Sola de Skrevet 27. juli Forfatter #9221 Skrevet 27. juli Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Hva kan dette være for noe mon tro? Binde fluer og selge? Ja! Nei. Men kan bli for lett å finne ut hvor og når jeg er der, så forteller kanskje heller om det etterpå 1
Sola de Skrevet 27. juli Forfatter #9222 Skrevet 27. juli Ny uke og det at jeg våkner midt i natten er tilbake. Føler hele dagen er gått, men sånn er det når man er oppe i 4 tiden. Spiste frokost klokken 5, så er middagssulten Irriterer meg over at såkalt nyere behandlingsmåter ikke blir dekket av helfo. Er en jeg har tenkt å gjennomgå, som er nokså dyr. Må betale hvert øre selv. Men om den virker
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli #9223 Skrevet 27. juli *sette seg stille ned og vente på hoppdateringer*
Sola de Skrevet 27. juli Forfatter #9224 Skrevet 27. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): *sette seg stille ned og vente på hoppdateringer* Det vil ta sin tid. Etter hva jeg har forstått, så må jeg følges opp av fysio samtidig og hun er på ferie, så må vente til hun er tilbake. Er noen øvelser jeg må gjøre samtidig. Enten så vil det ha virkning eller, så vil det ikke ha virkning, men da er det i alle fall prøvd det også. 1
Sola de Skrevet 28. juli Forfatter #9225 Skrevet 28. juli Lagde ripssyltetøy i sted. Telefonen ringte. Var min mor. Spurte hva jeg gjorde. Lager ripssyltetøy. Smakte du på det rabarbrasyltetøyet du fikk. Rabarbrasyltetøyet Det har jeg helt glemt av Sa det smakte godt på brunost. Hvilket det sikkert gjør også Får smake på det i morgen
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #9226 Skrevet 28. juli Ja, mitt smakte godt kan jeg huske. Sånn hjemmelaget blandingssyltetøy kan også bli veldig godt.
Sola de Skrevet 29. juli Forfatter #9227 Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Ja, mitt smakte godt kan jeg huske. Sånn hjemmelaget blandingssyltetøy kan også bli veldig godt. Jeg pleide å blande jordbær med rabarbra før i tiden. 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli #9228 Skrevet 29. juli Å kunne lage sitt eget gode syltetøy er gull verdt.
Sola de Skrevet 29. juli Forfatter #9229 Skrevet 29. juli Nå har jeg hatt matlevering hver dag pga jeg ikke får melk. Dro på rema. Der var det knapt noe melk igjen. Meieriet må ha problemer
Sola de Skrevet 29. juli Forfatter #9230 Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Å kunne lage sitt eget gode syltetøy er gull verdt. Beste som er. 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli #9231 Skrevet 29. juli Må lage meg en ny bestilling så jeg får ferskt brød til fredag...og med helgekos i pakka.
Sola de Skrevet 29. juli Forfatter #9232 Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Må lage meg en ny bestilling så jeg får ferskt brød til fredag...og med helgekos i pakka. Jeg har fått brød hver dag med matleveringen, i tillegg kjøpte jeg rundstykker på rema, så har halve fryseren full av brødvarer nå. Håper det snart kommer mer melk i butikkene igjen. Aldri vært borti før at det er knapt med melk.
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli #9233 Skrevet 29. juli Ikke stått noe i de lokale nyheter der du holder til?
Sola de Skrevet 29. juli Forfatter #9234 Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Ikke stått noe i de lokale nyheter der du holder til? Finner ingen ting. Eneste er om at det er problemer med å få tak i iskaffe flere steder i landet. Synes det var lite av både fløte, matfløte, rømme også. Meny hadde ikke melk hverken i dag, i går og mandag. Rema hadde noen få pakker. Jeg kjøpte dem.
Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #9235 Skrevet 30. juli Dette profilbildet ble bare rart. Ikke meg 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli #9236 Skrevet 30. juli Sola de skrev (13 minutter siden): Dette profilbildet ble bare rart. Ikke meg Det ligger identitet i visse bilder som en er vant til å se.
Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #9237 Skrevet 30. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det ligger identitet i visse bilder som en er vant til å se. Tiden er moden for endring fant et for noe jeg er litt for opptatt av for tiden
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli #9238 Skrevet 30. juli Ok. Det blir som det blir. Lykke til i jakten på deg selv.
Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #9239 Skrevet 30. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ok. Det blir som det blir. Lykke til i jakten på deg selv. Fascinerer meg stort over isfjell. Litt som oss mennesker. Under overflaten ligger så vesentlig mye mer enn hva man først ser
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli #9240 Skrevet 30. juli Sola de skrev (Akkurat nå): Fascinerer meg stort over isfjell. Litt som oss mennesker. Under overflaten ligger så vesentlig mye mer enn hva man først ser Ja, det har du helt rett i...og jeg har sett når de "kalver" og når de plutselig kommer i bevegelse og velter så oppe blir nede og undersiden kommer opp i lyset. Slik kan også mennesker endre seg. Kan bli skummelt, men er også fascinerende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå