk. Visste de ikke hvilket stjernetegn de var? Rart :ler: Er nok samme årsak her også er jeg redd :ler: Tenker av og til at det kunne vært kjekt, men så slår jeg det like raskt i fra meg igjen. 

Skrevet

Når man leser veldig feil. Jeg var på vei til bussen. Fikk melding. Der sto søskenet mitt skulle bli kjørt av forelderen til venn. Jeg leste fullstendig feil og spurte om det var ny kjæreste. Antok vedkommende hadde overnattet hos søskenet mitt. Foreldreren er på alder med bestemor :skratte: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sagt dette før i full offentlighet her inne, så det har jeg tenkt å holde: jeg er ufrielig og skal ikke gifte meg,
eller bo sammen med noen i dette livet. Dette har jeg med letthet tenkt å holde. Så vet du det også.
Hilsen einstøingen Hoppe...:nigo: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Jeg har sagt dette før i full offentlighet her inne, så det har jeg tenkt å holde: jeg er ufrielig og skal ikke gifte meg,
eller bo sammen med noen i dette livet. Dette har jeg med letthet tenkt å holde. Så vet du det også.
Hilsen einstøingen Hoppe...:nigo: 

Jeg er jo styremedlem i klubben din, så har ingen slike planer selv heller :ler: Har aldri følt for det behovet, som mange har om at de må gifte seg. Hodet mitt tenker heller. Hvorfor det egentlig. Bedre å være sammen av fri vilje, fordi man ønsker det, i stedet for et papir som tvinger en til å være sammen.Trenger ikke så mange merkelapper egentlig.  Jeg har full forståelse at de fleste andre ikke ser på på samme måte, men det får så være :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Har fått handlet. Ser det er stor forskjell på min matkurv i dag og de bak meg i køen. De handlet vel hvordan skal jeg si det. Mer voksent :ler: Mørk sjokolade liksom. Det kunne jeg ikke kjøpt :ler: Og sennep med sær smak :spy: Ok, så er jeg kresen. Er vel heller der det ligger :nikke: 

Skrevet

Du er særpreget og uvanlig vil jeg si. Et skikkelig samleobjekt verdig i min private klubb. :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

:gjesp: God morgen. Ligger og lurer på hva jeg skal ta meg til. Kjeder meg. Søvn er glemmesak. Er søndag så må ta mer hensyn til mine naboer. Så stille overalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...