Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Antagelig. De var ikke egentlig barnevennlige de der, men de bidro til å utvide fantasien. 🤡

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Antagelig. De var ikke egentlig barnevennlige de der, men de bidro til å utvide fantasien. 🤡

Det kan jeg godt tenke meg :ler: 

Skrevet

Tror det er grunnen til at min fantasi er teleskopisk og kan dras i mange retninger. :nigo: 

• Hjerte 1
Skrevet

God morgen :gjesp: i dag var klokken bare litt over 2 :risterpåhodet:

Skrevet

Lå våken i et par timer før jeg sovnet igjen. Tror det var en sykebil utenfor her. Hørtes slik ut ut av hva jeg overhørte. Håper det går bra med nå hvem enn det var. 

Nå er det stille før stormen. Storinnrykk hvert øyeblikk. Har hatt matlevering i morges igjen. Måtte ha noe å servere til kaffen. 

Er som om været plutselig har snudd tvert om Etter en uke med varme, er det plutselig nordavind og heller kaldt ute. Skal på restaurant, så lurer på hva jeg skal kle på meg. Blir kanskje for kaldt uten jakke, men er likevel for varmt til å ha på seg jakke :klo: Hva skal jeg gjøre med håret mitt. Det peneste er vel alternativet jeg helst unngår :ler: 

• Liker 1
Skrevet

:( Jeg er kresen.. Må alltid sjekke menyene på forhånd for å finne noe jeg liker sånn halvveis. Skal spise et sted i morgen, hvor de har endret menyen :dåne: Fant ikke noen av rettene jeg har pleid å bestille der. Merker kresenheten min ble med et veldig skeptisk :ler: 

Skrevet

Nesten bare kjøtt på menyen. Også oksekjøtt. Det kan jeg ikke spise ute blant folk uten å fornærme noen. Hjemme kan jeg sitte å pirke i det, men ikke ute blant folk. Har så veldig aversjon mot mye kjøtt. Pleier stort sett kjøpe fisk ute, for å være safe. 

Skrevet

Jippi! :juhu: Jeg sov i 6 timer i natt :mynona:Det er vel et par uker siden sist!

• Liker 1
Skrevet

Dagens antrekk er hva jeg hadde på meg på 17 mai. Sier vel fint lite. Vurdere å ha på meg bukse, men kjekt å pynte seg litt av og til. Mener å erindre at jeg hadde matchende ørepynt, men hvor har jeg forlagt dem hen :vetikke: Husker jeg skulle legge dem et lurt sted..

Skrevet

...men kan dere ikke finne et sted med god fisk da? Bra spiseplasser pleier å kunne tilby begge deler og vel så det. :vetikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

...men kan dere ikke finne et sted med god fisk da? Bra spiseplasser pleier å kunne tilby begge deler og vel så det. :vetikke: 

Fant en annen rett uten kjøtt i takk og lov. Var koselig. Var veldig varmt ute selv med nordavind. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Godt å høre at Sola fikk det bra på byen. :nikke:  Jeg sitter her og ser på matbilder fra utesteder her hvor jeg bor og kunne ha tenkt meg flere, men da må jeg dit og det er ikke aktuelt. Altfor sommerlig og varmt for meg der ute. . .men nydelige matbilder er det uansett. 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Godt å høre at Sola fikk det bra på byen. :nikke:  Jeg sitter her og ser på matbilder fra utesteder her hvor jeg bor og kunne ha tenkt meg flere, men da må jeg dit og det er ikke aktuelt. Altfor sommerlig og varmt for meg der ute. . .men nydelige matbilder er det uansett. 

Var koselig :nikke: Skal på flere steder neste ukene, så blir sikkert å sitte med nesa i menyen flere ganger og lete febrilsk etter noe jeg kan få ned. 

• Hjerte 1
Skrevet

Det blir helt sikkert supergodt og skaper minner (ta bilder for ettertiden?) for vintermånedene. :nikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Det blir helt sikkert supergodt og skaper minner (ta bilder for ettertiden?) for vintermånedene. :nikke: 

Gir hvertfall litt inspirasjon i matveien. Er så vanvittig matlei, at trenges sårt. 

Skrevet

Skjønner. :) Håper at du finner noe riktig godt noe. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (18 timer siden):

Skjønner. :) Håper at du finner noe riktig godt noe. 

Det gjør jeg sikkert :nikke: 

Skrevet

Søskenet mitt har bestått en viktig eksamen med glans! Stolt storesøster :juhu: 

• Liker 1
Skrevet

Drømte i natt at jeg hadde kjøpt bolig i min hjembygd. I midten av bygda. Første jeg tenkte da jeg våknet var, hvorfor i alle dager der, og hvorfor min hjembygd overhodet.  Kommunen ja, greit, men ikke hjembygda. Tenker det kan bli kjekt å bo nærmere alt og alle, men jeg lever jo et ganske anonymt liv i byen. Å bo hvor alle kjenner alle og ikke minst har en mening om alt og alle kan bli en utfordring kjenner jeg :ler: 

Skrevet

Den ser jeg. En kan velge tett på av og til, men hjemmet må ha grei avstand til fred og frihet fra fortid. :nikke: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...