Sola de Skrevet 14. juli Forfatter #9121 Skrevet 14. juli Atter en natt med nesten ikke søvn Våknet i 4- tiden. Har allerede støvsuget leiligheten Får bare våge seg. Trådløse bråker ikke like mye, som den med ledning likevel. I dag, så må jeg få ryddet litt. Venter sommergjester og plutselig var det ikke lange tiden igjen til å få ryddet på Typisk det der. Husker jeg tenkte for et par uker siden at det fremdeles var laaaaaang tid
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #9122 Skrevet 14. juli Takk, der fikk jeg en dytt i ryddeiveren min som hadde tatt pause. Jeg skal i gang, selv om jeg ikke venter besøk. Hurra for Sola vår!
Sola de Skrevet 14. juli Forfatter #9123 Skrevet 14. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takk, der fikk jeg en dytt i ryddeiveren min som hadde tatt pause. Jeg skal i gang, selv om jeg ikke venter besøk. Hurra for Sola vår! Har ikke begynt enda Utsetter og utsetter. Nå er det jo sol på vinduene mine, så da utgår støvtørking der Gidder ikke i dag er vel ordene jeg leter etter. Må få det gjort i morgen da. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #9124 Skrevet 14. juli Tror det kan ha med varmen å gjøre den utsettingen. Har den her også. 1
Sola de Skrevet 14. juli Forfatter #9125 Skrevet 14. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tror det kan ha med varmen å gjøre den utsettingen. Har den her også. Ja, vi får si det sånn 1
Sola de Skrevet 15. juli Forfatter #9128 Skrevet 15. juli Dagens planer er klesvask. Venter egentlig bare på at tiden skal gå, så jeg kan sette på en maskin uten å vekke hele bygningen. Så må jeg vaske badet, tørke støv, støvsuge og vaske gulvene. Får se hvor langt jeg kommer. 1
Sola de Skrevet 15. juli Forfatter #9129 Skrevet 15. juli Klesvask er godt i gang. Maskin nr 1 er snart ferdig. Var mer kokevask enn jeg først trodde, så blir 2 maskiner med det. Har sovet lite og ingenting i over en uke nå. Er så adrenalinsfull eller hva jeg skal beskrive det som. Matlysten er som blåst vekk også Har vært veldig matlei siste ukene. Skal bli fint med sommerbesøk. Da spises det mer ute og man får mer inspirasjon i matveien. Trenges virkelig nå. Jeg har i lang tid bare huket av på mest bestilte matvarer når jeg har matlevering, da jeg ikke har lyst på noe som helst. Eier ikke store matinteressen i utgangspunktet. Skjønner mat for mange er en lidenskap, men har aldri vært det for meg. Interesserer meg ikke for det. Er ikke noe god kokk heller. Tror det at jeg ikke legger sjelen min i rettene er årsaken. For å si det slik, så smaker maten bestemor lager noe helt annet enn når jeg lager den
Sola de Skrevet 15. juli Forfatter #9131 Skrevet 15. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Bestille god mat levert på din dør? Fikk matlevering i går, men var liksom bare melk og slikt. Har egentlig alt jeg trenger, men likevel ikke noe jeg vil ha. Er fullstendig matlei. Er det av og til, men lenge siden det har vært så langvarig som nå. Hjelper jo heller ikke at jeg har kryssreaksjon på pollen, på det meste av frukt og grønt for tiden, så er liksom ikke bare å lage en salat heller 😕 1
Sola de Skrevet 15. juli Forfatter #9132 Skrevet 15. juli Klesvask ferdig og magen slår kollbøtte. Høres ut som en vanlig dag det Er så innmari varmt både ute og inne. Har vifte, men vil gjemme den til det sannsynligvis blir varmere. Må få tørket støv og vasket badet. Resten får vente til i morgen tidlig
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli #9133 Skrevet 15. juli Jeg føler meg trøtt og sliten i solidaritet med deg. Måtte ting snu for oss begge. 🌹
Sola de Skrevet 15. juli Forfatter #9134 Skrevet 15. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg føler meg trøtt og sliten i solidaritet med deg. Måtte ting snu for oss begge. 🌹 Du sover ikke du heller?
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli #9135 Skrevet 15. juli Sola de skrev (5 timer siden): Du sover ikke du heller? Nei, ikke mye og dårlig kvalitet.
Sola de Skrevet 15. juli Forfatter #9136 Skrevet 15. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei, ikke mye og dårlig kvalitet. Håper det vil bedre seg. Har du prøvd kamillete?
Sola de Skrevet 16. juli Forfatter #9137 Skrevet 16. juli 03.50 var klokken i dag Litt mer søvn enn i går, men come on! Har mye å gjøre i dag. Må rydde, støvsuge, tørke støv og vaske over gulvene. Får se hvor langt jeg kommer før folk ankommer. Jeg har invitert til slottsball neste uke. Skal ha mitt årlige sommerselskap. Mens jeg holdt på å sende ut melding, så bablet jeg om disneyland, så derfor falt det bare i mitt tullete humør å invitere til det, men skapte mer spørsmål, enn nødvendig Hvilke figurer likte dere som barn? Tornerose var min favoritt av de prinsessene. Husker vi pleide å leie filmen annenhver gang. Hva er det med små barn og skal se samme filmene igjen og igjen ørten ganger på rad Noe annet jeg så ørten ganger var jul i Skomakergata. Bestemor hadde tatt det opp på VHS til min onkel. Da jeg brakk beinet mitt, som treåring, fikk jeg ofte se flere episoder i slengen der. Stor stas husker jeg
Sola de Skrevet 16. juli Forfatter #9138 Skrevet 16. juli Matlevering kom samtidig, som jeg hentet avisa mi. En eller annen hadde parkert en sparkesykkel midt i porten. Sjåføren ut av bilen og løftet den opp på toppen av porten Bedre den står der sa han bare. Jeg fikk latterkrampe 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli #9139 Skrevet 16. juli Sola de skrev (4 timer siden): Hvilke figurer likte dere som barn? Jeg likte Pompel og Pilt og gjør det fremdeles! *det forklarer nok litt om meg tenker jeg*
Sola de Skrevet 16. juli Forfatter #9140 Skrevet 16. juli Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg likte Pompel og Pilt og gjør det fremdeles! *det forklarer nok litt om meg tenker jeg* De er i samme kategori som Mr Nelson 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå