Hoppetaujenta Skrevet 21. juni #9041 Skrevet 21. juni Sola de skrev (1 time siden): Håper du fikk sovet godt Jo, stykkevis og delt, men jeg sov . Sola de skrev (1 time siden): Jeg er av dem, som pleier å se youtube- videoer i høy hastighet uten lyd, så nå sto lyden på og jeg skvatt over å høre stemmene til folk jeg har sett videoene til i flere år, uten å høre dem før. En var såååå grov i stemmen. Har egentlig aldri tenkt over hvordan folk snakker ? Er det også en greie? Givende?
Sola de Skrevet 21. juni Forfatter #9042 Skrevet 21. juni Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Jo, stykkevis og delt, men jeg sov . ? Er det også en greie? Givende? Går ofte så sakte de videoene, og jeg øker hastigheten. Lyd pleier jeg aldri å ha på. Trenger ikke lyd på for å se maling tørke, skulle jeg til å si. 1
Sola de Skrevet 24. juni Forfatter #9043 Skrevet 24. juni Bestemor holder på å koke rabarbrasyltetøy i dag. Det fikk meg til å tenke på barndommens syltetøyer og desserter. Rødgrøt. Det var snadder det. Mener å erindre de solgte det i butikken.🤔Googlet og finner bare diverse oppskrifter på det. Kunne vært kjekt å smake igjen. Husker ikke engang hva det smakte. Var så godt med litt fløte på Har vært og hentet noen pakker i dag. Nye gardiner til soverommet mitt deriblant. Hadde håpet de skulle vært litt tykkere, da jeg føler jeg ligger på utstilling og sover, men men, forandring fryder. De er så solbleiket de, som henger der nå, så kjekt med noe mer min stil, for å si det slik. I dagene jeg flyttet inn her, gikk jeg innom Kid og kjøpte første gardinene jeg så. Jeg er, som en virvelvind når jeg er i butikker. Inn og ut nesten i full hast. Eier ikke tålmodighet til å bruke tid på slikt især ikke oppi flyttekaoset, som var da, så da ble det et par grønne og et par blå "lin"- gardiner. Er vel polyester tror jeg. Har ikke sjekket. Jeg skulle egentlig ha ene paret på soverommet mitt og det andre på soverom 2, men de var jo så tynne og fullstendig gjennomsiktige, så hang begge i et vindu, men blir for mye innsyn lell. Jeg ser jo absolutt alt ut av dem, så da vil nok folk på vei ned veien fra naboen se rett inn der også 😕 Disse jeg nå har kjøpt er mønstret, så det vil forhåpentligvis hjelpe noe. Om vinteren er det ingen som ser meg, men nå når det er så lyst ute om natten. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni #9044 Skrevet 25. juni Personlig har jeg aldri forstått gjennomsiktige gardiner, eller gardiner som kun skal henge til høyre og venstre i vinduet, uten å brukes. Gardiner er ikke bare pynt for meg. Jeg bruker ved behov og sånne som blender helt er supre.
Sola de Skrevet 26. juni Forfatter #9045 Skrevet 26. juni Hoppetaujenta skrev (På 25.6.2026 den 15.28): Personlig har jeg aldri forstått gjennomsiktige gardiner, eller gardiner som kun skal henge til høyre og venstre i vinduet, uten å brukes. Gardiner er ikke bare pynt for meg. Jeg bruker ved behov og sånne som blender helt er supre. De blir for mørke for meg. Jeg liker lyse netter. Er bare den ligge på utstillingsgreien, jeg ikke liker 1
Sola de Skrevet 26. juni Forfatter #9046 Skrevet 26. juni Etter å ha over tid måtte endevende alt for å finne klær, har jeg endelig sortert klærne mine Har visst en hel skuff med kun t- skjorter La senhøst og vinterklær i nederste skuffene på kommodene mine. Kjoler jeg ikke helt vet om jeg skal beholde eller kvitte meg med ligger i en skuff. Kan nesten garantere at jeg ikke blir til å bruke dem. Vi får se. Kan kanskje bruke stoffene til noe annet jeg måtte finne på å sy Vet jeg har kastet beltet, som fulgte med ene kjolen, under flyttingen hit, så er litt usikker på om jeg kjøpte inn noe jeg kunne bruke i livet på den kjolen, eller om det ble med tanken Ble 3 skuffer med sommerklær ellers. Trenger ikke noe særlig av slikt. Eneste kanskje noen sykkelbukser. Fant en, som jeg har på meg nå, og den er liksom akkurat perfekt på. Aner ikke når den er blitt kjøpt, men fant en helt likedan, så har tydeligvis to. Sikkert kjøpt for evigheter siden. Sommerklærne mine bruker jeg kun over så kort tidsrom, at sliter dem ikke ut. 3 fulle skuffer med bukser. Men det er noen jeans som opptar halve ene skuffen, jeg ikke er helt sikker på om jeg kommer til å bruke. Husker ikke helt hva, hva som var greia med dem. Jo, nå kom jeg på det. Må bruke belte Skal se om jeg kan få satt strikk i dem. Fungerer bedre. Hvilket minner meg på, at jeg må skrive det opp på lappen min, for ting jeg må få tak i på et eller annet tidspunkt snart Akkurat nå står det kun engangshansker ellers på den lappen, så får fylle den opp, og ta meg en tur på kjøpesenteret når jeg får nok ærender å gjøre der. 1
Sola de Skrevet 27. juni Forfatter #9047 Skrevet 27. juni Årets varmeste dag, her jeg bor. 23 grader var det i morges da jeg var og handlet. Det er til og med overskyet. Tør ikke tenke på hvor varmt det blir, om sola kommer igjennom skyene Følger dere med på VM? Jeg så første kampen til Norge, i reprise på morgenen. Ellers har jeg bare sett på fram til første målet til Frankrike i går. Da satte jeg heller på Beck og så på det i stedet Mer spennende. Tror jeg har sett episoden i går før. Håper Norge vinner kampen mot Elfenbenkysten når den tid kommer. Er det tirsdag den går Synes det er morsommere å følge med på VM når det er nogenlunde i samme tidssone, som vi har. Orker ikke se på tv om natten. Har ikledd meg singlet og sykkelbuksen fra i går. Skal ikke noe, som helst sted i dag. Vet ikke om jeg orker å lage middag en gang. Alt for varmt.
Sola de Skrevet 27. juni Forfatter #9048 Skrevet 27. juni Noen som har prøvd barfotsko? Ser de reklameres heftig for på facebook. Kunne tenkt meg å prøvd slike, men skeptisk til alle sider jeg ikke har hørt om før.
Sola de Skrevet 2. juli Forfatter #9049 Skrevet 2. juli Telefonen min pleier å samle sammen bilder og vise dem av og til. I dag var det to stk visst nok den skulle vise meg bilder av. Var meg selv med og uten briller på. Ser da ikke så annerledes ut med dem på
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli #9050 Skrevet 2. juli Sola de skrev (På 27.6.2026 den 13.51): Noen som har prøvd barfotsko? Ser de reklameres heftig for på facebook. Kunne tenkt meg å prøvd slike, men skeptisk til alle sider jeg ikke har hørt om før. Nei, aldri testet, for jeg trenger såler. Ser morsomme ut da.
Sola de Skrevet 2. juli Forfatter #9051 Skrevet 2. juli Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Nei, aldri testet, for jeg trenger såler. Ser morsomme ut da. Tror greien er at man skal klare seg uten. At det er bedre Snakket med en lege, og han sverget også til massiv demping på sko. Jeg er usikker.
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli #9052 Skrevet 3. juli Kan jo ha et par og gå med dem ved spesielle, kortere anledninger? Min fotpleier sier fy-fy til å gå med crocs, men jeg ser at folk som jobber på sykehus går med disse hele tiden. En får kanskje finne ut av slikt selv. Vel, vel...god fredag til Sola vår.
Sola de Skrevet 3. juli Forfatter #9053 Skrevet 3. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Kan jo ha et par og gå med dem ved spesielle, kortere anledninger? Min fotpleier sier fy-fy til å gå med crocs, men jeg ser at folk som jobber på sykehus går med disse hele tiden. En får kanskje finne ut av slikt selv. Vel, vel...god fredag til Sola vår. Akkurat det med crocs jeg tenker på. Før, akkurat i det de kom, så brukte jeg slike, både hjemme, ute, på jobb. Overalt. Var svært vanskelig å venne seg til å gå med vanlige sko igjen. Gikk uten noen år og så begynte jeg i en jobb, hvor det var mest praktisk med slike, så var det på an igjen. Nå har jeg ikke brukt crocs på en god stund og tror jeg har lyst å dra det litt lenger. Jeg har skader i ene foten som tilsier massiv demping, men jeg tenker naturlig er bedre 1
Sola de Skrevet 3. juli Forfatter #9055 Skrevet 3. juli Ramlet en eldre mann over meg på bussen i dag. Sjåføren startet før han fikk satt seg. Capsen hans fløy av ham og han gikk med hodet først i siden på meg. Måtte spørre om det gikk bra. De kjører som de har djevelen etter seg, ofte. Ikke bra. Eldre mannen sa han ikke slo seg. Heldigvis.
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli #9056 Skrevet 3. juli Enig i det. De har ikke tid til å svare på spørsmål, eller la eldre folk få sette inn penger på kortet. Gassen i bånn og minuttene råder.
Sola de Skrevet 4. juli Forfatter #9057 Skrevet 4. juli Hoppetaujenta skrev (22 timer siden): Enig i det. De har ikke tid til å svare på spørsmål, eller la eldre folk få sette inn penger på kortet. Gassen i bånn og minuttene råder. Her forbi, så kjører de raskere enn hva fartsgrensa sier ofte. Ser de komme, som olja lyn forbi. 1
Sola de Skrevet 5. juli Forfatter #9058 Skrevet 5. juli Er så spent på hvordan det vil gå under kampen i kveld. Håper Norge vinner, men om jeg har superstore troen på det er jeg heller usikker på. Men kan Bodø/ Glimt vinne over uovervinnelige lagene de har vunnet mot i mesterligaen, så kan Norge også
Sola de Skrevet 6. juli Forfatter #9059 Skrevet 6. juli For en kamp! Alt er mulig nå. Også nå mot England i kvartfinalen. Det har jeg drømt om mange ganger. Alle de gangene Norge ikke har kvalifisert seg for VM eller EM, så har jeg heiet på England. Enn så mye jeg liker England, så må jeg nok heie på Norge Det jeg derimot ikke liker er at Trump snakker med FIFA og USA sitt røde kort fordufter. Det blir bare så veldig feil på alle nivåer.
Sola de Skrevet tirsdag kl. 15:55 Forfatter #9060 Skrevet tirsdag kl. 15:55 Trådløse støvsugeren min har daua Må ha ny. Har fremdeles nye deler til den som er ødelagt liggende, så enten må jeg kjøpe en ny slik, med sikkert samme problemer, som har vært med denne, eller kjøpe et annet merke Jeg har en gammeldags støvsuger med ledning, så må duge i mellomtiden, men den er for tung og vanskelig for meg å bruke til hverdagslig bruk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå