Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Jeg har også sett slikt på nett og ja, de reiser langt for å bli klippet av en frisør de liker og stoler på...så Sola må ta med seg videoopptaker og la oss følge hendelsen steg for steg. DET vil vi nemlig like veldig godt! :D Morn til deg.

Hadde nok aldri turt å sette føttene mine inn på en sånn salong :ler: God morn skulle jeg til å si, men sier heller god dag. Synes det er litt tidlig for ettermiddag :ler: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens middag spist. Ble pannekaker med bacon, brunost og blåbær på :spise: Husker før i tiden blåbærsuppe var å få kjøpt i butikken. Må minst være 30-35 år siden jeg sist spiste det. 

Skrevet

Din variant av middag har jeg aldri smakt. :klo: 
Har handlet på meny, men husket ikke å kjøpe middag. :sjokkblå: Dustehoppe i varmen.

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden):

Din variant av middag har jeg aldri smakt. :klo: 
Har handlet på meny, men husket ikke å kjøpe middag. :sjokkblå: Dustehoppe i varmen.

Jeg pleide å like svele med brunost, så tenkte pannekaker med brunost måtte være mye av det samme. Så hadde jeg blåbær og bacon, som jeg pleier på ellers :ler: Nydelig!

Har også bestilt mat. Typisk å glemme middag. Kan du endre bestillingen din eller har du vært i fysisk butikk? 

Skrevet

Handlet hurtig til fots i dag, men må nok ha litt til på lørdag; på døren. Må ha isbiter og drikkevarer. 💦 + middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...