Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

I know. Snu seg rundt en gang eller to og støvet ligger som en nydelig hinne over alt igjen. :sukk: 

Jepp. Akkurat slik er det. Noen dager, om det har vært vindstille lenge, for så komme mye vind, så er det som leiligheten blir teppelagt av støv. Er gamle luftekanaler i alle rom her. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til kjemper jeg kampen og tenker at DU SKAL IKKE VINNE! ...men det gjør det jo, for det slutter jo aldri
...så da slapper jeg av og leker husmorkul som ikke bryr seg så mye. :nigo: Hippi-Hoppi! 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Av og til kjemper jeg kampen og tenker at DU SKAL IKKE VINNE! ...men det gjør det jo, for det slutter jo aldri
...så da slapper jeg av og leker husmorkul som ikke bryr seg så mye. :nigo: Hippi-Hoppi! 

Hahaha :ler: Skal ha meg en skikkelig runde her med støvsugeren etterpå. Skal legge sammen klær først. Akkurat nå lytter jeg på musikk. Denne er på nå i ørene mine 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skulle vært henting av E- avfall, slik som resten av ens søppel. Får fylle opp ene boden min med e- avfall her også. Da jeg bodde i første leiligheten der jeg bodde før, så fylte jeg opp hele kjellerboden med ødelagte printere, dvd- spillere, støvsugere og den slags. Fikk kastet alt det, da jeg flyttet inn i større leiligheten der, men da startet en ny samling seg veldig raskt :bond: Jeg hadde ikke turt å kaste gamle pcer og telefoner, så dere skulle sett samlingen av slikt. Nå har jeg heldigvis bare denne støvsugeren og et kamera her da, som er av e- avfall. Kameraet virker, men jeg har enten kastet eller fullstendig forlagt laderen til det. Får se om jeg finner det her et eller annet sted. Var så mye, som gikk med i dragsuget under flyttingen hit.

Synes det er litt rart å bo så nærme der man bodde i mange år. Når jeg alltid har flyttet før, så har det vært såpass langt avsted at det ikke har vært naturlig å bruke samme butikkene og slikt. Her kan jeg fint gjøre det. Bor ikke så fryktelig langt unna der jeg bodde, men :risterpåhodet: Kjører forbi gamle hjemmet mitt hver gang jeg tar bussen den veien. Føler liksom ingenting for det stedet. Var bare glad for å flytte derfra. Ferdig er vel ordet jeg leter etter. 

Endret av Sola de
  • Liker 1
Skrevet

Tømmer du pc`er og telefoner etc. før du kaster det? Jeg har også en haug med ting
som jeg er litt nervøs for å kvitte meg med grunnet trang til privatliv... :sukk: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Tømmer du pc`er og telefoner etc. før du kaster det? Jeg har også en haug med ting
som jeg er litt nervøs for å kvitte meg med grunnet trang til privatliv... :sukk: 

Jeg gjorde det på siste pcen, men de før hadde enten sluttet å virke, gått i svart, gått i oppløsning osv før jeg fikk gjort det. Telefonene var alt på, men de virket ikke mer :dåne: Knekkebørre her på forumet, sa man kunne levere på avfallstasjonen, så gjorde det. Var usikker på om det var trygt, så hadde ikke gjort det før. Kunne ikke fortsette å samle på gamle pcer og telefoner.

• Nyttig 1
Skrevet

Synes tiden snegler seg sakte avsted i dag :dåne: Venting og spenning for kampen i kveld. Tenk om Norge skulle slå England. Tør nesten ikke å håpe for mye. Men tenk om det skulle gå :dåne: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (40 minutter siden):

Synes tiden snegler seg sakte avsted i dag :dåne: Venting og spenning for kampen i kveld. Tenk om Norge skulle slå England. Tør nesten ikke å håpe for mye. Men tenk om det skulle gå :dåne: 

Samme her! Håper virkelig det går rette veien! :hoppe:Men, tør ikke håpe for mye jeg heller 😊

Skrevet

Huff...jeg bare sier det jeg. Huff og huff så spennende, selv i meg som ikke er frelst på sånt. En blir sugd inn... :flagg: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...