Sola de Skrevet 9. juli Forfatter #9081 Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Jeg har også sett slikt på nett og ja, de reiser langt for å bli klippet av en frisør de liker og stoler på...så Sola må ta med seg videoopptaker og la oss følge hendelsen steg for steg. DET vil vi nemlig like veldig godt! Morn til deg. Hadde nok aldri turt å sette føttene mine inn på en sånn salong God morn skulle jeg til å si, men sier heller god dag. Synes det er litt tidlig for ettermiddag 1
Sola de Skrevet 9. juli Forfatter #9082 Skrevet 9. juli Dagens middag spist. Ble pannekaker med bacon, brunost og blåbær på Husker før i tiden blåbærsuppe var å få kjøpt i butikken. Må minst være 30-35 år siden jeg sist spiste det.
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli #9083 Skrevet 9. juli Din variant av middag har jeg aldri smakt. Har handlet på meny, men husket ikke å kjøpe middag. Dustehoppe i varmen.
Sola de Skrevet 9. juli Forfatter #9084 Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Din variant av middag har jeg aldri smakt. Har handlet på meny, men husket ikke å kjøpe middag. Dustehoppe i varmen. Jeg pleide å like svele med brunost, så tenkte pannekaker med brunost måtte være mye av det samme. Så hadde jeg blåbær og bacon, som jeg pleier på ellers Nydelig! Har også bestilt mat. Typisk å glemme middag. Kan du endre bestillingen din eller har du vært i fysisk butikk?
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli #9085 Skrevet 9. juli Handlet hurtig til fots i dag, men må nok ha litt til på lørdag; på døren. Må ha isbiter og drikkevarer. 💦 + middag.
Sola de Skrevet 9. juli Forfatter #9086 Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Handlet hurtig til fots i dag, men må nok ha litt til på lørdag; på døren. Må ha isbiter og drikkevarer. 💦 + middag. Håper du fant noe i dine skap, du kunne ha til middag i dag likevel. Ble litt usikker på om jeg har bestilt mat til hele helgen Har vel sikkert noe i fryseren om jeg ikke har bestilt nok.
Hoppetaujenta Skrevet 10. juli #9087 Skrevet 10. juli Det ble småspising av det jeg fant, ikke helt tilfredstillende, men så er det spist opp i alle fall. Middagen ble en pose potetmos med tilbehør. Ostepop til avslutning. Jeg er matvill... God fredag uansett.
Sola de Skrevet 10. juli Forfatter #9088 Skrevet 10. juli Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Det ble småspising av det jeg fant, ikke helt tilfredstillende, men så er det spist opp i alle fall. Middagen ble en pose potetmos med tilbehør. Ostepop til avslutning. Jeg er matvill... God fredag uansett. Høres ut som mine middager for tiden. Har en del kryssreaksjoner på pollen, så mye grønnsaker og frukt, tåler jeg ikke nå. I dag ble det rundstykke med jarlsberg til middag. Orker ikke lage mat, når jeg merker reaksjoner på gang. Er du begynt å spise ostepop? Du griner jo på nesa alltid mener jeg å erindre? 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. juli #9089 Skrevet 10. juli Jaeh, jeg vet ikke helt hva som har skjedd der. Mulig at det går over igjen snart, så jeg gumler enn så lenge.
Sola de Skrevet 10. juli Forfatter #9090 Skrevet 10. juli Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Jaeh, jeg vet ikke helt hva som har skjedd der. Mulig at det går over igjen snart, så jeg gumler enn så lenge. Hihi. Jeg liker cheez crunchers eller hva de heter best. 1
Sola de Skrevet 11. juli Forfatter #9092 Skrevet 11. juli Det begynner å bli sommervarmt her jeg bor. Dro på butikken tidlig pga jeg regner med det bare vil bli varmere utover dagen.. Tenkte ikke helt på at det er sommerruter på bussen Sitter og venter utenfor butikken på en buss, som enda er lenge til kommer. Kunne kanskje bare ventet med å dra hit, da jeg blir stuck her en god stund til.
Sola de Skrevet 11. juli Forfatter #9093 Skrevet 11. juli Endelig hjemme. Frokost spist også. Har ikledd meg sykkelbukse og singlet, så nå skal jeg bare være inne resten av denne dagen og natten. Har snacks nok til å holde meg våken i kveld og natt. Skulle Norge vinne, blir det vel en likedan natt, som da vi vant mot Brasil. Jeg var så full av adrenalin eller hva man skal kalle det for, at søvn var bare å glemme Er såååååååååååååååååååå spent! Stemning til å ta og føle på, som de sier supporterne til en viss fotballklubb, jeg ikke heier på Var brunsnegler på veien utenfor her da jeg kom hjem. Er glad jeg ikke har hage her. Bodde i øverste etasje der jeg bodde før, så balkongjunglene mine var fri for slikt. Veps, humler, edderkopper og fugler var eneste jeg hadde utpå der. Fuglene var i grunn de verste Spiste opp bærene på ripsbærbuskene mine. Savner å ha solsikkeplantene mine. Hadde hvert år store fine solsikker der. Jeg dagdrømmer om å kjøpe meg et hus på hjemlige trakter, men jeg er svært allergisk mot gress, så plen utgår. Får jeg hus, gruslegger jeg hele driten, og hage. Vel er vel samme problemet med snegler og slikt der og, så kanskje en leilighet litt opp i etasjene vil være bedre alternativ, med tanke på at man ikke blir yngre med årene heller. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli #9094 Skrevet 11. juli Sola de skrev (14 timer siden): Nye støvsuger min kom i dag Grattis! Har du testet den...og hva blir det på fornøydhetsskalaen?
Sola de Skrevet 11. juli Forfatter #9095 Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Grattis! Har du testet den...og hva blir det på fornøydhetsskalaen? Ikke riktig enda. Fikk ladet den opp før jeg la meg i går kveld. Skal når jeg gidder å reise meg opp fra stolen min teste den ut Den er høyere enn den gamle, så sånn sett bedre for meg. Og den virker til å kunne legges helt ned, så jeg kommer lettere under senger med dem. Den gamle gikk ikke det med.
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli #9096 Skrevet 11. juli (endret) Aha! En slik uten strømledning når du svinser rundt og rengjør ditt palass? Endret 11. juli av Hoppetaujenta
Sola de Skrevet 11. juli Forfatter #9097 Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Aha! En slik uten strømledning når du svinser rundt og rengjør ditt palass? Ja. Jeg. Den er lett også Jeg klarer ikke bruke de med ledning. De blir for tunge, samt de suger for kraftig for hva jeg klarer å holde. Har skrudd ned styrken helt på sugingen, til hva den minimalt må være, for at jeg skal få støvsuget skikkelig, men når jeg ikke klarer å bruke den, så må jeg ha en trådløs lett en. Denne nye er lettere enn den gamle også 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli #9098 Skrevet 11. juli En veldig god oppfinnelse er de der. Jeg har det trangt og derfor egner en slik seg veldig godt for meg også. Det blir så rent og fint atte! Håper at den oppfører seg, ikke lader for fort ut og ellers blir en venn i hverdagen for deg.
Sola de Skrevet 11. juli Forfatter #9099 Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): En veldig god oppfinnelse er de der. Jeg har det trangt og derfor egner en slik seg veldig godt for meg også. Det blir så rent og fint atte! Håper at den oppfører seg, ikke lader for fort ut og ellers blir en venn i hverdagen for deg. Den skal visst vare lenger enn den gamle, så er lov å håpe Gamle bare sluttet å virke helt plutselig. Støvsuger så ofte, at kan ikke være foruten. Bor i et gammelt bygg og blir superfort støvete. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli #9100 Skrevet 11. juli I know. Snu seg rundt en gang eller to og støvet ligger som en nydelig hinne over alt igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå