Sola de Skrevet 7. juni Forfatter #9021 Skrevet 7. juni Daryl Dixon skrev (17 timer siden): Googlet frokostserviset ditt, veldig søtt! Skal kjøpe et par gymsokker til deg jeg, som du kan bruke i dusjen så du slipper å gli igjen. Det er supersøte Jeg liker så godt lundefugl Vakre vesen. Hadde trengt det. Ene kneet mitt var ikke blid for å måtte gå i trapp i går, så antar jeg har trigget gamle skader, som tidvis lar meg få kjenne på seg. I dag har jeg med vilje kledd på meg pyjamas, for at jeg ikke skal få noen ideer, om skal bare gjøre ditt eller datt. Hviledag 1
Sola de Skrevet 9. juni Forfatter #9022 Skrevet 9. juni Skulle ut med søppel i øsende pøsende regnvær. Gikk en annen vei enn jeg pleier, for å unngå å bli så alt for våt. Fant et bilde på en vegg. Må være originaltegning av bygningen her. Tok meg en liten runde i etasjene og ganske riktig fant en slik i hver etasje. Det mest interessante for min del, er noe jeg egentlig visste. Det jeg har, som soverom nummer 2 har ikke alltid vært en del av denne leiligheten. Lurer på hva, som var der opprinnelig. Står ingenting oppført på tegningen. Kjøkkenet mitt er ved siden av dette rommet. Badet mitt ser ut til å ha vært dobbel størrelse en gang i tiden. Det kan forklare en del ting. Nå ser det egentlig ut, som et rom, som bare har blitt slengt inn, for å ha et bad. Virker, som naboen min har halve badet mitt Om dere hadde sett badet mitt, så hadde dere skjønt hva jeg mener. Er interessant å se på gamle hustegninger 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni #9023 Skrevet 9. juni Enig i det. Egentlig hadde jeg gjerne gått på visning i gamle, store bygg...krinkler og kroker, loft og kjeller...helt alene, med nøkler til ALT! God bedring til Sola vår. 1
Daryl Dixon Skrevet 9. juni #9024 Skrevet 9. juni Sola de skrev (På 7.6.2026 den 13.56): Det er supersøte Jeg liker så godt lundefugl Vakre vesen. Hadde trengt det. Ene kneet mitt var ikke blid for å måtte gå i trapp i går, så antar jeg har trigget gamle skader, som tidvis lar meg få kjenne på seg. I dag har jeg med vilje kledd på meg pyjamas, for at jeg ikke skal få noen ideer, om skal bare gjøre ditt eller datt. Hviledag Lurt! Håper det er bedre i dag. Dusjen er ikke et egnet sted å falle, kan bli både smertefulle og pinlige situasjoner av det. 1
Sola de Skrevet 9. juni Forfatter #9025 Skrevet 9. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Enig i det. Egentlig hadde jeg gjerne gått på visning i gamle, store bygg...krinkler og kroker, loft og kjeller...helt alene, med nøkler til ALT! God bedring til Sola vår. Å Hoppe Hadde jeg bare kunne spist de der. Hadde meg en liten klagesang tidligere i dag over å ikke kunne spiste beste i verden å spise. Er jo det jordbær alltid var for meg. Så lenge det hadde jordbærsmak, så spiste jeg det. Før jul fikk jeg servert en dessert, som skulle bære bringebærsaus. Kjente med en gang jeg fikk noen dråper på tunga, at det der var jordbær. Innen jeg fikk spyttet ut og skyllet munnen min pluss stappet i meg alt jeg hadde tilgengelig av allergimedisiner, så var halsen min blitt raspete. Så må bare holde meg langt unna. Jeg har ikke gått, så mye på oppdagelsesferd i andre områder enn hvor jeg har grunn for å gå. Føler liksom, jeg ikke har noe å gjøre de andre stedene
Sola de Skrevet 9. juni Forfatter #9026 Skrevet 9. juni Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Lurt! Håper det er bedre i dag. Dusjen er ikke et egnet sted å falle, kan bli både smertefulle og pinlige situasjoner av det. Er helt bra igjen. Var nok bare forslått, samt fått noen strekker osv. Er ikke helt vanligdags for meg å gå i spagaten samt ha piruettiske vridninger Var veldig forsiktig da jeg skulle i dusjen igjen første gangen. Nesten som jeg sørget for å stå støtt med en fot, før jeg våget å løfte den andre. Har hatt meg noen nestenfall der inne. Derav dusjmatten. 1
Daryl Dixon Skrevet 9. juni #9027 Skrevet 9. juni Sola de skrev (12 minutter siden): Er helt bra igjen. Var nok bare forslått, samt fått noen strekker osv. Er ikke helt vanligdags for meg å gå i spagaten samt ha piruettiske vridninger Var veldig forsiktig da jeg skulle i dusjen igjen første gangen. Nesten som jeg sørget for å stå støtt med en fot, før jeg våget å løfte den andre. Har hatt meg noen nestenfall der inne. Derav dusjmatten. Så bra! Hørtes ut som om du var heldig da, som ikke skadet deg. 1
Sola de Skrevet 9. juni Forfatter #9028 Skrevet 9. juni Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Så bra! Hørtes ut som om du var heldig da, som ikke skadet deg. Jeg har en del skader i den foten med alle vridningene, så var redd jeg hadde forverret noen av dem, men gikk heldigvis bra 🙏 1
Sola de Skrevet 11. juni Forfatter #9029 Skrevet 11. juni Hørte We built this city av Starship på radioen. Jeg har lest alle bøkene til Harlan Coben, og den sangen blir nevnt noen ganger i bøkene hans om Myron Bolitar og Win. De mente det måtte være dårligste rockelåten noen gang laget. Så mye trivia man husker fra bøkenes verden Mener å erindre en gang, den ene var i trøbbel. Sikkert Myron, at den andre spilte denne i bilen for å la den andre vite at de var der uten å la de andre vite det. Himmel Skulle gjerne lest flere bøker om de to merker jeg 1
Sola de Skrevet 13. juni Forfatter #9030 Skrevet 13. juni I dag har jeg vært og handlet på coop extra. Liker den der prinsessestangen de har der For noen lørdager siden var jeg der og skulle handle, og en sur gammel dame var fly forbanna på unge jenta i kassen, for at de ikke hadde fått inn prinsessestang. Som om det var hun i kassen sin feil Kjøpte også en boks med reker, så ble rundstykke med reker, majones, sitron og agurk til frokost 1
Sola de Skrevet 13. juni Forfatter #9031 Skrevet 13. juni Sitter og tenker på to små barn i familien i gamle dager. På hver sin side av slekten. Ene broren til bestefar ble bare 7 år. Minste broren til oldemor ble 9 år. De døde begge av sykdommer, som de i dag ville fått hjelp med og kunne vokst opp og levd livene sine. Så urettferdig. Så tenker jeg videre at er det mange steder den dag i dag, hvor folk dør av sykdommer, som de ikke burde dødt av. Vi lever i en så priviligert del av verden. Ting vi tar for gitt er bare folk andre steder, knapt tør å drømme om. Bare det å ha rent vann. Eller vann overhodet. Vi sløser enormt med vann i dette landet vårt. Gudene vet vi har mye av det, men vi tar det for gitt.
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni #9032 Skrevet 13. juni Jeg stopper opp og takker høyt for alt av basisvarer som ikke er en selvfølge og jeg setter veldig pris på det.
Sola de Skrevet 14. juni Forfatter #9033 Skrevet 14. juni Jeg måtte bruke tørketrommelen i dag. Den brukte nesten to timer, men fikk tørket klærne. Var bukser. Fungerer ikke nå på denne tiden av året å tørke dem på stativ. Bruker jo evigheter. Om vinteren er klesvasken nesten tørr i løpet av noen timer, men ikke nå. Den er så lunefull den tørketrommelen. Skulle gjerne tørket resten av klesvasken også i tørketrommelen, men feilmeldingen kommer opp etter 10 minutter. Bunnfilteret er helt rent. Ingenting i det. Reststarter og på nytt igjen feilmelding etter nye 5 eller 10 minutter, alt etter hva den er i humør til Drittmaskin! Fant noen kjoler i en hylle. Sola har herjet med den ene av dem. Får se hvor ille det er når den er tørr blitt. Kanskje jeg kan farge den Den er i lys grønn egentlig. Får samle opp noen plagg med flekker, som ikke går bort osv, og farge dem marineblå eller noe 1
Sola de Skrevet 15. juni Forfatter #9034 Skrevet 15. juni Bestemor fortalte noe, om da jeg var veldig liten, og noen barn la skylden på meg. Vanligvis var jeg halvveis eller helt uskylding, men ikke denne gangen. Sa bare til bestemor at jeg ikke husket det, men joda. Jeg var skyldig Husker jeg løp hjem og gjemte meg under sengen min. Det var tegn nr 1 på at jeg hadde gjort ugagn. Var hos fysioterapeuten i dag. Skulle ta heisen der og inn kom noen, som var så høy at håret ble bøyd av taket. Jeg er høy, men for en gangs skyld ble jeg liten i forhold. Det var en ny opplevelse Høres kanskje rart ut, men når man er like høy, som fleste menn er, og ofte høyere også, så blir det rart å bli liten dame for en gangs skyld. Har forresten blitt svakere 😕 Tok noen tester i dag. Det visste jeg jo egentlig. Sier det bare. Om du noen gang skal gå ned i vekt. Tren styrke. Er så viktig for å opprettholde muskulatur. Jeg gjorde det ikke, og ble så svak. Er så pinglete Virker, som det er klin umulig å få tilbake muskulaturen Skulle vært like lett å bygge muskler, som å miste dem. 1
Sola de Skrevet 20. juni Forfatter #9035 Skrevet 20. juni Hva man drømmer om. I natt, så drømte jeg at min da 14 år gamle hund, hadde fått valper. 6 stk. 3 av hvert kjønn. Hun var jo så gammel, så jeg var svært bekymret for om hun ville overleve, samtidig, som jeg var detektiv, for å finne ut hvordan det kunne skjedd. Viste seg hun hadde vært med mitt søsken på besøk et par måneder tidligere og der hadde det vært en hannhund også. Jeg beholdte en valp visst nok. Hunden min ble 14, 5 år, så hadde nok tatt knekken på henne å bli drektig så sent i livet. Hadde nok sikkert vært bedre da hun var yngre. Kunne blitt en fin blanding. Norsk buhund og norsk elghund 1 1
Sola de Skrevet 20. juni Forfatter #9036 Skrevet 20. juni Stjernetopp. Jada, vet det ikke er jul enda, men jeg tenker jul hele året jeg, så da blir det stjernetopp til juletreet- prat nå. Den jeg har brukt siste årene, var for tung for treet. så jeg måtte avstive treet, for å få den på. Så skulle stjerna av igjen etter jul og jeg ødela hele stjerna, da jeg skulle få den av. Så jeg må ha ny stjernetopp til juletreet. Men jeg finner ingen jeg liker Er lys i den jeg har. Liker det. Synes det blir så kjedelig med en dings uten lys i. Da kan jeg like gjerne ha et juletre uten stjernetopp. Den ødelagte stjerna fant jeg i dag. Jeg tenkte å fikse den, men ser jeg bare ødelegger mer enn jeg fikser 😕 1
Sola de Skrevet 20. juni Forfatter #9037 Skrevet 20. juni Ser ut av vindu. Lyst ute. Skulle gjerne vært slik hele året for min del
Sola de Skrevet 21. juni Forfatter #9039 Skrevet 21. juni Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Mørkt om tre cm her. Natta. Håper du fikk sovet godt 1
Sola de Skrevet 21. juni Forfatter #9040 Skrevet 21. juni Jeg er av dem, som pleier å se youtube- videoer i høy hastighet uten lyd, så nå sto lyden på og jeg skvatt over å høre stemmene til folk jeg har sett videoene til i flere år, uten å høre dem før. En var såååå grov i stemmen. Har egentlig aldri tenkt over hvordan folk snakker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå